بازدید 3573

طب سنتی کنار طب نوین

کد خبر: ۷۰۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 15 June 2017
مدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت گفت: مرحوم استاد «محمدمهدی اصفهانی» هیچگاه پزشکان را به کنار گذاشتن طب نوین تشویق نمی کرد و تاکیدشان بر استفاده از روشهای نوین درمانی برای درمان بیماران بود و معتقد بود باید از ظرفیت طب سنتی در کنار طب نوین بهره برد.

به گزارش تسنیم، مراسم رونمایی از مستند زندگی مرحوم استاد«محمدمهدی اصفهانی» با حضور جمعی از مردم، مسئولان و خانواده این استاد فرزانه در بخش«قرآن و سلامت» بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

در این رابطه دکتر محمود خدادوست - مدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت و از شاگردان استاد«اصفهانی» در بخشی از این مراسم با اشاره به ابعاد شخصیتی استاد اصفهانی گفت: آنچه امروز در نظام پزشکی کشور باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، ادب، اخلاق و حکمت در پزشکی است؛ چیزی که استاد اصفهانی بدان شهره بودند.

وی افزود: مرحوم استاد«محمدمهدی اصفهانی» هیچگاه پزشکان را به کنار گذاشتن طب نوین تشویق نمی کردند و تاکیدشان بر استفاده از روش های نوین درمانی برای درمان بیماران بود و معتقد بودند باید از ظرفیت های طب سنتی در کنار طب نوین بهره برد؛ و نکته دیگری که همواره بر آن تاکید داشتند، توجه به اخلاق و آداب شاغلان نظام پزشکی در کشور بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار