بازدید 4890

افتتاح یازدهمین خانه پالاز

کد خبر: ۷۲۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 07 September 2017
خانه پالاز شریعتی یازدهمین و جدیدترین شعبه این مجموعه، در ادامه پروژه یکپارچه‌سازی سیستم فروش این شرکت، هشتم شهریور ماه افتتاح شد. این شعبه با طراحی زیبا و منحصر به‌ فرد در هوم سنتر الماس خیابان شریعتی واقع‌شده است.
 
در مراسم افتتاحیه که با حضور گروهی از مدیران پالاز و جمعی از متخصصین هنر معماری و دکوراسیون برگزار شد، میهمانان و مدعوین ضمن بازدید از محصولات متنوع با تولیدات برترین برندهای بین‌المللی همکار با پالاز نیز آشنا شدند. معماری شعبه جدید نیز همچون سایر شعب خانه پالاز الهام گرفته از یک هویت بصری یکپارچه می‌باشد، یعنی به کارگیری نمای شیشه‌ای در ابتدای ورودی و زمینه سفید در تمام فضای مجموعه که هدف از به کارگیری این سبک، انتقال حس آرامش در مشتریان و برجسته سازی طیف گوناگون محصولات این مجموعه از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌باشد.
 
افتتاح یازدهمین خانه پالاز 
 
نکته دیگر اینکه با توجه به تعدد و تنوع گزینه‌ها در محصولات تولیدی پالاز؛ نظیر لمینیت، کاغذ دیواری و موکت، حضور مشاوران آموزش دیده در کنار خریداران و امکان مقایسه در لحظه محصولات از نظر طرح، رنگ و .... کمک شایان توجهی به انتخاب نهایی محصول از جانب مشتری کرده است.
 
گروه صنعتی پالاز بیش از 3 سال است تحت سیستم فروشگاهی یکپارچه و مدرن، محصولات موکت، کاغذدیواری و لمینیت را در شعب " خانه پالاز" عرضه می‌کند تا تجربه خرید متفاوت را برای مخاطبان محصولات خود به وجود آورد. خانه پالاز، نه تنها خرید آسان‌تر را برای مشتریان فراهم می‌کند بلکه استاندارد تازه‌ای را در عرضه محصولات دکوراسیون داخلی ارائه می‌دهد.
 
اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون محل زندگی یا کار خود را دارید، می توانید جدیدترین سری محصولات موکت، کاغذدیواری و لمینیت را در خانه پالاز شریعتی بررسی کنید. حضور در شعب خانه پالاز با توجه به جهت‌گیری جدید روش‌های عرضه محصول و بازاریابی در شبکه فروش، سطح نوینی از خدمات را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به وب‌ سایت پالاز به نشانی palaz.com با دفتر فروش مرکزی  به شماره 0218923 در تماس باشید.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار