بازدید 2780
نماینده مسیحیان آشوری ایران در مجلس:

تحریم‌های آمریکا برخلاف اصول انسانی است

نماینده مسیحیان آشوری ایران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا بر خلاف اصول انسانی است گفت: باید به جای اعتماد به آمریکا و دل خوش کردن به آن به توان داخلی خود متکی باشیم.
کد خبر: ۷۱۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 27 July 2017
نماینده مسیحیان آشوری ایران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا بر خلاف اصول انسانی است گفت: باید به جای اعتماد به آمریکا و دل خوش کردن به آن به توان داخلی خود متکی باشیم.

یوناتن بت‌کلیا نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه کشورمان اظهارداشت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران برخلاف اصول انسانی است و این گونه اقدامات،‌ اقداماتی ضد بشری است که ما از سوی هیأت حاکمه آمریکا شاهد هستیم.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع خود به یک فوریت طرح مقابله با تحریم‌های آمریکا موضع خود را نسبت به این اقدام مجالس سنا و کنگره آمریکا اعلام کردند و دولت نیز باید نسبت به مقابله با این تحریم‌ها از سوی آمریکا اقدام کند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران چیز جدیدی نیست و ما پس از انقلاب همواره شاهد تحریم‌های مختلف از سوی این کشور علیه مردم‌مان بوده‌ایم.

بت‌کلیا خاطرنشان کرد: ما همواره در طول سال‌های مختلف با وجود تحریم‌ها شاهد پیشرفت‌هایی بوده‌ایم و این پیشرفت‌ها نتیجه اعتماد به توان داخلی کشور و جوانان این مرزوبوم بوده است.

وی افزود: نباید به آمریکا دل خوش کرد و اعتماد داشت، بلکه آنچه ما را به پیش می‌برد تکیه بر توان داخلی است و باید با درس گرفتن از این بداخلاقی‌ها و بدرفتاری‌های آمریکا به جای اعتماد به این کشور، به توان داخلی خودمان تکیه کنیم.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند خللی در اراده ملت ایران ایجاد کند، بلکه اتحاد ملت ما را بیشتر خواهد کرد و ملت ایران با قوت به مسیر خود ادامه خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار