بازدید 4528
۴

سقوط مرگبار کارگر جوشکار از ساختمان

کد خبر: ۶۹۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 15 May 2017
رعایت نکردن اصول ایمنی حین کار در یک کارگاه ساختمانی موجب سقوط مرگبار یک کارگر جوشکار شد.

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، در پی اعلام این حادثه به سامانه 125 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 16:56 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 43 به خیابان شیراز شمالی اعزام شدند.

بنا به اظهار علی اکبر اشراقی فرمانده ایستگاه 43 آتش نشانی تهران، در یک کارگاه ساختمانی به مساحت تقریبی 700 متر مربع که یک مجتمع تجاری 12 طبقه در حال ساخت بود، یک کارگر ساختمانی حدودا 45 ساله در حال جوشکاری بود که به یکباره از طبقه هشتم به طبقه اول سقوط کرد.

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله به مکانی که این شخص سقوط کرده بود، رفته و با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، این کارگر را بر روی برانکارد مخصوص تثبیت کرده و به سطح زمین انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی این کارگر را به عوامل اورژانس تحویل دادند که آنان پس ازانجام معاینات اولیه، متاسفانه فوت وی را تایید کردند.

وی افزود: جنازه این شخص جهت بررسی چگونگی بروز این حادثه و همچنین علت مرگ تحویل عوامل انتظامی مستقر در محل حادثه شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
جوشکاری دستی سازه های فلزی علاوه بر آنکه از نظر فنی به دلیل شکننده بودن اتصالات اشکال دارد از نظر عملیاتی نیز در شرایط بسیار خطرناکی انجام میشود که بیشتر به آکروبات و بندبازی شباهت دارد
چرا سازمان های مسئول ، مانع اجرای این روش منسوخ و غیر استاندارد نمیشوند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
لطفا در مورد روش جدید نیز توضیح دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
به هر حال اگر اسکلت پیچ و مهره نباشه جوش کاری اتصالات در ارتفاع غیر قابل اجتنابه
هوشنگ
| Netherlands |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
با تایید حرف دوست عزیز در مورد شکننده بودن جوش . میتوان به استفاده از پیچ و مهره همراه با جوش در اتصالات در اسکلتهای نوین اشاره کرد .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر