بازدید 29650
۲

اعلام حکم دادگاه محمدرضا نکونام

کد خبر: ۷۳۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 16 September 2017
دادسرای ویژه روحانیت اعلام کرد که محمدرضا نکونام در دادگاه بدوی به 5 سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس روحانیت محکوم شده و حکم صادره در دادگاه صادره قطعیت یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت قم درباره پرونده محمدرضا نکونام اطلاعیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد.
img
نظر به فضاسازی‌ برخی سایت‌های معاند و ضدانقلاب در خصوص اتهامات و وضعیت جسمی و روحی آقای محمدرضا نکونام، این دادسرا ضمن تکذیب کلیه اخبار و اظهارات حامیان و مدعیان طرفداری از نامبرده، به اطلاع مردم عزیز می‌رساند: مشاالیه به دلیل اتهامات متعدد وارده (که به دلیل لزوم صیانت از مقام مقدم روحانیت و حفظ آبروی ایشان از بیان جزئیات آن معذوریم) در دادگاه بدوی به 5 سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس روحانیت محکوم‌شده و حکم صادره در دادگاه صادره قطعیت یافته است.

در جریان رسیدگی به پرونده وی مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزوی نفیاً‌ و اثباتاً هیچ‌گونه نقشی نداشته‌اند. بدیهی است هر کس مورد تخریب و افترا سایت‌ها و حامیان وی قرارگرفته از حد شکایت و تعقیب کیفری برخوردار می‌باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲
خوب ایشان که دیگه روحانی نیستند
پس به خاطر روحانیت لازم نیست اتهاماتشون گفته نشه
به نظرم دادگاه محترم صادقانه اتهامات ایشون را بفرماید تا جایی برای سوء استفاده معاندان باقی نماند و مردم خبر درست را از منبع درست دریافت کنند
ایشون که خلع لباس شده. پس دیگه روحانی نیست. پس چرا جرمی که مرتکب شده را ننوشتن!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل