بازدید 6754
پس ازپرداخت رقم پیشنهادی گسترش فولاد؛

رضایت‌نامه شجاعیان برای استقلال صادرمی‌شود

در چندین مرحله خواستار جذب شجاعیان شده بود، اما چون حاضر نبودند رقمی که ما می‌خواستیم را بپردازند. در حال حاضر استقلال به رقم پیشنهادی ما خیلی نزدیک شده و تقریباً جدایی‌اش از گسترش فولاد قطعی به نظر می‌رسد
کد خبر: ۷۰۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 16 June 2017
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: قرار است امروز یا فردا، جلسه نهایی ما با باشگاه استقلال برگزار شود تا پس از پرداخت رقم پیشنهادی ما، رضایت‌نامه شجاعیان را صادر کنیم.
 
به گزارش تابناک ورزشی، داریوش شجاعیان که در روزهای گذشته بحث پیوستنش به استقلال مطرح شده بود، در آستانه پیوستن به این تیم قرار گرفت.
 
هوشنگ نصیرزاده ، درباره پیوستن داریوش شجاعیان به تیم استقلال، اظهار داشت: استقلال در چندین مرحله خواستار جذب شجاعیان شده بود، اما ما هم مخالفت‌مان را با این موضوع اعلام کردیم، چون حاضر نبودند رقمی که ما می‌خواستیم را بپردازند. در حال حاضر استقلال به رقم پیشنهادی ما خیلی نزدیک شده و تقریباً جدایی‌اش از گسترش فولاد قطعی به نظر می‌رسد.
 
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد افزود: قرار است امروز یا فردا، جلسه نهایی ما با باشگاه استقلال برگزار شود تا پس از پرداخت رقم پیشنهادی ما، رضایت‌نامه شجاعیان را برای حضور در استقلال صادر کنیم.

پس ازپرداخت رقم پیشنهادی ما،رضایت‌نامه شجاعیان رابرای استقلال صادرمی‌کنیم 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل