بازدید 95621
برادر مرحوم «مریم میرزاخانی» در گفت و گو با «تابناک»؛

ترور بیولوژیک خواهرم از اساس دروغ است / مریم اصلاً قصد بازگشت به ایران را نداشت

در روزهای گذشته، برخی رسانه ها، موضوع احتمال ترور بیولوژیک «مریم میرزاخانی» را مطرح کردند و در این باره به انتشار اطلاعاتی پرداختند که جز ناراحت کردن خانواده مرحوم میرزاخانی و ارائه اطلاعاتی نادرست به جامعه حاصل دیگری نداشت؛ موضوعی که برادر این مرحوم آن را تکذیب و تصریح کرد: طرح این مباحث نادرست ما را به عنوان خانواده ایشان به شدت ناراحت کرده و به دردسر انداخته است.
کد خبر: ۷۱۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 19 July 2017
ترور بیولوژیک خواهرم از اساس دروغ است / مریم اصلاً قصد بازگشت به ایران را نداشتدر روزهای گذشته، برخی رسانه ها، موضوع احتمال ترور بیولوژیک «مریم میرزاخانی» را مطرح کردند و در این باره به انتشار اطلاعاتی پرداختند که جز ناراحت کردن خانواده مرحوم میرزاخانی و ارائه اطلاعاتی نادرست به جامعه حاصل دیگری نداشت؛ موضوعی که برادر این مرحوم آن را تکذیب و تصریح کرد: طرح این مباحث نادرست ما را به عنوان خانواده ایشان به شدت ناراحت کرده و به دردسر انداخته است.

به گزارش «تابناک»، مرحوم مریم میرزاخانی، نابغه ریاضیات ایران و جهان پس از گذراندن یک دوره بیماری طولانی، سرانجام در 24 تیرماه سال جاری دار فانی را وداع گفت و با مرگ خود، موجی از غم و اندوه در میان مردم ایران و همه دوستداران خود در جهان ایجاد کرد.

هرچند در مورد علت درگذشت این نابغه ایرانی پزشکان و نزدیکان وی از بیماری سرطان سینه نام بردند و این بیماری را عامل اصلی درگذشت وی عنوان کردند، تنها چند روز پس از این حادثه، برخی رسانه ها و شبکه های مجازی با طرح مباحثی با نام ترور بیولوژیک «مریم میرزاخانی»، گمانه های جدیدی را در رابطه با علت مرگ وی مطرح کردند.

یکی از رسانه های خبری در این باره با نگارش خبری با تیتر «ترور بیولوژیکی مریم میرزاخانی صحت دارد؟»، مفصل به این موضوع پرداخت و با گفت و گو با منبعی که شاید تحت هیچ شرایطی از اصل ماجرا و حواشی آن خبر نداشت به تقویت این گمانه کمک کرد.

در مطالبی که در رسانه ها و شبکه های مجازی در این باره نوشته شد، موضوع علاقه «مریم میرزاخانی» به بازگشت به کشور طرح شد و با تکیه بر همین نکته، استدلال شد، افرادی در کشور آمریکا با آگاهی از نیت وی برای بازگشت به ایران او را ترور بیولوژیک کردند.

نکته دیگری که در این باره به آن اشاره شد، این بود که سرانجام در کشور آمریکا به عنوان محل زندگی این نابغه ایرانی کیفیت زندگی و امکانات بهداشتی بالاست و لذا نباید فردی با ابتلا به بیماری سرطان در سنی که «میرزاخانی» داشت، فوت کند.

«مهندس علی میرزاخانی»، برادر دوم مرحوم مریم میرزاخانی درباره شایعاتی که پیرامون ترور بیولوژیک این نابغه ایرانی مطرح می شود، به خبرنگار «تابناک» گفت: این موضوع از پایه دروغ و نادرست است و اصلاً چنین بحثی در رابطه با خواهر من وجود نداشت.ترور بیولوژیک خواهرم از اساس دروغ است / مریم اصلاً قصد بازگشت به ایران را نداشت

علی میرزاخانی ادامه داد: متأسفانه برخی رسانه با طرح کردن و دامن زدن به موضوع ترور بیولوژیک خواهرم، برای خانواده ما، اقوام و دوستان آن مرحوم ناراحتی و نگرانی هایی را ایجاد کردند و در این مدت کار ما این شده است که در تماس های مختلفی که به ما می شود، این موضوع را تکذیب کنیم.

برادر مریم میرزاخانی، درباره این گمانه که برخی می گویند، در کشور آمریکا وضعیت بهداشت و درمان بسیار پیشرفته است و اصلا منطقی نیست، فردی در سنین جوانی به خاطر بیماری سرطان فوت کند، افزود: اينكه ايشان در یک كشور پيشرفته زندگی می کردند، اصلاً ارتباطي به طول  عمرشان ندارد و ما به عنوان خانواده ايشان از نزدیک شاهد تلاش پزشكان براي مداوا و پیگیری فرایند درمانش بودیم.

میرزاخانی در رابطه با این پرسش خبرنگار «تابناک» که پرسید، برخی می گویند، خواهر شما قصد بازگشت به ایران را داشت و این موضوع با مخالفت هایی در کشور آمریکا همراه شد، افزود: خواهرم به رغم علاقه وافری که به وطنش داشت، اساساً برنامه اي براي بازگشت به ایران نداشت و این گمانه کاملاً نادرست است.

وی تأکید کرد: خواهرم در هيچ مرحله اي از زندگي اش وارد امور سياسي نشد و چه در ايران و چه در آمريكا بارها از جانب دولت هاي مختلف از مریم دعوت شده بود ولی ايشان به دليل علمي نبودن موضوع، این گونه دعوت ها را رد می کرد.
 
برادر کوچکتر مرحوم میرزاخانی ادامه داد: موارد تحقيقات علمي خواهرم که در رشته رياضي انجام شد؛ به گونه اي است كه تأثير آنها چندين سال ديگر ديده خواهد شد و در آینده حقایق بیشتری از نتایج تحقیق های وی منتشر می شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه اعضای خانواده من اصلاً علاقه نداریم درگیر مسائل حاشیه ای و رسانه ای شویم، از مردم و رسانه ها خواست، از انتشار اخبار کذب و ناصحیح در مورد مرحوم میرزاخانی ـ که باعث ناراحتی خانواده و دوستان این مرحوم می شود ـ خودداری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶۹
انتشار یافته: ۱۳۹
ترور بیولوژیک چه صیغه ای هستش ؟شایعه و دروغ پردازی خوراکه سازمان اطلاعات و امنیت روسیه !!

از زمان شوروی سابق هم کار ک . گ . ب هم همین بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
نمیدنم چرا خودتون رو برای کسی که ... میکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
آقا محسن ، ترور بیولوژیک یکی از قدیمی ترین روش کشتن و از میان برداری دشمنان بوده که از هزاران سال به این طرف سابقه دارد ، کمی که تاریخ را بخوانی خواهید دید که چقدر از افراد سرشناس با زهر و سم و ... کشته شده اند .البته در مورد خانم میرزا خانی شاید اقدامی صورت نگرفته باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
هر چيزي بايد علمي بررسي بشه. پزشكي قانوني اين مساله رو بررسي كنه . اونها آزمايشگاه سم شناسي دارند و مي توانند بهتر و علمي نظر بدهند.
!!..ببینید، چقدر این " آمریکایی ها و صهیونیست ها " کارشون رو " ماهرانه " در مرگ بیولوژیک انجام دادند، که اعضای خانواده هم باور نکنند، پناه بر خدا..!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
ببینید شما چطور جوگیر شدید و توهم زدید که فکر میکنید اعضای خانوادش هم اطلاع درستی از وضعش نداشتند! اوج توهم
-__-
اگه ایران بود الان وزیر محترم بهداشت پیگیر قصور پزشکی روی داده بود و احتمالا ابروی چند پزشکم می بردن این وسط
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
آبروی کسی را بردن جرم است و هر پزشک فرضی که آبرویش رفته و کاسه ای زیر نیم کاسه اش نیست میتواند شکایت کند.
به نظر من نکته مهمی و شاید مهمترین نکته ای که در مورد فوت این خانم دانشمند بهش پرداخته نمیشه اینه که اکثریت کسانی که چنین نظریاتی را در مورد ایشون مطرح می کنن و کاسه داغتر از آش شدن، قبل از اینکه رسانه ها به بیمار شدن و سپس فوت ایشون بپردازن، اصلا هیچ شناختی از وی نداشتن!
درسته که مریم برادر شما یوده ولی درست هم تبست برای راحتی واسایش خودتون از یک حقیقت جلوگبری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
مریم برادر کی بوده؟؟؟؟!!!!!
پس چرا جوابی به این سوال داده نشده که چرا بیماری سرطان ایشون اینقدر دیر تشخیص داده شده. اینکه ایشون ترور بیولوژیک را تکذیب کنن چیز عجیبیه. کاش این فرض را بعید میدونستند نه اینکه تکذیب می کردند.
پاسخ ها
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
سرطان سینه یه نوع بسیار بدخیم سرطان هست که در زنان جوان دیده میشه و به سرعت عود می کنه. در مواردی دیر یا زود متوجه شدن دردی رو دوا نمی کنه چون این سرطان اندام های بالاتنه و اندام های بسیار مهم نظیر ریه رو سریع درگیر م یکنه و در تمام جهان، یکی از کشنده ترین سرطانهاست و اکثرا خاستگاه ارثی داره. بهترین سوالی که میشه کرد اینه که واقعا دانشمندا راهی برای درمان سرطان پیدا کردند یا نه؟ آیا این شایعه که مافیای داروسازی داره از درمان سرطان جلو گیری می کنه واقعیت داره؟ و اینکه تو همین کشور ما چقدر هزینه میشه برای تحقیقات؟ ما تا کی باید مصرف کننده باشیم؟ بشینیم تا اونا یه دارویی پیدا کنند و بعد فقط نق بزنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
سرطان ایشون 4 سال پیش تشخیص داده شد
تابعیت دوگانه داشته .کشف حجاب وتغییر هویت فرهنگی اعتقادی بخاطر ذهن ریاضی خدادادی .
این ظرفیت جماعت
خاستگاه این جعلیات در توهم توطعه ودشمت پنداری دیگران دارد .
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
توطعه و دشمت کیه؟ حتما منظورت توطئه و دشمنه
]چرا بعضی ها عاشق دروغ گفتن و دروغ شنیدند ولی از حقیقت وحشت دارند؟؟؟؟
برخي از هر ابي ماهي مي گيرند ..تروز بيولوژيكي ..ندادن ويزا به خانواده و...متاسفانه بنام دين و انقلاب نشر ميدهند ..متاسفانه
عده ای همیشه می خواهند همه چیز رابه گردن آمریکا ویا اسراییل بیندازند .دهها سال است که دانشمندان ایرانی در اروپا و آمریکا زندگی می کنند بدون مشکل ,پروفسور جوان ,سمیعی ,رضا ,و.....
ترور بیولوژیک مانند ترورهای گرم نیست که سر و صدا داشته باشد خاموش است. این سومین نابغه المپیادی ایرانی در آمریکاست که را سرطان می میرد.
سرطان بیماری است که بتدریج از سمومی که وارد بدن آنها می شود ایجاد می شود. فامیلی داشتیم که در سم فروشی کار می کرد با سرطان در دوران میانسالی از دنیا رفت. این سم ها می تواند از طریق غذا و محیط و کتابها و برگه ها و ... وارد بدن شود.
اینقدر که ایرانیهای مقیم آمریکا از سرطان می میرند آمریکاییها از سرطان نمی میرند.
خوشبینی به دشمن حماقت است.
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
به خوب نکته ای اشاره کردی:"اینقدر که ایرانیهای مقیم آمریکا از سرطان می میرند آمریکاییها از سرطان نمی میرند." دقیقا همین مورد واسه ایرانیهایی که تو ایران زندگی میکنن هم صدق میکنه. حالا چرا فکر نکنیم که این ایرانیها یا اینهمه عوامل سرطانزا (برنج آرسنیک دار، شیر پالم دار، خمیر مرغ ، پارازیتها ،هوای آلوده ، آب ناسالم و...)سرطان رو با خودشون سوغات میبرن اونور آب؟؟!!ل
واقعا یک تحصیلکرده و برادر یک نابغه گفته که خانواده میرزاخانی به دردسر افتاده؟! منظور از دردسر چیست و توسط چه شخص یا ارگانی و به چه دلیل محکمه پسندی به دردسر افتاده اند؟!
وقتی آمریکا که دست پلیدش تا مرفق به خون آزادیخواهان جهان آلوده است ، خود و نوچه هایش هر ترور و خرابکاری و اعمال تروریستی را به ایران نسبت می دهد چرا امثال شما به دردسر نیفتادید؟! بهتر بود چند تا فحش هم به روسیه و پوتین میدادی که چرا گفتند میرزاخانی توسط شیطان بزرگ ترور بیولوژیکی شده!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
تا حالا که هیچکدامتان نمی شناختیشون
حالا شدید کاسه از آش داغتر و خانواده اش را دروغگو خطاب می کنید خودتان را عالم به غیب
واقعا که خیلی بی ادب و بی اخلاق هستید
درسته این خانم اصلا قصد بازگشت به ایران نداشت و اصلا سیاسی نبود اما اسمش نام ایران را بالا می برد برای همین حذفش کردند تا ما ایرانیهاهیچ چیزی بای بالیدن نداشته باشیم.
راستی دکتر ناصر طالب زاده محقق سرطان شناس ایرانی مقیم آمریکا چرا با سرطان فوت کرد؟
مریم اگر زنده می ماند انفجاری درریاضیات بود.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
مسلم هست که ایشان انفجاری در ریاضات بود. ولی خوبه از خودتون بپرسید علمش به درد همون آمریکایی ها می خورد یا ایران؟
مسلما اونا بیشتر دوست داشتد زنده بمونه و به تحقیقاتش ادامه بده تا ایرانی هایی مثل آقای فیاض که میگه " فرمولی که کشف کرده خیلی هم مهم نبوده و در کشور ریاضیدان هایی دارند که فرمول های "بهتری کشف کردن " یعنی آخر بی خبری و بی ادبی که نمی داند اصلی ریاضی چی هست.
شما مطمئن باش اگر ایران بود زودتر از اینا از بین می بردنش
یکم فکر کنید و نظر بدید
نه شما اشتباه می کنید الان دکتر را.... میفرمایند سن اگر سن ایشان را در میلادی جمع کنید و رادیکال بگیرید یک عدد فراماسونری میشه حتما ماجرا مشکوکه این به معبد سلیمان اشاره می کنه !!! کلا یه عده تو کشور فقط ذهنشون را در گیر توهم ، بد اندیشی و پرت و پلا گفتن کردن ، ما باید به سوی دانش بیایم چرا دیگه هیچ دانشمند بزرگی نمی تونیم بسازیم لاقل در گذشته شاعران بزرگی داشتیم الان حتی اون رو هم نداریم ! یک شرکت جهانی یک محصول استراتژیک صنعتی نمی تونیم بسازیم !! چون فکرمون تو کار و دانش نیست فقط الکی مدرک می گیریم
ترور بیولوژیک را روس ها مطرح کردن و شواهدی هم دارند
مریم اصلا قصد برگشتن به ایران را نداشت آنوقت جنازه اش را می خواهند اینجا دفن کنند و یادبود هم براش می گیرند و افتخار هم می کنند که ایرانی نخبه بود و باید در کتاب های درسی هم بیاید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
دقیقا میومد اینجا چیکار کنه؟ جایی که استفاده اش از ریاضیات در حد 2 دو تا 4 تا میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
اخه برای نوشتن راه حل ریاضی در ایران قلم و خودکار نبود و ایشان برای حل این مشکل رفتن ینگه دنیا و قرار هم نببود برگردن به این کشور جهان چهارمی.
ترور الکترواستاتیک
صب من چی چی گفتم برین دوباره مطالعه کنین
کمی مهربانتر برادران عزیزش
ملت همه غمگین شدند در مرگ عزیز شما
مرگ گلها غم انگیز است چه زشت باشد چه زیبا
مرگ مادر جوان تاثر انگیز است چه نابغه باشد چه بی سواد
افتخار وافسوس همه ایرانیان را ارج نهید و آنان را سرد از خود نرانید
تنها نابغه اي كه ترور بيولوژيك شد بيژن نوباوه بود و بس !
روحش شاد
مگه عقلشو گم کرده بود برگرده ایرانی که چند سال پیش دانشجویان نخبه را فرستاد ته دره !
در این مملکت عده ای هر اتفاقی را تفسیر به رای کرده و شایعه می سازند حتی اگر یک دوچرخه با گاری تصادف کند . مسبب آنرا یک کشور خارجی می دانند
پاسخ ها
رصا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
این تصادف دوچرخه با گاریه؟
اگه واقعا به ایران علاقه داشت که آنرا ترک نمیکرد.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
اگه ایران مونده بود الان فوقش توی دانشگاه آزاد دوقوز آباز سفلی داشت به صورت قراردادی ریاضی درس میداد
کلاً وجود ما در تسخیر توهماتمان می باشد . بدون قصد تعریض یا بی احترامی به سرکار خانم میرزا خانی ، دوست داریم فکر کنیم همه دنیا قصد ترور بیولوژیک ما را دارند ....
ای بابا پس ما دیگه چه جوری خودمون سرکار بزاریم بیکار میشیم و خدای نکرده ممکن است حس دست به کارهای جدی زدن در ما به وجود بیاد. این فکرها مثل ترور بیولوژیکیذخیلی خوشمزهداست بی احساس .....ریاضیات ..... جدی
خیلی مسخره ست که بعضی سایتهای وابسته به یک نهاد خاص دائما همه چیز از در مخالفت با آمریکا میبینن از اون جالب تر اینکه گفته فلان سایت روسی رو منبع خبر دروغگوشون عنوان میکنن البته اگه روسها چنین خبرهای کذبی رو منتشر کنن حق دارن چون خودشون سالهاست از این ترور های بیولوژیک انجام میدن
علي جان برادر اصغر نتوانستند اثبات نبودن ترور بيولوژيكي را ثابت كنند و عجب كه ايشان قصد ورود به دنياي سياست را نداشتند و با بي اعتناعي به قوانين وحشيانه ترامپ ناخواسته وارد اين دواع شدند
ما در فرانسه يك ضرب المثل داريم كه ميگه : انكه موضع نميگيره تاييد ميكنه !

حالا بلاخره من به عنوان يك ايراني الاصل ناپديد شدن ايشان را به ايرانيان تسليت ميگويم.

روح اين دانشمند شاد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
ا«آنكه موضع نميگيره تاييد ميكنه». منظورت همون سکوت علامت رضا است، درسته؟؟؟
خدا رحمتشون کنه
خدا رحمتش کنه ... ایشون (اون مرحومه) اون گوشه دنیا دنیا رو تکون داد
ما حاضر نیستیم خودمون رو یه تکون بدیم ... چه علاقه ایه که تو مردم ایجاد شده دوست دارن همه چی خیلی عجیب و مرموز باشه ... اصلا انگار یه پایان ساده از هیچ چیزی رو دوست ندارند ... اخبار رو هر چه قدر بی پایه تر باشه همون قدر سریع تر منتشر می کنن!!!
عمر دست خداست ... ایشون هم به رحمت خدا رفت ... خدا بیامرزدش ... خدا به هیچکس قولی نداده که چون تو سن پائین هستی و چون تو کشور پیشرفته هستی پس نمی میری .. اینا همه قول وقراریه که ما آدما با خودمون گذاشتیم!
خانم میرزاخانی کاری که باید می کرد رو انجام داد ... شاید همین 2 سال آخر عمر ایشون به 100 سال زندگی کردن 100 نفر مثل من بیارزه !
مردم بیکار رسانه های بیکار تر باعث ناراحت کردن بقیه میشن
خدا رحمتش کنه و اون هر جا بود چه ایران و چه امریکا برای ما افتخار بود به حق امام زمان در بهشت جاش زندگی رو ادامه بده
دیدین کجا زندگی می کرد؟
خوب می شه اگه کل داراییش با دارایی همکلاسیاش که تو ایران موندن مقایسه بشه.

اونجا فقط ازش کار کشیدن و حتی خدمات درمانی درست و حسابی بهرمند نبود تا سرطان زود تشخیص داده بشه و اقدام بشه.

اگه تو ایران می موند حداقل یه زندگی از خودش داشت و دانشگاه های کشور رو دست می بردنش.
جایزه ریاضی شو جلو هر کس می زاشت واسش سینه خیز می رفت.

قابل توجه اون عده که الان می یا می گن تو ایران قدر کسی رو نمی شناسن. اگه کسی قدری داشته باشه خودشو می شناسونه.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
ان وقت شما می دانید که وقتی هنوز ایران بود درخواست تدریس داده بود . رد شده بود؟
اگر قرار بود قدرشو بدانند باید تا بود می فهمیدن نه وقتی جایزه گرفت و حالا که فوت کرده.
چرا تا قبل جایزه فیلدز کسی ازش نام نمی برد؟ چرا عکسش جاای نبود و کسی نمی دانست یکی از خروج مغزها ایشان بوده؟
حاا شدن کاسه داغتر از آش که اگر ایان بود این میشد و ان میشد
شما خیلی باسوادین و توانمند به داد بیماران سرطانی داخل کشور برسید. انور آب پیشکش
در سایت های انجمن های سرطان معتبر انتظار عمر ۵ساله را برای بیماران سرطان سینه اینگونه نوشته اند. مرحله اول مانند انسان سالم در مرحله دوم ۹۰درصد در مرحله سوم ۷۲ درصد ودرمرحله چهارم ۲۲ درصدذکر شده است.ما نمی دانیم مرحومه خانم دکتر مریم در چه مرحله ای وچه زمانی به پزشک مراجعه کرده است.مطمئنا ایشان دارای بیمه درمانی معتبر وبا توجه به کادر علمی بودن در دانشگاهی بظاهر معتبر بایستی خد مات درمانی بسیار مناسب دریافت میکردند.بررسی پرونده پزشکی ایشان توسط هیئتی علمی از طرف خود دانشگاه پرینستون بیهوده نمی تواند باشد.نکته ای که در درمان بیماران سرطانی بایدمورد توجه قرار گیرد این نکته باریک است.سرطان سلولی غیر متعارف در عضوی از بدن انسان است که رشد سریع وکنترل نشده ای دارد وبه از کار افتادگی ان عضو و متاستاز به اعضای دیگر میدهد.زمان لازم برای فراگیر ومتاساز دهی این سلول های سرطانی به این عوامل بستگی دارد.سرعت رشد سلول های سرطانی وتوان پزشک در برداشت یا توقف ان و دیگری اندازه وابعاد ان عضو در بیماراست. در انسانی با اندام کوچکتر سرعت تبدیل مرحله اول به مرحله چهارم بسیار بسیار کوتاهتر است.هم ممکن است توان برداشت وتوقف به دلیلی موفق نبوده است وهم اندام ها کوچکتر بوده است لذا سریعا فراگیر شده است..بسیار مقبول است که در یک پانکراس چند صد گرمی بافت سرطان زودتر فراگیر ومتاستاز میدهد تا یک پانکراس بالاتر از کیلو. لذا برای بیماران با اندام کوچکتر سرعت عمل ودقت بسیار بیشتری در برداشت وتوقف باید بکار گرفته شود.
پیشنهادهای زیادی شده است. پیشنهاد من این است که جایزه ای بنام جایزه دکتر مریم از طرف وزارت اموزش عالی ایران در یک مسابقه بین دانش اموزان علاقمند ونخبه در ریاضیات در کشورهای اسلامی از طرف دولت ایران برگزار وبه برندگان اهدا گردد.وهرساله یاد ایشان گرامی باشد.
من در تعجبم از این روزنامه های هوچی گرا که از کاه کوه میسازند، آخر آمریکا چه مرضی داره که بخواد یه دانشمند وترور کنه. کافر همه را به کیش خود پندارد!!!!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
ما کافر نیستیم اونها کافر اند
بیماری کیمیا علیزاده, مرگ حبیب الله کاسه ساز و ...
اینها را چی میگین؟؟؟؟؟.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
همش زیر سر امریکا و ژن معیوب هست
تو بگو نه ولي آمريكا دست بردار نيست. داروها و غذاهاش حكايت از چيز ديگري دارند. بال پر سوخته جاي تو در سينه ام چون قفس آويخته رفتي و يادت هنوز با دلم آميخته. حال منم روز و شب خستهء خود باخته چون كه تويي ار كفم كفتر بگريخته.
ترور بیولوژیک اینقدر پیچیده هست که حتی خود مریم هم نمیتونه تکدیبش کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خودش از کجا تکذیب کنه؟
مرحومه نداریم مرحوم
چه زن چه مرد
ظاهرا اگر بعضی ها هر از چندگاهی توهم نزنند روزشون شب نمیشه. مگه این مرحومه چه ارزشی برای آمریکا و یا چه ضدیتی با اونها داشته که بخان بکشنش.
کسیکه از ایران رفته چرا باید قصد برگشتن داشته باشه .
اگر هم ترور شده باشه نمیان بگن ترور شده
اونوقت گرین کارتش میسوزه
ممکنه عامل لیماری هم جهش یافتگی بوده باشد.
دیگه این قبیل موضوعات تهوع آور شده
خدا رحمت کنه ایشونو ولی همهدچیز و از شور دراوردن
دیگه کم مونده اسم کشور و کنن مریم میرزا خانی
بابا یارو تا زنده بوده خبری ازش نبود حالا که مرده چی از جون نداشتش میخواین
با عرض پوزش من در کامنت خودم استانفورد و پرینستون را اشتباهی نوشتم.ومنضورم از چند صد گروچند کیلو بیشتر مثال بود که به پانکراس عنوان کردم.پیری است وهزار درد ی درمان..
بنده خدا نمیخواست بیاد ایران ، مثلا بیاد ایران با اسنپ درآمد ماهیانه اش را جبران کنه ؟
اونجا اینقدر امکانات بهش دادن واسه چی بیاد ایران ؟
پاسخ ها
رصا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
شما مثل اینکه از وضعیت مالی اساتید شریف خبر نداری ؟
از صمیم قلب به خانواده مریم عزیز تسلیت می گویم. به خصوص به برادر بزرگوارش. من از دوران المپیاد با مریم دوست بودم. به برادر بزرگتر خود به طور ویژه علاقه داشت و در گفت و گوهای دوستانه معما ها فکری را که او برایش در کودکی طرح می کرد از عوامل علاقه مندی اش به ریاضیات بر می شمرد. روحش شاد راهش پررهرو باد.
باز هم کمپین دروغ و فریب روسی !!!!
آقا یکی بە این مسئولان و خبرنگاریا بگە جان هر کی دوست دارین دست از سر این بیچارە ها بردارید، چرا نمیخواین قبول کنید این جور آدما نە دوست دارن دیدە بشن نە نیازی بە دیدە شدن دارن. بزارید حداقل خانوادەش و روح اون مرحوم در آرامش باشن، برید دوستای ارزشیتون و تیتر کنید. منظورم تتلو نبود ها
مگه که تو در رشته سرطانشناسی تخصص داری که احتمالش را رد میکنی.....
با عرض تسلیت به علت مرگ ایشان به نظر من ایشان هیچ افتخاری برای ایران نبودند و فقط افتخار برای کشور آمریکا بودند
نمیدونم چرا مردم الکی ابراز علاقه به ایشان می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حالا تو نظر نمی دادی هم نمی مردی
نظرت اصلا مهم نیست دادا جان
مي خواستم بدانم ايا پوشش براي زن مسلمان واجبه و لازمه يا نه ؟ اگر واجب نيست كه هيچ و ما هم حرفي نداريم زيرا من كارشناس دين نيستم اگر پوشش بايد براي زنها باشه پس چرا كسي درباره بي پوششي اين بنده خدا حرفي نميزنه و همه به به چه چه ميكنند و ماتم گرفتند و ماكه از دين اگاهي درستي نداريم را دودل كردند و سرگردان كه پس آنطورهايي هم كه برخي روحانيون مي فرمايند چندان با دين سازگاري نداره زيرا از حسن روحاني گرفته تا ريس مجلس و ديگران همه درگذشت اين خانم را تسليت گفتند و چيزي درباره پوشش نگفتند خواهشمنداست مارا روشن كنيد با سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
شما لازمه بدونی
همه پیامبرها امدن که اخلاق و شعور و معرفت و انسایت را رواج بدن
حجاب و پوشش در مرحله آخر به دین اضافه شد
شما هنوز درک درستی از انسانیت نداری و فقط موهاشو دید لطفا دیگه نظر نده

راست گفت یه نفر
" نخبگان به آنچه در سرت بود می اندیشند و
پخمگان به آنچه بر سرت"
بیماری سرطان سینه یک بیماری است که قابل کنترل است. سوال اینجاست چرا دختری جوان در کشوری که به قول شما سطح امکانات و بهداشت بالایی دارد باید فوت کند؟؟؟

چرا چندین سال قبل هم اتوبوس حامل ایشان و دانشجویان المپیادی کشور به ته دره سقوط کرد و ایشان تنها بازمانده ی ان سانحه بود؟؟؟

اینها فرضیه هایی است که ترور بیولوژیکی ایشان را قوت می بخشد. در ثانی صهیونیست ها بارها اقدام به ترور دانشمندان در سراسر دنیا کرده اند.
جناب آقای میرزاخانی. شما مگه کارشناس تشخیص ترور بیولوژیکی هستید که اینگونه قاطعانه نظر میدهید؟؟؟
کسانی که اقدام به ترور بیولوژیک میکنند آنقدر طبیعی این کار را انجام میدهند که هیچ کس متوجه نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
ایشان کارشناس تشخیص ترور بیولوژیک نیستند

اما مگه شماها متخصص در همه امور از جمله ترور بیولوژیک هستید؟
بابا ول کنید
اونکه اصلا نمی خواست بیاد ایران چی شده برا بچش میخاد تابعیت بگیره
افرادی چون مرحوم میرزاخانی کسانی هستند که از تحقیق و کشفیات علمی لذت میبرن و زندگیشون صرف کارهای علمی میشه. این افراد دنبال خانه و ماشین آنچنانی نیستند تا انها را برای مردم به نمایش بگذارن. یک زندگی ارام و بی دغدغه و حداقل ملزومات زندگی خواسته انهاست تا با خیال راحت به تحقیق و پژوهش بپردازند، چیزی که متاسفانه برای امثال مرحوم میرزاخانی فراهم نشد و مجبور به جلای وطن شدند.
پس بجای حاشیه سازی بدنبال مساعد کردن شرایط برای هزاران میرزاخانی دیگه که هنوز تو ایران هستن بکنن
جناب آقای میرزاخوانی عزیز. ضمن تسلیت به شما و خانواده محترم و تمامی عاشقان علم و معرفت در تمام دنیا، باید گفته شود که اگر تروری هم انجام شده باشد که قطعا در بوق و کرنا نمی کنند ویا به خانواده قربانی اعلام نمی کنند! بنابراین با این درجه از اطمینان صحبت کردن چندان جایز نیست. به هر حال، روح آن دانشمند فرزانه ایران زمین شاد باد...
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
چشم نظر شما رو هم مد نظر قرار میدیم!!!!!!!!!!!!!!!
البته دروغ مصلحت آمیز تو اسلام گناه نیست خخخخخخخ
اگر سرپوش بگذاريد بر روي اعمال منفور و جنايتكارانه آمريكا دودش در اينده به چشم خودتان باز ميرود.
چرا باید به ایران باز می گشت ؟
شایسته نبود که عکس بی حجاب این خانوم محترم رو در صفحه اول بزارید.
ایشون نمیتونه الگوی مناسبی برای زنان و دختران ما باشه چون حجابش رو رعایت نمیکنه و به جای خدمت به اسلام و مردمش به دشمن پناه برده . آیا تا پاش رسید به آمریکا باید خودش رو میباخت و حجابش رو قربانی میکرد ؟ تسلیم در مقابل فرهنگ غرب تا کجا ...
تعجب میکنم که میخان از ایشون الگوسازی بکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حجاب بی علمو عمل بدرد گور فقط می خوره
شما برو فقط حجاب بذار
قرار نبود ایشان الگوی حجاب دختران ما باشه، یکم از رفتار متواضع و علم و عمل و درس خوندنش و بی کبر و غروربودنش را دختران شما یاد بگیرن کافیه
حجاب را خودتون به دختراتون یاد بدین
سوین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
واقعا برای افرادی با شان و شعور شما متاسفم
کسانی از شما اصولگراها هستند که همیشه توهم توطه دارند قبلا هم کسی مثل نوباوه ادعا میکرد که ترور بیولژیک شده که از اساس دروغ و نوعی سیاسی کاری بود
به نظرم اینکه خانوادش اینقد ناراحت شدن از گفتن اینکه ایشون قصد بازگشت به ایران رو داشت و معلومه خانوادشون اصلا تعصبی به کشورشون ندارن پس خواهشا تابناک عزیز اینقد از ایشون خبر نزارید.مرد تمام
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
انوقت این همه فرزندان رئیس و روسای و مسئولین که رفتن خارج و اقامت گرفتن حتی تو امریکا و... تعصب دارن؟؟؟
کسی وطن خود را رها کرده و به آمریکا خدمت کرده اینقدر آب و تاپ دادن ندارد ایشان حاضر نبوده بیاید ایران حالا به هر طریق که فوت کرده بما چه مربوط است
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
شما هر وقت ارزش علم را درک کردی بیا بگو به ما چه
بعضیا دوست دارن قضیه رو پلیسی کنن!! یکی نیست بگه ترور این خانم چه سودی برای اونوریا می تونه داشته باشه؟! کسی که فقط فعالیت علمی می کرد و به هیچ چیز دیگه فکر نمی کرد
بگرده كه زير دست افراد فاقد صلاحيت قرار بگيره وهر روز براش دردسر درست كنند. ؟ امريكا قدر اين نخبها رو بهتر ميدونه در حال حاضر هم ٩٨/ نخبها امريكا ميذن
چند تا دانشمند باید بمیرند که باید باور کنیم دستهایی در کار است؟
تشخیص این مساله خانوادگی نیست. بسیار فراتر از خانواده های این افراد باید تحقیق کرد. مساله اصلا مفید بودن یا نبودن ایشان برای ایران نیست بلکه صهیونیستها نمی خواهند بهیچ وجه ما ایرانبها چیزی برای افتخار کردن بخود در دنیا داشته باشیم. نمونه اش فیلم سیصد که در آن خشایار شاه و ایرانیها را بشکل یک وحشی نشان می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
شما اگر اینقدر مطمئن هستید دستهایی در کار هست تا دانشمندان ایراین را از بی ببرن ، چرا یک کاری نمی کنید تا بتوانند در ایران به کار و تحقیقات علمی شون ادامه بدن؟
چرا قدرشون را نمی دانید؟
فقط وقتی مردن یادتون میاد دست هایی در کار هست؟
اگه تو ایران مرده بود چه بساطی می شد
به خانواده مرحوم میرزاخانی حق می دهم. آنها هم مانند خود مریم، دنبال یک زندگی بدور از هیاهو هستند. به همین خاطر حتی حاضر نشدند جنازه دخترشان را هم دوش مردم ایران بگذارند. لطفا دست از سر این خانواده محترم بردارید. ایشان علنی اعلام کردند که خواهرشان علاقه ای برای زندگی در ایران نداشتند. کاری که خیلی ها نابغه و غیر نابغه با این شرایط خواهان ان هستند.
اصلا منطقی نیست، فردی در سنین جوانی به خاطر بیماری سرطان ساده سینه فوت نماید. در ایران چند مورد در فامیل مشاهده شد، با دارو و یا عمل معالجه جراحی وشیمی درمانی بهبودی حاصل شد. تایید و یا تکذیب علت فوت باید بر اساس مدارک پزشکی باشد، نه بر اساس حدس و گمان و میل خانواده. حداقل ضعف سیستم درمانی در شناخت به موقع بیماری می باشد.
خدا رحمتش کنه دمش گرم که پرچم ایران رو تو کل جهان سرافزار کرده بود
در مورد عكس توضيح مي نوشتيد
اخه اینکه شما بگی ترور بیولوژیک خواهرتون از اساس دروغ است کار شما نیست داداش من این یه کار خیلی پیچیده تخصصی و اطلاعاتی میطلبه که اظهار نظر قطعی کرد
در چنین مسائلی اصلا قضاوت اعضای خانواده هیچ اعتباری نداردددددددد!یعنی شما این را نمیفهمید..وقتی جوون های مارا دم خونه هاشون با بمب میکشند احتمال اینکه اینی که بردند اونجا راحذفش کننن وجود نداره!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
معمولا کسی را حذف می کنند که براشون ضرر داره نه منفعت
و ارزش کار و تحقیقات مریم میرزاخانی را هم اونا بیشتر می دانستند تا ایرانی ها
پس اونا بیشتر خواستار بودنش بودن که امکانات زندگی و تحقیق و کار را در اختیارش گذاشتند تا شما کاسه های داغتر از آش
روسها لعنت که چشم دیدن ایزان را ندارند ...........گرگی در لباس بره .............
انشاءالله که آقای مهندس میرزا خانی از تمام مسائل پشت پرده اطلاع داشته باشند و نظرشان کاملاً درست باشد. اما از این دم بریده سیاستمداران هرآنچه بگویی بر می آید.
علاقه زیاد به وطن = مهاجرت کل خانواده به آمریکا .
رسانه هایی که اخبار کذب را منتشر می کنند باید معرفی شوند هر چند ناگفته تا حدودی پیداست مربوط به چه جریانی هست.
روحش شاد نازنین مریم
روحش شاد نازنین مریم
خوب بما چه که مرده وقتی در امریکا بخور بخور هم می کردند برای ملت ما چه نفعی داشت این طبقه فقط بفکر منافع خود می باشد و بس .
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
دانشگاهی که کارشناسش تو باشی و نظرت این باشه که داشته بخور بخور می کرده
مملکت می شه این

جناب کارشناس ایشان و افرادی مثل مریم میرزاخانی بیشتر از بخور بخور شما ، دنبال علم بودن
مطمئن باشید در طول عمرشان به اندازه شما به تنهایی بخور بخور نکردند. اما علم ایشون را با سطح معلومات در پیتی خودت مقایسه نکن
متاسفانه وقتی که ایران بود جایی برای کار و فعالیت برایش نذاشتن و قدرش را ندانستند، حالا با این حواشی و دروغ پردازیها می خوان عذاب وجوان خودشون را کم کنند. و یک مشکل سیاسی از فردی که سیاسی نبوده و فوت کرده بسازند.

هر چند اگر در ایران مانده بود امکان پیشرفت و ارائه تحقیقات و یافته هایش را به نام خودش پیدا نمی کرد چرا که همواره تعداد زیادی رئیس و مسئول و اساتید .... هستند که در هر کار و مقاله و تحقیقی باید ابتدا نام آنها آورده شود. و هیچ وقت هیچ کسی در داخل ایران ارزش کارهاش را نمی دانستت و هیچ وقت برای ارائه در سطح بین المللی فرصت پیدا نمی کرد. مثل خیلی های دیگر افسرده می شد و از خیر تحقیقات می گذشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
زیاد جوگیر نشو ، ایشان از آن دست مخترعان و مهندس هایی نبوده اند که احتیاج به امکانات پیشرفته داشته باشند و این امکانات در ایران نبوده باشد . آنچه که ایشان به عنوان ابزار کار و مواد اولیه نیاز داشته در همه جای این سرزمین در دست رس است ، یعنی گچ ، تخته سیاه ، قلم ، کاغذ ، اینترنت و ....پس علت ترک سرزمین مادری این چیزهایی که شما گفتید نبوده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
ممکنهگچ و تخته و ... در دسترس باشه ناشناس دوم
ولی اینکه کسی قدر فکرو ذهن خلاق را بداند و به آن امکان رشد بده با اینکه گچو تخته سیاه در دسترسش قرار بده خیلی فرق داره.
همون طور که نذاشتن و موافقت نکردن در ایران تدریس کنه . تو این همه سال که امریکا بوده هم کسی ازش خبری نگرفته هیچ جایی اسمش نبود حالا یهو همه یادشون افتاده که چرا رفته، چرا نمونده به کشور خدمت کنه، چرا ....
شما هم عقلت به این چیزها نمیرسه هنوز زوده بفهمی غیر از گچ و اینترنت و تخته سیاه و قلم به ابزار و امکانات دیگه ای نیاز هست
این همه دانشمنداهای و نخبگانتون که تو ایران موندن غیر از پر کردن جیبشون چه گلی به سر شما و ملت و...زدند

این همه سطحی نگری باعث تاسف هست

واقعا که حسادت تا کجا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
ناشناس 9:28 معلومه هیچی از ریاضی و تحقیق و ... نمی دونی. ریاضی برای شما در حد جدول ضربه . پس نظر نده لطفا
واقعا نادانی محض یه عده اینجا نمایان است
از کل کشورهای دنیا هزاران نابغه در آمریکا جمع شدن و دارن به اون کشور خدمت میکنن.چه لزومی داره آمریکا بخواد ترور کنه ؟! مگه دیوانس! یعنی اون بیاد نوابغیو که در دنیا لنگشون نیست و دارن به آمریکا خدمت میکنن ترور کنه!؟
در اصل ترور ما میکنیم که قدر نوابغمونو نمیدونیم و اونا کوچ میکنن.
سلام دوستان یادآوری کنم قبل از خانم میرزاخانی یک نابغه ریاضی ایران بنام امیرعلم غضنفریان نیز به یک باره در آمریکا سرطان گرفت و فوت نمود ایشان نیز وارد دانشگاه استنفورد شده بودند و و مدال نقره استرالیا در ریاضی کسب کرده بودند.


امیراعلم غضنفریان دکترای مهندسی الکترونیک از دانشگاه استانفورد آمریکا.
زندگی

امیراعلم غضنفریان ۲۵ بهمن ۱۳۵۰ در شهر زنجان متولد شد. مدرک دیپلم را از دبیرستان امیر کبیر زنجان گرفت.

در سال ۱۳۶۷ موفق به اخذ مدال( نقره )برای ایران از المپیاد جهانی ریاضیات ۱۹۸۸ در استرالیا و همان سال وارد دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف شد. با معدل بالای ۱۹ به عنوان شاگرد ممتاز لیسانس گرفت و در همان سال به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه صنعتی شریف انتخاب و معرفی شد.

در سال ۷۳ برای ادامه تحصیل راهی دانشگاه استانفورد آمریکا شد. دکترا را در کمتر از سه سال با معدل ۴ از ۴ دریافت کرد. امیراعلم غضنفریان بیش از هفت مقاله علمی در مجلات و کنفرانس‌های بین‌المللی معتبر منتشر کرد. در سال ۷۷ علائم سرطان غدد لنفاوی در وی ظاهر شد و ۹ماه بعد در حالی که ۲۷ سال بیشتر از عمر با ارزشش نمی‌گذشت، در آمریکا دارفانی را وداع گفت و در زنجان به خاک سپرده‌شد. کسی که در تمام مدت کوتاه عمرش، «ستاره» بود و دوستداران فراوانی داشت.
مرگ
در سال ۱۳۷۷ علائم بیماری سرطان در وی مشاهده شد و بعد از حدود نه ماه در میانه پاییز ۱۳۷۸ بر اثر سرطان در کشور آمریکا در گذشت و در زنجان به خاک سپرده شد. بنا بر وصیت ایشان کتابهایشان به کتابخانۀ دانشگاه صنعتی شریف اهداء شد.
ترور بیولوژیک رو خیلی خوب میدونم چیه؟
اگر هم تروری در کار باشه معلومه که کار کار کدوم کشور هستش دیگه
خخخخخ ما ایرانی ها همه مون ترور بیولوژیکی میشیم. منتها نه تو آمریکا تو همین ایران خودمون. با هوای آلوده و پالم و روغن های آلوده و سموم کشاورزی و .... خنگ و نخبه و آدم های عادی همه با هم ترور میشن
ترور در هر صورت محکومه .چه بیولوژیک باشه .چه بمب گزاری باشه چه حجاریان باشه .ووو
ایران پرازنابغه است شهرام جزایری-بابک زنجانی-مهدی هاشمی-و....ایران پرازنوابغ است.
این مملکت لیاقت داشتن همچین افرادی رو نداشته و نخواهد داشت. این مملکت و مردمش افرادی مثل میثم مطیعی رو لازم دارن که با اون سواد در پیتی شون چرت و پرت تحویل مردم بدن
شایعه همیشه بوده و خواهد بود
آذم های بسیار بی اهمیت تر از ایشون را هم ترور میکنن .چه برسه به چنین ذهنی .یقینا چنین احتمالاتی در سطح گسترده در مورد ایشون وجود داره..
چرا چنین نوابغی یدفعه سرطان میگیرن.چرا بعضی از افراد خاص سرطان میگیرن.یکی از دلایل امکان ترور بیولوژیک این افراد به خاطر ایرانی بودنشونه.این افراد اگر زنده می ماندن چند برابر پروفسور سمیعی ها در جهان سر و صدا میکردن پس قطعا امریکا چنین افرادی رو دوست نداره رشد کنه و میدونه اگه رشد کنن اسمشون به نام ایران برای همیشه در جهان جاویدان میماند.
مریم میرزاخانی یک شهروند ایرانی-امریکایی بود که برای بهره مندی از شرایط بهتر کار و زندگی از زادگاهش مهاجرت کرد و در کشور مقصدش زندگی میکرد و فوت شد. برای فوت این مادر جوان متاسفم و به خونوادش تسلیت میگم.
البته این ادعای مقامات روسیه بود که درصدد ایجاد فضای روانی تنشی نسبت به آمریکاییان در میان ملت ایران مطرح شد .هرچند دیگر جایی برای ایجاد تنفر بیشتر نبود تا روسها داغترش کنند .کلا در فضای روانی و تنش ومه آلود شغالها بهتر شکار میکنند.
تروربیولوژیک کار روسیه یا اسراییلل بوده البته روسها قبلا سابقه بیشتری در این ترورها دارند.. اما این وسط نوع موضعگیری خنثی ،منفعلانه و همراه با نوعی ترس و بیگانگی از خانواده ایشان بسیار آزار دهنده بود همه انکار و گفتن نبوده و بی اعتنایی به هموطنان ایرانی و بیگانه وار رفتار کردن با مردم که واقعا از فوت ناگهانی و عدم درمان خیلی عزادار بودند گفته های سرد و یاس آور که مراسم مختصری میگیریم و ...نه فاتحه ای نه قرآنی .واقعا که. حیف از این همه عواطف مردم ایران و جواب سرد خانواده
یک ایرانی را از دخالت توی زندگی دیگران ممنوع کردند طاقت نیاورد مرد
همه شدند پرفسور.
واقعا جای تاسفه
احتمال داره،
ترور بیولوژیک امروزه در دنیا وجود داره
نخبه آنست که برای کشور عزیز خود ایران کار کند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار