بازدید 28015
۴

سکوت «بهنوش بختیاری» شکست!

کد خبر: ۷۲۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴ 02 September 2017
برخی رفتارهای شخصیت‌های مورد توجه جامعه سبب بروز تردیدهایی در درستی حمایت‌ها می‌شود. رفتارهای شخصیت‌های شناخته شده بعضا با رویکرد اکثریت در تناقض است و زمانی که اقدام غیرقابل پیش‌بینی از آنها مشاهده می‌شود ابروهاست که از تعجب بالا می‌رود و شایدکلمه «واااااااا» مکمل آن شود.
 
به گزارش آرمان، همین چند روز گذشته بود که انتشار تصویر یکی از مجریان در کشوری اروپایی سر و صدای زیادی به پا کرد و حالا هم حضور بهنوش بختیاری در جشن یک خبرگزاری دلواپس! بازیگران و مجریان زیر ذره‌بین افکار عمومی هستند و نکته قابل تامل آنجاست که محبوبیت آنها در نزد اقشاری از جامعه با یک حرکت عجیب و غیرقابل پیش‌بینی به‌شدت افت می‌کند. بنابراین اغلب این چهره‌های شناخته شده برای رفع کاهش محبوبیت بلافاصله به انتشار توضیحاتی می‌پردازند تا جامعه منتقد امروز و حامی دیروز خود را متقاعد کنند، مانند بهنوش بختیاری که در جشن فارس‌پلاس حضور پیدا کرد، جشنی که از سوی یک رسانه مخالف دولت برگزار شده بود.

برای صلح و شادی رفتم!

بهنوش بختیاری با انتشار متنی در اینستاگرام درباره حضورش در برنامه یک‌سالگی فارس پلاس نوشت: «تنها با نیت خیر و برای صلح و شادی در این برنامه شرکت کردم.» بهنوش بختیاری بعد از یک‌ماه و نیم که از حضورش در جشن یک‌سالگی فارس‌پلاس می‌گذرد، سکوتش را شکست و در اینستاگرامش نوشت: «می‌خواستم سکوت کنم اما دیگه طاقت شنیدن توهین و تهمت ندارم، چندی پیش دعوت شدم به تولد یک‌سالگی فارس‌پلاس با نیت خیر و اینکه به‌عنوان کسی که همیشه از صلح و شادی و اتحاد حرف زده و با نیت اینکه بگم من سیاسی نیستم و چپ و راست برام فرقی نداره و الان وقت یکی‌شدن و وحدته، فارغ از هر گرایش چپ و راستی که زهی خیال باطل، البته چون فقط فکر تمیز من بود به این دعوت پاسخ گفتم چرا که در حادثه مجلس همه ما گفتیم ما باهمیم. با اینکه در انتخابات از آقای روحانی حمایت کرده بودم ولی با حضورم خواستم بگم انتخابات تموم شد. حالا دیگه وقت متحد بودنه‌، بعد از حضورم دیدم که آقای تتلو هم به اون جمع پیوستن و خدا شاهد است که روحم از حضور ایشون خبر نداشت و کاملا اتفاقی شد این دیدار و از اونجایی که اختلاف نظر شدیدی با ایشون سر مسائل مختلف داشتم به جهت حجب و حیا و اینکه همیشه عاشق صلح و آشتی بودم، دیگه رفتار منفی بروز ندادم و اینکه کلا من آدم منعطفی‌ام. ایشون هم برای من قابل احترام هستن و هرچند با نظراتشون مخالفیم اما توهین را در شأن یک انسان نمی‌بینم، ما حق نداریم فحش بدیم. گذشت و رفت و توهین‌ها شروع شد و هیچ‌کس پشت من در نیومد و همه فکر‌کردن من با برنامه‌ریزی اونجا بودم. فکر‌کردن تفکر من شبیه ایشون شده. فکر‌کردن من وارد بازی‌های سیاسی شدم و متاسفانه گریبان من ساده و زودباور رو گرفت. هنوزم میگم تفرقه بین ما کار کسانی است که میخوان کشورمون رو ازمون بگیرن ولی من اهل سیاست نیستم، دنبال هیچ‌منفعت و مجوزی نیستم. دنباله‌رو تفکر آقای تتلو نیستم، شما رو به خدا از تهمت و قضاوت و توهین دست بردارید، به خدا من دیگه بریدم. خدا نکند بنده بی‌گناهی واگذارتان به خدا کند. ای‌کاش خبرگزاری خودش این واقعیت رو می‌گفت و ما رو این‌طور با مردم عزیزمون در نمی‌انداخت و در نهایت من همیشه با مردمم بودم و هستم و به‌خاطر تنها سادگی و زودباوریم ازشما معذرت می‌خوام. صداقت در برابر سیاست سادگی است و سیاست در برابر صداقت خیانت.»

فارس‌پلاس، دوستدار بختیاری!


پس از این نوشته بود که برخی به فارس‌پلاس مراجعه کردند و با جست‌وجوی خانم بهنوش بختیاری مشاهده شد که تصاویر و اخبار این بازیگر به شکل ویژه‌ای در این رسانه منتشر شده است. مانند «شوخی استقلال پرسپولیسی بهنوش بختیاری با بچه‌های مبتلا به بیماری نادر ای‌بی»، «دیدار بهنوش بختیاری با کودکان مبتلا به بیماری نادر ای‌بی در حاشیه جشنواره فیلم سلامت»، «بک جشن تولد خاص و ویژه با حضور بهنوش بختیاری؛ علی کوچولوی ۳‌ساله با یک بیماری نادر درگیر است و فقط چشمانش تکان می‌خورد» و...

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۴
بابا شما رو بخدا اینقدر تو فضای مجازی و غیرمجازی بهم توهین نکنید. نذارید این نوع حرکت ها سنت و رویه بشه. این بنده خدا که میگه با قصد سیاسی یا عقیدتی به اون مراسم نرفته، حالا اگه با اون قصد هم رفته باشه، چرا ماها تحمل مخالف خودمون رو نداریم. چرا میخوایم همه شبیه ما باشن و شبیه ما فکر کننو شبیه ما به همه چیز نگاه کنن
دیدی تتلو اونجاست میومدی بیرون . نگاه مردم به امثال تتلو ها مشخصه !
من خودم از فارس نیوز دل خوشی ندارم ولی تو رو خدا همه چیز رو سیاه و سفید نکنید ، جا برای نفس کشیدن هم بذارید ! منظورم این نیست که هرهری مذهب شویم ولی دیگه قضیه رو اینقدر شور نکنید . همچین ایراد می گیرید انگار یک نفر از جمهوری خواهان رفته کنگره سرارسی دموکراتها به نفع اونها سخنرانی کرده ! دست بردارید بابا !
خانم بختیاری چادر کردین رفتین دیدن این آقا؟ وای بر ما
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان