بازدید 7986
۶

تشکیل پرونده رهاسازی نوزاد در حاشیه رودخانه

کد خبر: ۷۲۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 02 September 2017
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: موضوع پیدا شدن یک کودک در حاشیه رودخانه اسلام آباد غرب در حال پیگیری است و دستگاه قضایی به آن ورود کرده است.

محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با  خبرگزاری میزان در واکنش به پیدا شدن یک نوزاد در حاشیه رودخانه اسلام آباد غرب گفت: خوشبختانه این نوزاد زنده است.

وی گفت: جزئیات علت این حادثه در حال پیگیری است و دستگاه قضایی به آن ورود کرده است.

این مقام قضایی ادامه داد: این نوزاد دختر بوده و کمتر از دو روز از تولدش می‌گذرد. همچنین هیچگونه آثار جرحی بر پیکر این نوزاد مشاهده نشده و خونابه مشاهده شده در تصویر ناشی از بریدگی ناف است.

صادقی ادامه داد: بر اساس بررسی‌ها این نوزاد در مراکز غیر رسمی و غیر درمانی متولد شده اما وضعیت جسمانی او عادی بوده و سالم است.

دادستان کرمانشاه در خصوص نحوه پیدا شدن این کودک بیان کرد: این نوزاد توسط مردم در نیزارهای اطراف رودخانه برف آباد در حالی که در نایلون قرار داشت پیدا شده است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر این نوزاد در بخش نوزادان بیمارستان امام خمینی (ره) نگهداری می‌شود و تحقیقات در خصوص شناسایی والدین وی و علت این رهاسازی در حال انجام است.

گفتنی است امروز خبری مبنی بر پیدا شدن یک کودک در حاشیه رودخانه اسلام آباد غرب در فضای مجازی منتشر شده بود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶
فقط سکوت میکنم همین
من دوتا دختر دارم 14 و 4 سالشونه و خیلی خیلی هم بچه دوست دارم این رو هم بدین به من که بزرگش کنم واسه اون دوتا خواهر میشه واسه منم بچه سوم اخه خانمم خلیی تو بارداری اذیت شده و میگه حاضرم بمیرم اما دوباره حامله نشم راست میگه خوب اما منم دوست دارم مث خودمون که شش تا خواهر برادر بودیم خونمون شلوغ باشه روزی شم خدا میده چشمم کور فوقش بیشتر اضافه کاری وایمیستم
ای خدا.......................................
به کدامین گناه؟!!!!

تو که نمیتونی از بچه نگهداری کنی بیجا میکنی بچه دار میشی!!! طفل معضوم چه گناهی کرده؟
بيچاره مشاور رييس جمهور گفت كه افراد معتاد را بايد عقيم كرد همه رگ هاي گردنشان برجسته شد. در پي توصيه به بد بودن تنظيم خانواده نيز كه .... حالا ناشناس عزيز نگو تو كه نمي‌تواني بچه را نگهداري كني چرا بدنيا مي آوري.
دلم برای معصومیت این بچه هزار تیکه شده...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر