بازدید 13212
۶

زغال اخته‌هایی که وبا و سرطان به ارمغان می‌آورند

کد خبر: ۷۲۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 26 August 2017
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: زغال اخته هایی که دست فروش ها می فروشند ممکن است دچار آلودگی های مختلفی از جمله وبا باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد حسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران اظهار کرد: زغال اخته دارای ترکیبات رنگی مفید و حاوی انتی اکسیدان های قوی است که برای سلامت بدن سودمند است و از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند.

وی بیان کرد: میوه زغال اخته  در مغازه ها و حتی دوره گردهای سطح شهر به مردم فروخته  می شود که متاسفانه در برخی از مکان هایی که این میوه را به مشتریان می دهند، نمک زیادی برای بهتر شدن طعم به آنها زده و افراد مصرف کننده را دچار بیماری های غیرواگیری مانند قلبی و عروقی و فشار خون در دراز مدت می کند.

رئیس انجمن صنایع غذایی ایران عنوان کرد: زغال اخته ای که توسط برخی از دستفروش ها به مردم عرضه می شود ممکن است برای شست و شوی آن از آب آلوده استفاده شده باشد و این مسئله باعث بروز آلودگی و بیماری های مختلفی از جمله وبا می شود.

وی تاکید کرد: پسته دارای چربی و روغن زیادی است و اگر رنگ آن سیاه باشد نشان دهنده فاسد بودن این میوه خوش طعم بوده  و ممکن  است حاوی انواع میکروب و قارچ ها باشد.

عزیزی یادآور شد: قارچ و میکروب موجود در پسته های سیاه سم هایی را از خود تولید می کنند که در دراز مدت باعث بروز سرطان در بدن افراد می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
پسته چه ربطی داره به زغال اخته
سرطان پسته آلوده چه ربطی به زغال اخته دارد؟
پسته چه ربطی به زغال اخته داره آخه؟ این چه تیتریه؟ دقت کن تابناک!
توي ايران هر چيزي كه مي خواي بخوري ميگن سرطان زاست. از نون بگير تا گوچه و خيار و .... اونوقت ما چرا اينجا زندگي مي كنيم و چرا وقتي زندگي مي كنيم اجازه ميدن كه همچين بلايي سر مردم بياد؟؟؟
مربای ذغال اخته دارای بهترین خاصیت در دوران سرما خوردگی خصوصاَ در زمستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
نمی دونستم ولگردها هم مربای زغال اخته می خورند!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر