بازدید 44975

عکس‌های عمومی از یک مراسم خصوصی!

کد خبر: ۷۲۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱ 28 August 2017
دیروز، روز بسیاری از ما با دیدن عکس‌های عجیبی از بهاره‌رهنما در شبکه‌های اجتماعی شروع شد. عکس‌هایی که در آن‌ها رهنما، با پیراهن و تور عروس و لبخند به لب، کنار یک مرد میان سالِ کت و شلواری ژست گرفته بود.
 
به گزارش خراسان، واکنش اولیه بعضی از ما، بنا به سوابق ذهنی که از بازیگران داریم، این بود که: «حتما گریم نقش جدیدش است!» اما با دقتِ بیشتر به عکس و کپشن، دوزاری‌مان می‌افتاد : بهاره‌ رهنما بازیگر خوب کشورمان که مدتی است از همسر سابقش «پیمان قاسم‌خانی» فیلم نامه‌نویس و کارگردانِ آثار طنز کشورمان جدا شده، این بار با فردی به نام «امیرخسرو عباسی» مالک یک برند بهداشتی‌آرایشی مطرح، ازدواج کرده! و هنوز در فضای شگفت انگیز کلیت ماجرا بودیم که عکس‌های جدیدی، توسط خود خانم بازیگر، در پیج اینستاگرام 2میلیون و 600 هزار فالوئری و کانال تلگرامی‌اش که صبح حدود 6هزار ممبر داشت اما با انتشار بیشتر عکس‌های این مراسم خصوصی به حدود ۲۰ هزار ممبر رسید، پشت سر هم منتشر شد و حوالی بعدازظهر بود که کلیپی هم متشکل از عکس‌ عقد و حلقه‌ها و سفر و زیارت و خلاصه دونفری‌های خانم رهنما و همسرشان، از راه رسید و دست به دست شد!
 
در کشور و فرهنگ ما، جشن عروسی افراد به خصوص چهره های مشهور یک اتفاق خصوصی است و حتی افراد عادی دوست ندارند عکس و فیلم مراسم شان بین عموم دست به دست شود، چه برسد به چهره‌های دنیای ورزش و هنر و سلبریتی‌ها. از آن جا که معمولا همین سلبریتی‌ها و به شکلِ خاص، خود سرکارخانمِ رهنما از مدافعان سرسختِ احترام به حریم خصوصی افراد و چهره‌ها هستند و کافی است هنگامِ چالش‌هایی مثل جدایی و اختلافات خانوادگی، مردم و طرفدارانشان بپرسند: «چرا و ماجرا چیست»؟ تا اعتراضی به این مضمون داشته باشند که: هر کسی، حتی چهره‌ها، حق دارند حریم شخصی خودشان را داشته باشند و درباره اتفاقات زندگی خصوصی‌شان به هیچ کس توضیح ندهند، انتشار بی‌محابای عکس و فیلم‌های جشن عروسی، حرکت بسیار عجیبی بود!
 
اگر شما هم مثل ما، فکـتان افتاده و هنوز جمع نشده، همراهمان باشید تا ضمن مرور ویژگی‌های این عروس و داماد و جشنشان، هم گریزی بزنیم به اتفاقات تقریبا مشابه و هم برای چندمین بار اعتراض کنیم که: شما خانم یا آقای سلبریتی! تکلیف ما را روشن کن: بالاخره زندگی شخصی تو، یک حریم خصوصی و متعلق به خودت است یا یک فضای عمومی و جولانگاه مردم؟

در جشن عروسی بهاره رهنما چه گذشت؟
همه دعوتیـد!


خانم رهنما این‎بار هم طبق روال همیشگی‎اش طرحی نو درانداخت و هوادارانش را خیلی صمیمی و محرم دانست و عکس‎های عروسی‎اش را هم از زوایای مختلف منتشر کرد. بهاره رهنما، همچنین کاملا سخاوتمندانه و بدون نگرانی از لوث شدن زحماتش برای خاص برگزار شدن مراسم ازدواج خود، از تک تک لحظات عروسی فیلم و عکس گرفته، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرامش منتشر کرده‎ و درباره همه‎شان اطلاعات جامع و کاملی در اختیار بیش از دو میلیون مخاطبش قرار داده‎‎است؛ یعنی شما ممکن است جزئیات مراسم ازدواج خودتان را دقیق به یاد نداشته‎باشید ولی الان دقیقا می‌دانید آرایش، تاج، دسته‌گل، لباس و کیک عروس خانم کار چه کسی است، تشریفات را کدام موسسه برعهده داشته و کدام استودیوی عکاسی، عکس‎هایی چنین باکیفیت انداخته‎است. تاج عروس خانم با سه حرف «ع»، «ش» و «ق» طراحی شده تا به‎خوبی نشان دهنده عشق پرشور زوجین باشد و با نگین‎های فراوان تزیین شده‎است؛ کیک سفید سه طبقه، گردن‎بند بلند مزین به نام «الله» و ژست‎های عاشقانه در زوایای مختلف هم سوژه بقیه عکس‎هاست.
 
جشن پیوند «بهاره» و «امیرخسرو» هم در یک باغ مجلل برگزار شده و میزبان افراد شناخته‎شده‎ای بوده ‏است. خانم رهنما فعلا درگیرودار جشن و سرور است و بزرگ ترین دغدغه‎اش این است که تعدادی «پیج فیک» اینستاگرامی با عکس و اسم او ساخته شده و از هوادارانش می‎خواهد این پیج‎های غیرواقعی را «ریپورت» کنند اما باید دید بعد از گذشت زمانی از این خوشحالی و ذوق‎زدگی، در دنیای مجازی و واقعی، ظرفیت تحمل تبعات کارش –رونمایی از شخصی‌ترین لحظات زندگی- را دارد یا باز می‎خواهد دیگران را به فضولی و سرک کشیدن در زندگی خصوصی‎اش متهم کند؟
 
چرا انتشار وسیع عکس های ازدواج بهاره رهنما موضوع مهمی است؟
زندگی خصوصی شیشه ای!


اصلاً چرا انتشار تصاویر ازدواج رهنما باید مهم باشد؟ چرا باید بین این همه درد و مشکل جامعه، به این موضوع این قدر ضریب داد؟ رهنما هم مثل خیلی های دیگر! مدتی زندگی مشترک داشته آن هم با یک فیلم نامه نویس موفق و مشهور، حالا هم بعد از حدود دوسال جدایی تصمیم به ازدواج مجدد گرفته! مشکل ماجرا کجاست؟ برای درک اهمیت ماجرا کمی باید به عقب تر برگردیم. به روزهایی که رهنما در اینستاگرامش عکس های خانوادگی منتشر می کرد. گذشت و گذشت تا این که دوز تصاویر خانوادگی خانم بازیگر کم شد. هواداران و دنبال کننده هایی که مدت ها پیگیر زندگی زناشویی زوج معروف و محبوب بودند نگران شدند که شاید زندگی آن ها به جدایی ختم شده! البته نگرانی شان هم بی جا نبود. اما بهاره رهنما مثل خیلی از سلبریتی های دیگر ترجیح داد سوال ایجاد شده را به شکل واضح جواب ندهد و تلویحاً گله کند از کسانی که در زندگی او سرک می کشند! بعد هم پُستی منتسب به او منتشر شد که در آن به تمام آقایان توهین خیلی بدی شده بود. در نهایت دیروز تصویر بی کیفیتی از مراسم ازدواج بهاره رهنما منتشر شد که در ظاهر توسط یکی از مهمانان پخش شده و به نظر می رسید مورد رضایت رهنما نبوده! بعد هم کمند امیرسلیمانی تصویری منتشر کرد و در نهایت کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی رهنما پر شد از تصاویر مربوط به این مراسم. حالا با این توضیح می شود ابعاد عجیب انتشار وسیع تصاویر مراسم توسط رهنما را به این شکل ارزیابی کرد:

* در همه جای دنیا مردم نسبت به زندگی خصوصی سلبریتی ها به خصوص  هنرمندان کنجکاو هستند، کنجکاوی که شاید چیزی به آن ها اضافه نکند اما ضرر آن چنانی هم ندارد و در این راستا خود هنرمندان معروف به فروش تصاویر ازدواج، تولد فرزند و... به رسانه ها اقدام و به طور اختصاصی پوشش برنامه را به یک رسانه محول می کنند اما نکته مهم در این است که انتشار عمومی این چنین تصاویری در فرهنگ و زندگی اجتماعی ما پذیرفته شده نیست. در آن سوی دنیا در راستای همین توجه به کنجکاوی مردم، خود هنرمندان جدایی و اختلاف سلیقه شان در زندگی مشترک را هم از طریق مدیر برنامه، وکیل یا بسترهای فضای مجازی به شکل رسمی پوشش می دهند.

* در همه جای دنیا هنرمند نسبت به هنجارهای جامعه اش متعهد است، یک هنرمند در مراسم اسکار نمی تواند با هر لباسی که خواست حاضر شود یا در فضای مجازی هر موضع سیاسی که خواست بگیرد؛ متناسب با فرهنگ ما شکل ماجرا درباره هنرمندان ایرانی تغییر می کند به خصوص اگر آن فرد در تلویزیون بیشتر فعال بوده و به واسطه رسانه ملی مشهور شده باشد تا سینما. چهارچوب رفتار هنرمند در کشور ما خیلی متفاوت و متعهدانه تر است. هنرمند به فرهنگ مردم کشورش مثل قناعت، صبر، ادب، احترام به بزرگ تر و... متعهد است و بارها هنرمندانی را در قاب تلویزیون دیدیم که درباره موضوعات مختلف به مردم توصیه هایی داشتند. قطعاً نمی خواهیم ادعا کنیم با انتشار این تصاویر، چندین و چند ارزش و هنجار جامعه ما شکسته شده و کاملاً پذیرفته شده است که مراسم ازدواج یک هنرمند باید از سطح عمومی زندگی مردم هم بالاتر باشد؛ اما انتشار وسیع تصاویر چنین مراسمی آن هم با آن پوشش قابل درک نیست.

* در بسیاری از مراسم هنری و حتی مراسم خصوصی هنرمندان بین المللی، شاهد این هستیم که برندهای معروف دنیا به عنوان حامی مالی بخشی از کار را به عهده دارند اما در این زمینه فعالیت ها بسیار شفاف است. به نظر می رسد بخشی از تصاویر منتشر شده توسط رهنما در قالب تشکر از مزون، استودیوی فیلم برداری، آرایشگر، تشریفات و حتی تاکید روی برند تولیدات آقای داماد هم در این راستا بوده! هر چند این ادعا را نمی توان ثابت کرد اما برخی زوایای انتشار این تصاویر را باز می کند. نکته دیگر این که در تمام تصاویر اینستاگرامی خدمات دهنده ای تگ شده که محتوای پیج خودش مناسب نیست.

* این بخش از مطلب مختص خانم رهنما نیست و درباره جایگاه سلبریتی ها در جامعه ماست. هنرمند می تواند میانبُر مهمی باشد برای جا انداختن خیلی چیزها در یک جامعه. شاید بخشی از نقد ماجرا متوجه کسانی باشد که دوست دارند سلبریتی ها را فراتر از یک بازیگر، مجری، فوتبالیست و... با حضور در ویژه برنامه های عید و مناسبت های دیگر در قامت یک الگو، جامعه شناس یا مشاور خانواده معرفی کنند و این جاست که اثر رفتارهای آن آدم روی جامعه بیشتر می شود و هزینه اشتباهاتش بالاتر می رود. آن وقت آن بازیگر، مجری یا هر کس دیگری هر جور دلش بخواهد به انواع جلوه گری برای جامعه دست می زند و مثلا کیف و کفش و لوازم آرایش هم تبلیغ می کند. به طور مثال یکی از سلبریتی ها به خاطر ازدواج با همکارش مدتی توی دید بود، بعد هم تصویر صورت ضرب و شتم شده اش را منتشر کرد و این روزها هم که به شکل دیگری حاشیه ساز شد. مخلص کلام، سلبریتی ها را به طور شفاف در جایگاه واقعی شان معرفی کنیم؛ نه بیشتر، نه کمتر.
 
کاربران فضای مجــازی به تصاویر جشن ازدواج بهاره رهنما چه واکنشی نشان دادند؟

عکس‌های ازدواج مجدد بهاره رهنما، دیروز جزو داغ ترین اخبار و پربازدیدترین تصاویر فضای مجازی بود و واکنش مخاطبان این فضا، چه در گروه‌های تلگرامی، چه در پیج‌های اینستاگرامی زیر این عکس‌ها و چه در قالب توئیت، قابل تامل بود. اگر بخواهیم نظرات و واکنش مخاطبان اینستاگرامی در این باره را دسته بندی کنیم، می توان اولین دسته را «ذوق زدگان» دانست؛ افرادی که خوشحال شده اند یا حداقل به ظاهر ابراز شادمانی می کنند. این افراد به گفتن تبریک و آرزوی موفقیت اکتفا می کنند. مثلاً «مهناز» یکی از کاربران می گوید: «با آرزوی بهترین ها برای هنرمند عزیز کشورمون ... خوشبخت و شاد باشید خانم!»
 
 
 
دسته دیگر «الگو بگیرها» هستند که به تحلیل و پرس و جو درباره سبک و سیاق جشن و لباس و تاج و تور و پذیرایی پرداخته اند؛ «مهدیس» یکی از این کاربران است که از تاج عروس خانم خوشش آمده و نوشته: «تاج قشنگیه! کسی میدونه این مدل تاج ها رو کجا میشه سفارش داد؟». یا کاربر دیگری که از پیراهن تور رهنما خوشش نیامده و نوشته: «لباسش افتضاااحههههه».
 
دسته دیگر اما افرادی هستند که می توان نام «منتقدان» و «ایرادگیرها» را بر آن ها گذاشت و در این شبکه ها به وفور یافت می شوند؛ مثلاً کاربری که در انتقاد به این رفتار خانم بازیگر ابراز کرده: «واسه بازیگرا ازدواج و طلاق مثل عوض کردن لباس شده». در واقع این دسته از کاربران از سبک زندگی سلبریتی ها گلایه دارند و در عین حال علاقه مندند ببینند آن ها چه می کنند! در کنار پیام های تاسف یا آرزوی خوشبختی، بحث و جدل های لفظی زیر این پست‌ها، بین مخاطبان هم جالب است. نظرات بررسی شده از پیج اینستاگرام استودیوی فیلم برداری مراسم خانم رهنما برداشته شد .
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۷۴
کار بدی نکرده . اتفاقا رواج شادی و نشاط تو جامعه غمزده ماست . مبارکشون باشه ایشاللا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
بنظرم بایدامثال ایشون خجالت بکشن هرروز یک زن ویاشوهر می گیرندوتلاطم زندگیشونو منتشروبه آن افتخارهم می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
نمیدونیم والا وقتی موقع خوشی وعقد و سفر و ماه عسلشونه همه چی عمومی و حریم خصوصی میشه عمومی ولی اگر طلاق بگیرن وجدا شن ازشون که بپرسی بدشون میاد و میشه حریم واحترام به حریم شخصی.
آغو هدف از این همه عکس و فیلم اینه :
مخاطب خاص چشت دراد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
احسنت
دوست داشته اینطور عمل کنه و به خودش ربط داره... قطعا" فکر همه چی رو هم کرده.... ظرفیتهای جامعه باید بالا بره..... کار ایشون عجیب به نظر نمیرسه و تنها دوست داشته دیگران رو هم در شادی اش شریک کنه..ایراده داره؟؟؟ همش غم و عزاداری خوبه؟؟!!
تبلیغات و معرفی اسپانسر و عکاسی و .... اینجور چیزها هم که الان دیگه خیلی متداوله.....
خانم رهنما با خودت چه کردی؟ دست مایه بیزینس دیگران شدی ؟ فدای یک برند ؟ به چه قیمت ؟
متاسفانه این خانم همه ارزشها رو به بازی گرفته با پخش کردن عکسهای عروسیش چی رو میخاست ثابت کنه جز اینکه کلی بهش فحش دادن منکه فکر کردم این دامادشه ولی این خانم درکمال وقاحت تازه لباس عروس هم پوشیده اخه یکی نیست بهش بگه تو خجالت از دخترت نکشیدی تو الان باید دخترتو عروس میکردی واقعن که این خانم فکر کرده جنیفر لوپزه
پاسخ ها
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
تو سعی کن از - ارزشها - دور نشی
اون خانم فکری نکرده تو فکر کردی کی هستی که در مورد خانم رهنما نظر میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
دورویی وریامتاسفانه بلای جون ایران شده
هر کار کرده به خودش مربوطه نه هیچکس دیگه......
کلا ایشون خانم پر حاشیه ای هستند بازیهاشم همه مصنوعیه
کارش بد یا خوب به خودش ربط داره.... اینقدر تو زندگیه دیگران کنکاش نکنید..... کارهای خودمون همش درسته؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
خودش زندگيشو ريخته تو دايره
شما هم که برای عروس خانم و عوامل پشت پرده سنگ تمام گذاشتید
معقول نوشتید منم چندشم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
از چی چندشت شد؟ از حلال خدا؟ از چند تا عکس با حجاب؟؟ لطفا دیگران رو قضاوت نکنیم، فقط وقتی تو اون شرایط قرار بگیریم متوجه می شیم. یک وقت یک چیز سرتون می یاداون وقت تازه متوجه می شید
ضمنا کارهای چندش آور خودت را بررسی کردی؟
این کار 200ساله در دنیا انجام میشه برای همینه مردمشون انقد جنبه دارن که تا یه عکس میبینند شروع نمیکنند به عقده گشایی
ایشون با حجاب 4تا عکس گذاشته
الان از فحشا و فقر کلیه فروشی،افسرگی،غم و.... که در همه رتبه یک دنیارو داریم مهمتره که شما وقت کرده گوهرباشی کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مال داره اختیار داره به ما چه هان ؟؟؟؟؟؟
ایشون چه شخصیت شخیصی داره که این قدر خودشو تحویل می گیره.
" یک هنرمند در مراسم اسکار نمی تواند با هر لباسی که خواست حاضر شود یا در فضای مجازی هر موضع سیاسی که خواست بگیرد"

آب طلا بگیرید و سر در منزل بازیگران پر مدعی قرار دهید.
سلام به همه علاقمندان تابناک - این موضوع انتشار عکسهای خصوصی یک بازیگر نه چندان قوی تلوزیون و تا حدی سینما بسیار جای تعجب و نگرانی داره که ممکنه به یک فرهنگ غلط پیش بره ....واقعا خجالت آوره که عکسهای یک مراسم کاملا خصوصی منتشر بشه و ........
بهاره رهنما با این کار نشان میده که ازدواج و طلاق چقدر کار اسانی هست که راحت طلاق بگیره وبا این کار تبلیغی برای خانمها میشه خدا از این جور آدمها نگذره
شما اصلا خودت را ناراحت نکن!!! ماشالله چقدر وقت گذاشتی حتی همه کامنت ها رو هم خواندی!!!
به نظر همه این کارها تبلیغاتی باشه مثلا نوشتن نام اتلیه و ارایشگر بیشتر جنبه تبلیغاتی برای اریشگر و اتلیه هست شما فکرشو بکنید طرفدارای خانم رهنما برا ازدواج یا مراسم دیگه برن پیش اون اتلیه و اریشگر!!! شاید هم ...
آدم جوگیر!
عروس خانم دیروز در صفحه شخصیشون فرمودن که محبت و وفای سگ از همه مردا بیشتره، خب عروس خانم چرا واسه بار دوم این حماقتو تکرار کردی؟؟
پاسخ ها
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
خیلی پیگیریا
بیشتر به زندگیت برس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
داداش بیخیال این سلبریتیا شو خودشونم نمیدونن چی میگن
اگر در باره علت طلاق خانم رهنما از همسر اولش کمی تحقیق می نمودید ، شاید پاسخ خیلی از پرسش هایتان را پیدا می کردید .
در همۀ جوامع بیکار وجود دارد و در کشور ما بیشتر .
تا بیکار و بی برنامه نباشی دنبال اینگونه چشم چرانی ها ، فال گوش ایستادنها و سرک کشیدنها نمی روی .
برای فردی که در زندگیش برنامه و آینده نگری وجود دارد ، پیگیری ازدواج مجدد یک خانم مطلقه از محالات است .
اون خاله زنک بازیهای قدیم الان یک روکش مدرن روش کشیدن و اسمش رو گذاشتن ، شبکه های اجتماعی .
ازدواج دوم با دارا بودن یک فرزند 20 ساله ،انهم در سن 44 سالگی با این همه هیاهو و تشریفات.... برای چی ؟ ایا ارزشها در کشور ما واقعا رنگ باخته است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
به تو چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
يعني بايد چكار ميكرد كه ارزش حساب ميشد؟
خوب ازدواج كرده . به هر دليلي دلش خواسته بقيه هم از اين خبر مطلع بشدن اگر مشكل داره به خودش مربوطه الان نقش ارزش كشور و رنگ باختن اون تو اين ماجرا چيه
بهاره رهنما رو همه می شناسن چه جوریه!!!!! استاد بین المللی شوآف!!
احتمالا این برتد بهداستی برای تبلیغ و فروش بیشتر و خانم رهنما هم برای پز به قاسم خانی. والبته بک اثر ضدملی دارد وان اینکه بقیه را هم تشویق می کتتد که براحتی طلاق بگیرتد تا بخت خود را جای بهتری ازمابش کنند
کار خیلی بدی بود باعث مشکل برای خیلی از زندگی ها میشه متاسفانه اینا الگو هستند
اگه از نظر بعضی از شما عزیزان کار این بازیگر درسته و باید ظرفیت جامعه رو بالا ببریم لطف کنید عکسهای خصوصی خانواده خودتونم پخش کنید وبا این کارتون در سطح جامعه ظرفیت ایجاد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
اگر خانواده ماهم جزو بازيگران و سلبريتيها محسوب ميشدن خوب حتما" اين كار رو ميكردن
قضیه نادر فتوره چی یادتونه؟ دیدید راست می گفت؟
به نظر من هیچ زن و مردی در هیچ سنی ازدواج اول و دوم و یا حتی سوم اصلا نباید براش عار باشه.
نیاز به همدم چیزی نیست که بشه کتمان کرد. ایشون دوست داشته عکس های مراسم و شادی خودش رو تو صفحه اش بزاره. مگه قراره همیشه عکس عزا و گریه باشه ؟
سلام
خدا بداد کسانی برسد که الگویشان امثال ایشان هستند. باید استحکام خانواده را از وی یاد گرفت. فرهنگ اسلامی آخرش این بود که انسان با این سن خودش را در آغوش کسی بگیرد و بعد عکسش را منتشر کند. راستی چرا همه خانواده ها زمانی که دنبال عروس می گردند، می گویند باید عروس ما نجیب باشد. کسی است که بگوید غیر از این است؟ راستی کسی است حیا را تعریف کند. چرا برخی از افراد طلاقی اقشار مرفع در جامعه احساس سر بلندی می نمایند- خدا نگهدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
عجب از ادبيات دل انگيز شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
مرفع ؟؟؟
چرا از فقر و تنگدستی ملت گزارش مفصل تهیه نمی‌کنین چرا اینقدر دنبال حاشیه هستین
مچازات افرادی که حریم خصوصی اشان را به عموم تقدیم می کنند چیست؟ البته از منظر حقوقی؟؟؟
منکه خوشم اومد و امیدوارم شدم به زنان ، که بعد از هر طلاقی باز هم میشه دوباره ساخت
کمالخان اتفاقا بسیار کار بدی کردن این رواج دادن بی بندباری و زیرپا گذاشتن ارزشهای اسلامیست به این نمیگن رواج دادن نشاط و شادی
واقعا تابناک جان برات متاسفم . اینقدر چیزهای مهم و حیاتی تو جامعه وجود داره که شما اشاره ای به آنها نمی کنید اونوقت موضوع به این پیش و پاافتادگی رو اینقدر بولد می کنید و راجع به آن نقد چند پارگرافی می نویسید . در بحثهای مهم دیگه دریغ از دو خط نقد حالا!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ ازدواجش به خودش ربط داره و حتما برای رسانه ای شدنش هم دلیلی برای خودش داره چرا شما اینقدر شلوغش کردین و تو رسانه پرمخاطبی مثل تابناک این قدر بهش پرداختین. قطعا شما هم میخواهید از این آب گل آلود ماهی بگیرید.
ازدواج مجدد کار بدی نیست هر چند ازدواجهای مجدد در بین هنرپیشه ها بسیار عادیست ولی بی بند و باری در هر سن و در هر شغلی بد است و نیازی به توجیه کردن ندارد عکسهای شخصی هر کسی باید در آلبوم شخصی در خانه نگه داری شود نه اینکه در اینستاگرام و .....پخش شود
خانم رهنما کار بسیار بدی کردن که عکسهای شخصیشونو در مکان عمومی برای دیدن مردم گذاشتن این کشور هزاران هزار شهید داده و میدهد تا امنیت کشور به خطر نیفتد حتی اگه خانم رهنما به شهدا اعتقادی نداشته باشد باید به خاطر امنیت کشور ظاهر را حفظ کند
دلش خواسته و بسيارم كار خوبي كرده مثل بعضيهاريا نكرده با حجاب كامل عكس عروسيشو بذاره بعد بره سوييس.......
تبليغات براى برند عكاس خياط گل فروش و.....بود مردم كه بچه نيشتند ميفهمند حالا يك عده افتادند دنبال اينها كه پيدايشان كنند نان خورى براى گروه معلوم الحال
حالا دقیقا دارن پز مراسمشون رو به ما زیر خط فلاکتها میدن یا به همسر سابقه؟؟؟
اگه به ما پز دادن که ما تو فکر خرید گور هستیم اگه به همسر سابقه پز دادن که بهتر بود عکسهارم واسه ایشون میفرستادن .
جوجه رو اخر پاییز میشمرن ما ازین عروسیهای مجلل و شوهران دوم و سوم به بازیگران و ....زیاد دیدیم اگه تا اخرش خوش بودن مارو هم خبر کنید
اینها هم مثل سلبریتی های خارجی با این کارشون میخوان مطرح بشن که چی آخه؟
فردا میبینی از این هم جدا شد رفت به یکی دیگه چسبید. اینها که غم نان ندارند فقط عشق و حال و پول میخوان.
کاش یک کمی توضیح می دادید که چه کسی هست.
زندگی خودشه اختیارشو داره. وکیل وصی همه هستیم ما آیا؟
منظور نویسنده از ممبر همون کلمه عضو است؟
یه چیز خبرگزاری محترم شما بامزه س ، اونجایی که مربوط به اینگونه خبرهاست مثل خانم نامداری و خانم رهنما و.... هیچ ابایی از انتشار عکس و تحلیلهای دلخواه خودتون ندارید و تقریبا هر نظری را هم چه توهین داخلش باشه چه نباشه منتشر میکنید ولی خود من بیشتر از صد تا نظر و شبهه و.... در مورد بعضی از شخصیت های سیاسی گذاشتم که محل سگ هم بهش ندادید ، دوست دارید این سمتی بره جامعه درسته؟!
خانم رهنما!این نحوه رفتار درمیان مسلمانان از زبان حضرت رسول صلی الله علیه وآله پیش بینی وبیان شده ,دلمان نمی خواست شما مصداق آن پیش بینی ها باشید.
سرکار خانم شما که خیلی راحت ریزترین جزییات زندگیتون رو در معرض قضاوت قرار می دهیدحداقل کمی ظرفیت داشته باشین وقتی مردم در مورد طلاقتون هم اظهار نظر کردند فحش و بد وبیراه بهشون نگید. و همچنین مثل ادم های نوکیسه نباشید . تو این مملکت بعضی ها محتاج نون شبشون هستند
در پیج اینستاگرام 2میلیون و 600 هزار فالوئری و کانال تلگرامی‌اش که صبح حدود 6هزار ممبر داشت اما با انتشار بیشتر عکس‌های این مراسم خصوصی به حدود ۲۰ هزار ممبر رسید،
بعدا میگن تو مملکت بیکار نداریم فعلا این دومیلیون و بیست هزار نفر. حالا اونایی که گوشی ندارند و ............ را حساب کنید
متاسفم بری ایشان و عزیزانی که ایشان را الگوی خود کرده اند
تمام هدف پخش این تصاویر، تبلیغات بود. تلبیغ برند لباس عروس، میکاپ، عکاس، برگزار کننده مجلس و ... مطمئن باشید عروس خانم پول خوبی از این تبلیغات بدست آورده است.
ای ملت هوارررر مگه خلاف شرع و قانونه ازدواج کرده می فهمین ...خودتون خیلی علیه سلامید
ازدواج مجدد اصلا اشکالی نداره. نمیتونه که تا اخر عمر تنها باشه. ولی اینجور عروسی گرفتن با داشتن یه دختر 20 ساله و تو این سن خیلی بچگانه و سبک بود به نظر من. جشن عروسیشون بیشتر جنبه نمایش و حرص در اووردن بعضی ها رو داشت. میشد سنگین تر و موقرانه تر مثل خیلی از هنرمندان دیگه یکتا ناصر، فریبا نادری و... برگزار بشه و در عین حال با شادی.
چرا شما به این ماجرا حسودی می کنید
من کاری با عمل ایشون ندارم که بیشتر انتشار این عکسها جنبه تبلیغی برای عوامل دخیل در اجرای مراسم داشته ولی یکی به من بگه چرا هر کی دوست داره میتونه هر کاری کنه ولی هیشکی به هیتلر احترام نمیذاره که دوست داشت به دنیا حکومت کنه
احسنت به خانم رهنما با ایبن کارشون اعتماد به نفس خانما رو هزا ران برابر کردن بهترین خبر هفته بود
متاسفانه فرهنگ تجمل ، فخرفروشی و خود را عرضه کردن در جامعه اسلامی رشد زیادی کرده
آخرالزمان است دیگر ! ارزشها و ضد ارزشها جایشان با هم عوض شده است .................
خوشم میاد نویسنده این خبر جوابشو از کامنتها گرفت.
فکر کنم نویسنده دیگه جرات نکنه از این خبرا بنویسه.! خخخخخ
کلی پول گرفته رپورتاژ آگهی زده خب
حسود نیاسود مبارکه به خوبی و خوشی (:-
خوب سود دو طرف بوده . مگه دیگران غیر از این هستن. هم برای کارخانه شوهرش تبلیغ کرده و هم خودش اعلام کرده که ازدواج کرده .مبارکشون باشه ولی کاش ما هم کمی از زرق وبرق زندگی میزدیم و به فکر فقرای جامعه بودیم .
ضمن اینکه یک نفر نوشتن خجالت بکشن باید دخترشون رو عروس کنن. تو جامعه ما چند نفرمرد حداقل 50 ساله بیوه ویا متاهل با بانوان جدیدشان هم زندگی میکنن. چرا اونا سربلندباشن ولی این خانم خجالت بکشه.
حالا اگه زده بود همسر اولشو به خاطر اختلاف کشته بود یا بالعکس بهتر بود .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی