بازدید 4093

واکنش شمخانی به جنایت تروریست‌ها در افغانستان

کد خبر: ۷۲۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 09 August 2017
دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیامی به همتای افغانستانی خود ضمن محکومیت شدید حملات تروریستی به مردم بیگناه میرزااولنگ، این حادثه را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت و با خانواده قربانیان این جنایت غیرانسانی ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایلنا، دریابان شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیامی به همتای افغانستانی خود ضمن محکومیت شدید حملات تروریستی به مردم بیگناه میرزااولنگ، این حادثه را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت و با خانواده قربانیان این جنایت غیرانسانی ابراز همدردی کرد.

وی افزود؛ بی‌شک پایان یافتن این اقدامات دردناک از سوی گروه‌های افراطی و وابسته به اندیشه‌های تکفیری تنها با عزم و اراده جدی، همکاری میان کشورهای همسایه و مبارزه واقعی با تروریسم می‌سر خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به توسعه ناامنی از رهگذر حضور نیروهای نظامی کشورهای غربی بویژه آمریکا در منطقه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این مسیر از تمامی ابزار‌ها و ظرفیت‌های خود به منظور دستیابی به امنیت جمعی و بازگشت ثبات به کشورهای آسیب دیده از فتنه تروریسم بهره خواهد برد و مسیرهای مقابله مشترک با این تهدید خطرناک را با گسترش همکاری‌های منطقه‌ای به ویژه با دولت افغانستان ادامه خواهد داد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار