بازدید 90417
۹
بسته ویژه خبری از پشت پرده سیاست ایرانی؛

پسر آیت‌الله، ضرب و شتم پدر را تکذیب کرد/ مچ‌گیری سمپات‌های اصلاح‌طلب از کرباسچی/ شوخی نفتی لاوروف با ظریف/ شرط تروریست‌ها برای آزادی اسیر ایرانی

رصد‌خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی‌ گاه غیررسمی و‌ گاه اخباری ‌که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ بنابراین، تیتر‌ها و خبرهایی همچون «روز مهم برای هاشمی رفسنجانی و رقبا» و «دولت زیمبابوه، زمین خوردن‌ موگابه را تکذیب کرد» در کنار چندین خبر دیگر، رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۴۷۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲ 07 February 2015
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که گاه مورد توجه قرار می‌گیرد و‌ گاه همه به راحتی از کنار آن می‌گذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی‌ گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که‌ گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌‌روند، ولی همین خبر‌ها، خبرهایی هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آنان ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را ملاحظه کنید؛

سررسید «خادم ملت» منتشر شد


سررسید  «خادم ملت» به ابتکار امیر ناصری، وبلاگ نویس حامی احمدی‌نژاد تولید محتوا و طراحی شده و توسط مجموعه رسانه‌های حامی رئیس جمهور سابق منتشر شد. این سررسید شامل روزشمار عملکرد هشت ساله دولت‌های نهم و دهم، خاطرات روزانه احمدی‌نژاد و جملات وی به مناسبتهای مختلف سال است. این سررسید در قطع وزیری و در ۴۰۰ صفحه به قیمت ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

احمدی‌نژاد و شیخ‌الاسلامی؛ اتفاقی بود یا برنامه‌ریزی شده؟


برخی طرفداران رئیس‌جمهور سابق، حضور شیخ الاسلامی وزیر استیضاح شده رفاه در دولت دهم در کنار احمدی‌نژاد در زمان مصاحبه با خبرنگاران در جریان زیارت حرم امام خمینی (ره) درست دو سال پس از ۱۵ بهمن ۹۱ را اتفاقی نمی‌دانند!

دو سال پیش جلسه استیضاح شیخ‌الاسلامی وزیر وقت رفاه و از نزدیک‌ترین افراد به احمدی‌نژاد با جنجال‌های فراوانی همراه شده که باعث شد این روز از سوی عده‌ای یکشنبه سیاه نام بگیرد.

شکایت دو وکیل برای پس گرفتن نشان خدمت از رحیمی


دو وکیل دادگستری برای پس گرفتن نشان درجه یک خدمت از محمدرضا رحیمی معاون اول دولت محمود احمدی‌نژاد به دیوان عدالت اداری شکایت کردند. یکی از این دو وکیل به خبرگزاری دولتی ایرنا گفته که آیین نامه اعطای نشان‌های دولتی، شرایطی ‌برای اعطای نشان خدمت در گرفته به طوری که در ماده ۱۲ آن آمده است، نشان خدمت به منظور تقدیر از خدمات انجام یافته در مسیر تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران به افرادی اعطا می‌شود که در زمینه «تلاش مستمر و صادقانه در انجام مسئولیت‌ها و خدمات» و «مددرسانی به قشرهای محروم و مستضعف»، موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده باشند. و بر اساس نظر و عقیده ما، آقای رحیمی که در دولت قبل این نشان را دریافت کرده، مستحق دریافت نشان درجه یک خدمت که از نشان‌های عمومی جمهوری اسلامی ایران است، نیست و دولت قبلی در جهت تثبیت موقعیت وی، این نشان را اعطا کرده است.

اعتماد، سازش و غیرت کلیدواژه‌های یک جناح برای راه‌پیمایی پیروزی انقلاب


بررسی شعارهای اولیه مطرح برای راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب از سوی برخی رسانه‌ها نشان می‌دهد، ‌مخالفت با آن چیزی که سازشکاری دانسته می‌شود، وجه پررنگ شعارهای آن‌ها برای این راهپیمایی ملی است. ظاهرا امسال راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر از سال‌های گذشته شاهد شعارهای مرتبط با سیاست خارجی خواهد بود.

داعش: مردم حامی سوزاندن خلبان اردنی بودند!


وکالة الاعماق از مجموعه‌های رسانه‌ای وابسته به گروه داعش، مجموعه‌ای از اظهارات عده‌ای را با عنوان اهالی شهرهای رقه و حلب سوریه منتشر کرده است که از سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش حمایت می‌کنند. این در حالی است که خبرهایی نیز از برکناری یکی از رهبران شرعی داعش در شهر الباب سوریه به سبب سوزاندن خلبان اردنی منتشر شده است.

چند روز مانده تا بزرگ‌ترین مهاجرت بشری!


هر سال با شروع تعطیلات سال جدید چینی، صد‌ها میلیون چینی به شهرهای خود بر‌می‌گردند و بزرگ‌ترین مهاجرت بشری را رقم می‌زنند. جشن سال نوی چینی در آخرین روز بهمن یعنی در ۱۹ فوریه است. مسافرت چینی‌ها از چهارم فوریه شروع شده و تا شانزدهم ماه مارس ادامه خواهد داشت. پیش‌بینی شده ‌که در این دوره چهل روزه، ۲۸۹ میلیون چینی با قطار و ۴۷ میلیون نفر با هواپیما مسافرت کنند. سال گذشته، طی این دوره چینی‌ها مجموعا ۳.‌۶ میلیارد سفر انجام دادند.

تلاش ناکام آمریکایی‌ها برای ربودن عماد مغنیه در سال ۲۰۰۳


نشریه آمریکایی نیوزویک به نقل از یکی از مقامات ارشد سابق آمریکایی مدعی شده ‌که آمریکایی‌ها در سال ۲۰۰۳ قصد داشته‌اند، شهید مغنیه را در بیروت ربوده، به یک شناور آمریکایی در سواحل لبنان منتقل کرده و سپس به آمریکا برده و به اتهام نقش داشتن در بمب‌گذاری‌های انجام شده علیه آمریکا محاکمه کنند، ولی این طرح با هشیاری مغنیه در آخرین لحظات ناکام مانده است.

پس از افشای نقش آمریکا در شهادت مغنیه در سال ۲۰۰۸، این دومین افشاگری از این نوع در هفته‌های اخیر است.

شوخی لاوروف با ظریف


جاش روجین خبرنگار بلومبرگ و سی‌ان‌ان نوشته که در مونیخ و در جریان گفت‌و‌گوی وزرای خارجه ایران و روسیه، لاوروف در پاسخ سؤال ظریف در‌باره اینکه آیا احساس سرما می‌کند، گفته ‌که این روز‌ها انرژی ارزان شده و می‌توان اتاق را گرم کرد!

اسرائیل سه کشور را واسطه کرد؛ ایران در ترور سردار الله‌دادی عکس‌العمل نشان ندهد


همدانی در ادامه با اشاره به حمله نیروهای اسرائیل به قنیطره و شهادت سردار الله‌دادی و جهاد مغنیه گفت: اگر سیاست بر این بود که متقابلاً جواب این ترور را بدهیم، می‌توانستیم هر یک ساعت یک عملیات زنجیره‌ای علیه رژیم صهیونیستی انجام دهیم و آن‌ها خود واقف به این موضوع بودند.

وی با طرح اینکه چرا با این اوصاف، اسرائیل این ترور را انجام داد، در پاسخ به آن گفت: تصور می‌کردند در زمان انجام مذاکرات و وجود فشار اقتصادی علیه کشور، ما از اهداف خود در دفاع از جریان مقاومت کوتاه می‌آییم که البته سخت در اشتباهند.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله (ص) تهران افزود: بلافاصله بعد از ترور، اسرائیل مدعی شد نمی‌دانستیم نیروهای ایرانی در منطقه هستند و با واسطه کردن سه کشور، پیام دادند «شما عکس‌العمل نشان ندهید ما دیگر این کار را نمی‌کنیم».

وی با بیان اینکه ما اهل معامله نیستیم و اسرائیل باید قصاص شود؛ آن هم به اندازه، خطاب به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: البته اگر شروع کننده جنگ شما باشید قطعاً تمام کننده آن نخواهید بود.

۸۳۰ نفر در وقایع سال ۸۸ قطع نخاع شدند


سردار همدانی، فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله (ص) تهران همچنین با اشاره به تلاش برخی برای بخشش سران فتنه، با بیان اینکه سران فتنه قابل بخشش نیستند، گفته: بیش از ۸۳۰ نفر در جریان آتش فتنه قطع نخاع شدند.

روز مهم برای هاشمی رفسنجانی و رقبا


آیت‌الله سیداحمد خاتمی درباره برگزاری اجلاسیه هفدهم مجلس خبرگان رهبری و انتخاب رئیس جدید مجلس خبرگان پس از درگذشت آیت الله مهدوی کنی گفته: اجلاس هفدهم خبرگان رهبری در نوزدهم و بیستم اسفند برگزار خواهد شد و در این اجلاسیه درباره انتخاب رئیس جدید این مجلس تصمیم‌گیری می‌شود.

وعده توافق سیاسی در مونیخ هم محقق نشد!


چند روز انتشار خبر و تحلیل در‌باره اعلام توافق سیاسی در حاشیه نشست مونیخ، واکنش محمدجواد ظریف را به دنبال داشت. ظریف ضمن تکذیب این گمانه‎زنی اعلام کرده است: «چون همه نیستند نمی‌توان توافق سیاسی انجام داد، در مونیخ تنها مذاکرات را به جلو پیش می‌بریم‌».

هرچند از چند ماه پیش ایران و ۵+۱ رسیدن به توافقی سیاسی در مسیر توافق جامع هسته‌ای را برنامه‌ریزی کرده بودند، برخی از روزنامه‌ها در روزهای اخیر، توافق سیاسی را راه می‌ان‌بر غرب برای فریب ایران معرفی کرده بودند.

شرط تروریست‌های سوری برای آزادی اسیر ایرانی


جبهه الشام الموحده اعلام کرده است، عماد شیرازی را که در جبهه شیخ مسکین به اسارت مسلحین درآمده ‌با ۲۲۰۰ نفر از مسلحین دربند ارتش مبادله خواهد کرد. این گروه از چند روز پیش مدعی شده بود، فردی سی ساله که از قم به سوریه آمده‌ به اسارت در‌آورده ‌و امروز نیز ویدئویی را در تأیید این مسأله منتشر کرد.

رحیم صفوی: مسئولان از پیشرفت‌های فن‌آوری اطلاعات در دنیا بی‌خبرند


سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بازدید از یکی از مراکز تحقیقات فناوری اطلاعات سپاه، با تأکید بر لزوم کاربردی کردن فنآوری اطلاعات و ارائه آن به بخش‌های اجرایی و تصمیم‌گیری کشور‌ گفته: دشمنان ما در حوزه فن‌آوری اطلاعات کارهای بسیاری انجام داده‌اند و دارای شبکه‌های قدرتمندی هستند. هنوز خیلی از مسئولان کشور نمی‌دانند در بخش فن‌آوری اطلاعات، چه اتفاقی در دنیا افتاده و چه پیشرفت‌هایی حاصل شده است. بایستی مراکز تحقیقاتی یافته‌های این حوزه را به رؤسای دستگاه‌های مختلف عرضه کنند.

سخنان رفیق‌دوست و مصلحی در‌باره ریزش‌های انقلاب


حجت‌الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات در سخنان خود در مجلس چهارمردان قم با بیان اینکه ریزش افراد در مسیر انقلاب اسلامی طبیعی است، گفته: ریزش افراد از مسیر انقلاب اسلامی باید عادی‌سازی شود و مردم تعجب نکنند که اگر شخصی با سوابق متعدد انقلابی در ادامه راه کم آورد و در برابر انقلاب ایستاد، اتفاق عجیبی رخ ‌داده است.

محسن رفیق‌دوست اولین وزیر سپاه پاسداران و عضو کمیته استقبال از حضرت امام خمینی (ره) هم در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفته: «سوار شده‌های قطار به ترتیب ناخالصی شروع به حرکت برخلاف مسیر قطار کردند تا به انتها رسیدند و از قطار پیاده شدند، جبهه ملی خیلی زود جبهه مرتد ملی شد، نهضت آزادی زود منحل شد و امام در یکی از مواردی که فرمودند، من در به‌کارگیری این‌ها اشتباه کردم مربوط به نهضت آزادی بود. غیرمذهبی‌ها نیز از‌‌ همان اول از قطار فرار کردند اما عده‌ای ماندند و تا هر زمان که مناسب بود در مسیر این قطار مقدس به سوی آن مقصد مقدس بتوانند اشکالی به وجود آورند‌».


ادامه ماجرای یک نماینده و رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری

حجت الاسلام و المسلمین «محمد اشرفی اصفهانی» رئیس هیأت بدوی، سخنان حمید رسایی را مبنی بر اینکه اشرفی اصفهانی جزو رد صلاحیت‌های انتخابات قبلی بوده و هم اکنون جایگاهی را که در آن قرار دارد نیز غیرقانونی است ‌کذب خواند و به ایرنا گفت: نمی‌خواستیم نام این برادرمان برده شود اما اگر بیش از این اصرار کند، پرونده‌اش را آشکار می‌کنیم. وی افزود: سازمان بازرسی پرونده تخلفات رسایی را در دورانی که مدیر کل ارشاد اسلامی قم بوده است، به هیأت تخلفات ارسال کرده و مرتب هم پیگیر موضوع است.
اشرفی اصفهانی گفت: شما به خاطر حفظ آبروی خود، همچنین مجلس و نمایندگان محترم مجلس، سخنی نگویید که خلاف آن ثابت شود. اظهارات شما تهمت است.

لازم به ذکر است که امروز حجت الاسلام رسایی با انتشار جوابیه‌ای به ادعاهای مذکور پاسخ داده، ‌در بخشی از پاسخ وی آمده است: «تا این لحظه هیچ حکمی از طرف هیأت بدوی تخلفات به بنده ابلاغ نشده است، در حالی که آقای اشرفی اصفهانی تاکنون مصاحبه‌های مختلفی نموده و به رسانه‌های متعدد درباره مصداق نمایندگانی که وی ذکر کرده، آدرس بنده را داده، ‌ولی امروز در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا برای اولین بار به صراحت نام بنده را مطرح کرده است. جالب اینجاست که وی در تمام مصاحبه‌ها اعلام نموده که با این حکم صادره برای رسایی، وی دیگر نمی‌تواند برای انتخابات مجلس دهم کاندیدا شود و این دقیقا نشان می‌دهد که هدف از حکم غیرقانونی صادره با انگیزه‌های کثیف سیاسی برای بستن دهان منتقدان همراه است به ویژه که حکم صادره بر خلاف ادعای آقای اشرفی اصفهانی، بدون حضور نماینده دستگاه قضایی صادر شده است».

پسر آیت الله ضرب و شتم پدر را تکذیب کرد

محمدمهدی نکونام، فرزند آیت الله محمدرضا نکونام، در توضیحی کوتاه، ضمن تکذیب آنچه «حرفهای بی‌مورد» دربارهٔ پدرش می‌خواند، ابراز امیدواری کرد که مسالهٔ پیش آمده «به زودی برطرف» شود.

متنی که در سایت آیت الله نکونام به نقل از فرزند وی منتشر شده در پی می‌آید؛


«حرف‌های بی‌موردی که در سایت‌ها نسبت به پدر بنده حضرت آیت الله نکونام زده شد، هیچ کدام درست نبوده و ایشان در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند و جهت پاره‌ای از توضیحات به دادسرای ویژهٔ روحانیت مراجعه نمودند و برخورد‌ها بسیار خوب بوده است و انشاء الله به زودی برطرف می‌شود». وی با اشاره به جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی استکبار با جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: دشمن برای اینکه بتواند به اهداف مذکور ضربه وارد کند از تمام تجربه، تخصص، دانش، اقتصاد، نفوذ سرویس‌های جاسوسی و... استفاده می‌کند.

ادعای کریمی قدوسی در راهبرد جدید امریکا در ارتباط با سکولاریسم و پلورالیسم


جواد کریمی قدوسی جمعه شب در مسجد سیدالشهدا (ع) رشت با اشاره به ماهیت الهی انقلاب اسلامی اظهار کرد: احیای سکولاریسم و پلورالیسم را از راهبردهای دشمن برای نفوذ در حاکمیت عنوان کرد و افزود: استاد نفوذ در حاکمیت‌ها سازمان جاسوسی انگلیس است. نفوذ در حاکمیت به وسیله نویسندگان و مدیران غیرجهادی را یکی از راهبردهای دشمن می‌باشد که برای ایجاد حاکمیت دوگانه با تضعیف جایگاه مقام معظم رهبری از راهبردهای استکبار است. وی تطهیر چهره استکبار را از راهبردهای دشمن عنوان کرد و گفت: القای تقابل‌های دروغین از جمله راهبردهای دشمن علیه انقلاب اسلامی است. کریمی قدوسی حذف شورای نگهبان را از خواسته‌های آمریکا ذکر کرد و یادآور شد: ناکارآمد معرفی کردن عنصر مقاومت از همه خطرناک‌تر بوده و اساس مذاکرات بر این پایه است.

مخازن سد‌ها در کشور به طور متوسط ۴۱ درصد پر هستند


یعقوب همتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی شرکت مدیریت منابع آب ایران در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آمار بارندگی از ابتدای سال آب جاری (مهر ۹۳) تا نیمه بهمن ماه گفت: در کل ۸۷ میلیم‌تر به طور متوسط در سطح کشور بارندگی داشتیم در صورتی که در سال آبی گذشته در زمان مشابه حجم بارندگی‌ها به ۱۱۹ میلی‌متر می‌رسید و آمار متوسط دراز مدت نیز در چنین زمانی بیانگر ۱۱۷ میلیم‌تر بارندگی به طور متوسط است. لذا حجم بارندگی نسبت به سال آبی گذشته ۲۷ درصد و نسبت به دراز مدت ۲۶ درصد کاهش داشته است. امیدواریم بارندگی بهار را جبران کند چرا که در غیر این صورت شرایط خوبی در تابستان نخواهیم داشت. وی با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی ورودی سد‌ها نسبت به سال گذشته در زمان مشابه اظهار کرد: به طور متوسط مخازن سدهای کشور حدود ۴۱ درصد پر هستند.

دولت زیمبابوه «زمین خوردن» موگابه را تکذیب کرد


رابرت موگابه رئیس‌جمهور زیمبابوه حین حضور در مراسمی در فرودگاه بین‌المللی هراره، پایتخت زیمبابوه، در حال ترک سکو بود که پایش از روی یک پله لیز خورد به زمین افتاد. ویدئوی از این اتفاق در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر و این موضوع موجب شد تا رسانه‌های دولتی در زیمبابوه به تکاپو بیفتند و زمین خوردن رئیس‌جمهور را تکذیب کنند. وزیر اطلاع‌رسانی زیمبابوه در این خصوص به نکته جالبی اشاره کرده و گفت: «رئیس‌جمهور توانسته مانع زمین خوردن خودش شود و اصلا «زمین نخورده است.»» جاناتان مویو همچنین گفت: «ارائه نادرست اطلاعات و شادمانی مخالفان دولت از این حادثه، خبر اصلی است و نه ادعای زمین خوردن رئیس جمهور‌».

روزنامه هرالد هم در توصیف این ماجرا نوشته: «رئیس‌جمهور موگابه دیروز روی موکتی که درست پهن نشده بود، لیز خورد، ولی به گونه‌ای فوق‌العاده زمین نخورد و توانست خودش را به ماشینش برساند‌».

نظر آیت‌الله نوری همدانی درباره تک‌خوانی زن


واکنش‌ها به ماجرای آواز خواندن زنان و مواضع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان ادامه دارد. آیت‌‍الله نوری همدانی از دیگر مراجعی است که این روز‌ها به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه انتقاد کرده و گفته است: «وزارت ارشاد به خانم‌ها اجازه تک‌خوانی داده است، در صورتی که مردم نباید صدای زن را به غیر از موارد مورد نیاز بشنود اما با این اجازه زن‌ها صدای خود را تغییر می‌دهند و با موسیقی همراه ‌می‌کنند و در نتیجه در جامعه اسلامی فساد ایجاد می‌شود‌».

ایشان همچنین در ادامه گفتند: «این انقلاب اسلامی و دینی است؛ حضرت امام (ره) بار‌ها تأکید می‌کردند ‌ای علما به داد اسلام برسید، هر جریانی که بر خلاف امام و اسلام باشد مورد تأیید نیست، ما اجازه نمی‌دهیم برخی مسائل خلاف شرع با صدور مجوزهایی که ارشاد برای آن می‌دهد معمول و مرسوم شود و جلوی آن را می‌گیریم زیرا خواندن زنان در برابر مردان به نص صریح قرآن حرام است و در این بین فرقی بین تک‌خوانی و همخوانی وجود ندارد؛ بنابراین وزارت ارشاد حق ندارد چنین مجوزی بدهد، مردم نیز چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نمی‌دهند‌».

مچ‌گیری سمپات‌های اصلاح طلبان از کرباسچی

غلامحسین کرباسچی امروز سهم بالایی در بحث‌های شبکه‌های اجتماعی داشت که البته با چاشنی طنز هم همراه بود. روزنامه شرق امروز گفت‌وگویی را با غلامحسین کرباسچی منتشر کرده که در صفحه نخست این روزنامه هم جای گرفته و تی‌تر «کرباسچی: تاآخر پای روحانی ایستاده‌ایم» هم روی آن خودنمایی می‌کند. این اظهارنظر کرباسچی موجب شد تا سمپات‌های اصلاح‌طلبان در شبکه‌های اجتماعی به یاد انتخابات ۸۸ و مواضع آقای کرباسچی بیفتند. جایی که او با حمایت از مهدی کروبی به‌عنوان معاون اول او در صورت پیروزی معرفی شد اما بعد‌ها اخباری به بیرون درز کرد که او به موسوی رای داده است. اگرچه کرباسچی بعد‌ها شبهه تکذیبیه‌ای در این خصوص منتشر کرد اما گویا همچنان در اذهان سمپادهای جریان اصلاح‌طلب از او به ‌عنوان دست راست کروبی که به موسوی رأی داده یاد می‌شود.

اعتراض یک سایت به بدحجابی و چند مورد تناقض


وب‌سایت شیعه آنلاین چند روز پیش با انتشار تصویر زیر اعلام کرد ‌در اعتراض به وضعیت بد حجاب در کشور ۲۴ سایت این وب‌سایت تعطیل است. امیرهادی انواری از روزنامه‌نگاران اقتصادی ایران در وب‌سایت شخصی خود با اشاره به محصولاتی که شیعه‌آنلاین در بخش فروشگاه اینترنتی خود می‌فروشد که چندان با اعتراض او به وضعیت حجاب همراستا نیست می‌نویسد: «شما اگر اعتقاد دارید «لاک زدن» مظهر فرهنگ غربی است (همین حالا در خیلی از مراکز رسمی لاک زدن زن برابر ممانعت از ورود وی یا قضاوت شدن اوست) اگر اعتقاد دارید استفاده از زن در تبلیغات ابزاری است، اگر اعتقاد دارید نشان دادن منطقه حساس» گوش»، «گردن» و اطراف آن، خاصه وقتی که تارهای زلف هم بیرون باشد سبب بی‌حجابی است، پس خودتان هم تبلیغش نکنید و نفروشید.

اگر هم می‌گویید برای تبلیغ و فروش است، پس اعتراف می‌کنید که مردم دنبال همین‌ها هستند. خلاصه ‌اول تکلیفتان را با خودتان روشن کنید، بعد کمر به نهی از منکر جامعه ببندید».

بسته ویژه خبری از پشت پرده سیاست ایرانی؛


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۹
نمدانیم چرا با وجود افتضاح عمل کرباسچی بعضی ها هنوز بیدار نشده اند یا خود را به خواب خرگوشی زده اند حیا هم خوب چیزی است
ضمن عرض خسته نباشی ،میخواستم تشکر کنم از این بخش جدید که راه انداختید.واقعا جامع و کامل است.خواهشمند است آن را بسط و گسترش بدید . و یک کار مقطعی نباشد.باتشکر
اگه ممکنه ترجمه حرفهای آقای کریمی قدوسی رو هم بگذارید، مخصوصا این جمله را:
«نفوذ در حاکمیت به وسیله نویسندگان و مدیران غیرجهادی را یکی از راهبردهای دشمن می باشد که برای ایجاد حاکمیت دوگانه با تضعیف جایگاه مقام معظم رهبری از راهبردهای استکبار است.»
فساد اصلي دزدي هاست
شیعه انلاین هم هست؟ تابناک این اسم ها از کجا میاری ما که فقط تو میشناسیم
درخصوص موضوعات خاصی مثل اوازه خوانی زنها که البته شخصا بشدت از آن منزجر هستم پیشنهاد میکنم به عنوان یک مقلد آیات عظام وعلمای بزرگواردراین خصوص نظر نهایی را حضرت آقا مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر بفرمایندواز بیان نقطه نظراتی که ممکن است با نظر ولایت فقیه متفاوت باشد جلوگیری تا نابخردان ومعاندان گمان بد نبرند.
ههههههه
خیلی با نمک بود
آدم یادش به ملا نصر الدین و کاراش می افته
واي كه چقدر تفسير ميشه كرد اين خبر هاي كوتاه تون رو
ولي چون منتشر نميكنيد از خيرش گذشتم............
آخری خیلی باحال بود ..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم