بازدید 3758
۱

راه‌آهن زاگرس بازگشایی شد

کد خبر: ۷۱۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 23 July 2017
مدیرکل راه‌آهن زاگرس با اشاره به بازگشایی مسیر خط آهن اهواز – مشهد، گفت: پس از حادثه خروج دو واگن قطار مسافری اهواز – مشهد، این مسیر در ساعت 17 بازگشایی شد و تاکنون سه قطار دیگر نیز از این مسیر بدون هیچ مشکلی عبور کرده‌اند . 

مهرداد انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع کمیسیونی تشکیل شده و در حال بررسی این حادثه است و به محض مشخص شدن علت حادثه اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

وی افزود: گروه‌های عملیاتی راه‌آهن زاگرس پس از اطلاع از این حادثه در محل حضور پیدا کردند و نسبت به رفع مشکل و بازگشایی مسیر اقدام کردند. در ساعت 17 مسیر خط آهن برای عبور قطارها باز شد و تاکنون نیز سه قطار دیگر از این محور عبور کرده است. 

مدیرکل راه‌آهن زاگرس تصریح کرد: با توجه به این‌که در این حادثه تعدادی از سالن‌های قطار دچار مشکل شدند، برخی از سالن‌های قطار را جابه‌جا کردیم و پس از آن قطار مسافری اهواز عازم مشهد شد. 

به گزارش خبرنگار ایسنا، حدود ساعت 14 امروز دو واگن از قطار مسافری اهواز- مشهد در ایستگاه گل مهک از ریل خارج و دچار حادثه شد بنا بر اعلام راه‌آهن زاگرس این حادثه مصدومی نداشت اما به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان در پی خروج قطار ار ریل  10 نفر از مسافران مصدوم شدند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در ماههاي اخير خروج قطار از ريل خيلي زياد و عادي شده است علت چيست؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل