بازدید 4516
۵

نجفی: امسال از نظر مالی سال سختی داریم

کد خبر: ۷۲۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 29 August 2017
شهردار تهران گفت: در حوزه درآمدهای نقدی شهرداری، کمتر از ٧٥ درصد از میزان درآمد پیش بینی شده تا پایان شهریورماه محقق شده است و این به آن معناست که امسال از نظر مالی سال سختی پیش رو داریم .

به گزارش مهر عصر روز گذشته محمد علی نجفی در جلسه ای با حضور شهرداران مناطق ٢٢ گانه ضمن تقدیر از اقدامات شهردار سابق تهران و مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: به طور حتم، هدف مشترک همه ما سربلندی نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی است. امیدوارم تمامی تلاش ها و خدمات چه آنها که به نتیجه دلخواه رسیده اند و چه آنها که به نتیجه نرسیده اند مورد قبول درگاه الهی قرار بگیرد.

‎وی با بیان اینکه تهران مسائل و مشکلات زیادی دارد و برای اداره شهر به شکل مطلوب و مورد نظر شهروندان باید زحمات و تلاش های بسیاری صورت بگیرد، گفت: ان شا الله با همکاری و همراهی بتوانیم کارها را یک قدم به جلو ببریم. تلاش مَی کنم در طول مدتی که در شهرداری خدمتگزار مردم هستم هم یاد بگیرم و هم یاد بدهم.

‎شهردار تهران با تاکید بر ضرورت شکل گیری فضای گفت و گو و بحث برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری عنوان کرد: امسال سال سختی را پیش رو خواهیم داشت که بخش عمده آن به مسائل مالی سال جاری برمی گردد. براساس گزارش های رسیده در حوزه درآمدهای نقدی شهرداری، کمتر از ٧٥ درصد از میزان درآمد پیش بینی شده تا پایان شهریورماه محقق شده است؛ به این معنی که طبق برنامه باید ٥ هزار و ٣٧٠ میلیارد تومان کسب مَی شد که تا کنون ٤ هزار میلیارد آن محقق شده است.

‎وی افزود: در خصوص میزان وصولی نیز امسال حدود ١٥٠ تا ١٦٠ میلیارد کمتر از پارسال وصولی داشته ایم. این در حالی است که با تورم ١٠ درصدی، این میزان باید در درآمدها جبران می شد.

به گفته شهردار پایتخت قرار بود در سال جاری میزان درآمد های نقدی شهرداری ٣ هزار و ٧١٠ میلیارد تومان باشد که تاکنون هزار و ٦٧٠ میلیارد تومان آن محقق شده است.

‎وی با اشاره به اینکه باید خودمان را برای یک سال سخت آماده کنیم، گفت: حتی همین حالا هم برخی حقوق ها در مجموعه شهرداری پرداخت نشده و این بد است که شهرداری تهران که روزگاری هر کجا مشکلی وجود داشت مسئولان دست به دامن آن می شدند، امروز با این شرایط رو به رو هستیم

شهردار تهران با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع توسط مجموعه شهرداری بیان کرد: می دانم برخی از مناطق برای اینکه کار منطقه را بهتر انجام دهند به کار کل شهرداری لطمه می زنند و درامد نقدی را غیرنقدی نشان می دهند یا درامد را دیرتر از موعد به خزانه می ریزند که موجب می شود برخی دیرتر حقوق بگیرند.
 
‎نجفی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه شهری از برنامه سوم توسعه تا به امروز در حد شعار باقی مانده است، خاطرنشان کرد: باید دو موضوع مدیریت یکپارچه شهری و مدیریت هماهنگ شهری-به این معنا که شهرداری محور تمام خدماتی باشد که در شهر ارائه می شود- را مورد توجه قرار دهیم.

‎وی با اشاره به جلسه خود با وزیر بهداشت بیان کرد: با دکتر هاشمی قرار گذاشتیم تا در مورد شبکه قوی بهداشت در تهران طرحی را تهیه و به اجرا بگذاریم.

شهردار تهران در پایان اجرای برنامه های ویژه در مناطق محروم و نقاط آسیب زا را از دیگر برنامه های خود معرفی کرد و گفت: حدود ١٠٠ ناحیه در تهران وجود دارد که در ارزیابی شهرداری وضعشان از متوسط پایین تر است و ما باید به این بخش ها بیشتر رسیدگی کنیم. ما مسئولیت فقرزدایی نداریم اما می توانیم در این خصوص نقش داشته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
خخخخ نيومده مشكلاتشو گفت تا اگر كم كار كرد مردم بهش نگن چرا؟ عمو جون قاليباف با همين شرايط اينهمه پروژه و عمران اباداني اورد .
2
هر سال بدتر از پارسال
هر سال میگیم دریغ از پارسال
پول پیمانکارهای بدبخت رو بدید که یکی یکی خودشون رو آتیش نزنند
شروع شد
حالا بیا بعد شرط وشروط بذار واز کمبودها بگو.انگار این 12سال این شهردار بوده به شرایط امسال واقفه.!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی