بازدید 9926
۱

نتیجه تست اعتیاد راننده دانش آموزان هرمزگانی

کد خبر: ۷۲۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 02 September 2017
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با تست الکل و مرفین راننده خاطی خبرداد و گفت: طبق نظر پزشکی قانونی تست الکل و مرفین وی منفی بوده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با تست الکل و مرفین راننده خاطی خبر داد و گفت: طبق اعلام پزشکی قانونی تست الکل و مرفین وی منفی بوده است.
 
وی در تشریح آخرین جزئیات پرونده مرگ ۹ دانش آموز دختر هرمزگانی اظهارکرد: امروز با حضور نماینده دادستان شکایات خانواده مصدومان اخذ و نظریه پزشکی قانونی در رابطه با وضعیت جسمانی آنان بدون دریافت هزینه اعلام می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان داراب اضافه کرد: به دستور رئیس کل دادگستری استان فارس هماهنگی لازم با بیمه بعمل آمده است که دیات فوتی‌ها و مصدومان سریع تر پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری میزان، رئیس دادگستری شهرستان داراب صبح دیروز از بازداشت راننده اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی خبر داد.

وی گفت: دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی دراین رابطه تشکیل شده است، همچنین از زمان وقوع حادثه تمهیدات لازم به دستور مراجع قضایی، فرماندار و امام جمعه برای مصدومان انجام شده است.

این مقام قضایی در ادامه اظهارکرد: تاکنون آمار کشته شدگان ۹ نفر اعلام شده است و ۳ نفر از مصدومان بدحال این حادثه با اورژانس هوایی به شیراز منتقل شده اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس هم با تأکید بر رسیدگی سریع به پرونده قضایی این تصادف و شناسایی مقصر یا مقصرین و علل وقوع این حادثه دستور بررسی وضعیت بیمه خودرو و دانش آموزان را نیزصادر کرد.

القاصی با اشاره به اینکه صدور مجوز حرکت در شب از سوی مسئولین اقدام اشتباهی بوده است گفت: پس از کارشناسی میزان تقصیر مقصران حادثه به صورت دقیق انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است، حوالی ساعت چهار بامداد دیروز یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان دختر در نزدیکی قلعه بیابان بخش رستاق شهرستان داراب واژگون شد. طبق آخرین اطلاعات دریافتی تعداد متوفیان این حادثه ۹ نفر شامل ۷ دانش آموز، یک سرپرست و کمک راننده است. اجساد به پزشکی قانونی بندرعباس منتقل شده است که مراسم تشییع انجام شود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
ديه براي اونا فرزندشون نمي شه. اي دو صد لعنت بر اين نوع مديريت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان