بازدید 5631

پشت پرده جدایی رفیعی ازپرسپولیس

کد خبر: ۷۰۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 15 June 2017
جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس از دید بسیاری از افراد به خاطر مسائل مالی بوده و شماره 7 قرمزها فقط به خاطر پول بیشتر راهی قطر شده.
 
به گزارش تابناک ورزشی،اما نمی توان پول را تنها دلیل اصلی جدایی سروش دانست و گویا دلخوری او از دست مدیران پرسپولیس هم در این قضیه موثر بوده.  توقف پرسپولیس مقابل الریان در تهران و دو کارته شدن سروش رفیعی در این بازی باعث شد مسئولان باشگاه پرسپولیس از صعود تیم‌شان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نا امید شوند. مسئولان باشگاه پرسپولیس که به نوعی دنبال مقصر برای حذف احتمالی تیم‌شان از لیگ قهرمانان اسیا بودند در نشست‌های خودمانی انتقادات تندی هم از سروش رفیعی داشتند که آن صحبت‌ها به گوش خود این بازیکن رسید. برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در انتقادات خود جذب سروش را  با رقم 800 میلیون برای نیم فصل اشتباه دانسته و حتی مدعی شدن این بازیکن نه خودش کارایی برای پرسپولیس داشت و نه اینکه اجازه داد محسن مسلمان در زمین وظیفه بازیسازی‌اش را به نحو احسن انجام دهد.
 
پرسپولیس در بازی با الوحده و متعاقب آن لخویا به لطف درخشش ستاره‌هایش از جمله سروش رفیعی صعود کرد. در واقع رفیعی در اواخر فصل یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود و با عملکرد خوبش به نوعی جواب منتقدان خود را در باشگاهش داد. جالب اینکه رفیعی بعد از بازی با لخویا حتی به تهران برنگشت و در این بین مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز در به در دنبال وی بودند تا حداقل مذاکره‌ای با این بازیکن داشته باشند. سروش در مدتی که در قطر بود به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داد که مبلغ زیادی برای تمدید قراردادش می‌خواهد چرا که از تیم قطری پیشنهاد مالی خوبی دارد. در سوی دیگر نزدیکان طاهری به رفیعی پیغام دادند که نمی‌توانند به مانند نیم فصل با او قرارداد نجومی ببندند اما خواهش کردند یک جلسه‌ای با آنها داشته باشد تا حداقل هواداران پرسپولیس متوجه شوند که طاهری برای حفظ رفیعی تلاش کرد. این بازیکن برای اینکه جواب انتقادات مسئولان باشگاه پرسپولیس را داده باشد، حتی یک جلسه هم با آنها برگزار نکرد و در صفحه اینستاگرامش با هواداران خداحافظی کرد.
پشت پرده جدایی رفیعی ازپرسپولیس 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار