بازدید 6269

در نخستین نشست دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام چه گذشت؟

دکتر محسن رضایی، سامان بخشیدن به امر نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام را که مورد تأکید مؤکد رهبری معظم انقلاب است، یکی از برنامه‌های جدی دوره جدید مجمع خواند.
کد خبر: ۷۳۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 23 September 2017
نخستین نشست دوره دور فعالیت مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اکثریت اعضا، امروز برگزار شد و درباره راهبردهای مورد تأکید رهبر معظم انقلاب برای دوره تازه فعالیت این مجموعه از جمله نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام سخن به میان آمد.
 
به گزارش «تابناک»؛ نخستین جلسه در هفتمین دوره فعالیت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد تا بدین ترتیب، دور تازه‌ای از فعالیت این نهاد عالی سیاست گذار و ناظر آغاز شود.
 
در آغاز این جلسه، آیت‌الله هاشمی شاهرودی به اعضا خوش‌آمد گفت و برای دوره جدید مجمع بر اساس احکام، پیوست‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، آرزوی توفیق و موفقیت‌های بیشتر کرد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رحلت آیت‌الله راستی را نیز تسلیت گفت و افزود: ایشان شخصیتی بسیار تأثیرگذار در انقلاب اسلامی و دارای مسئولیت‌های مهم مختلف در انقلاب و حوزه‌های علمیه نجف و قم و شخصیتی بسیار بزرگ برای کشور ما بود.
 
در نخستین نشست دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام چه گذشت؟
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین یاد و خاطره آیت‌الله علی اصغر معصومی شاهرودی را گرامی داشت و از شخصیت بزرگوار این مرحوم تجلیل و آرزو کرد روح درگذشتگان از مجمع و درگذشتگان اخیر با روح شهدا، صلحا و بزرگان و ائمه اطهار(ع) محشور باشد.

در ادامه این جلسه، دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع نیز در سخنانی ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای مجمع، مواردی از حکم و پیوست حكم رهبری معظم انقلاب را برای دوره جدید مجمع قرائت کرد و خواستار مشارکت فعال همه اعضا را برای کمک به برنامه‌ها و اهداف دبیرخانه مجمع شد.

دکتر محسن رضایی، سامان بخشیدن به امر نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام را که مورد تأکید مؤکد رهبری معظم انقلاب است، یکی از برنامه‌های جدی دوره جدید مجمع ذکر کرد و گفت: امید می‌رود کمک و مشارکت بهتر اعضا به تحقق این مهم منجر شود.

ایشان به تمرکز و سامان‌دهی و انسجام کامل تشکیلاتی مجمع و حذف کارهای موازی و غیرضروری در حکم رهبری اشاره کرد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس