بازدید 27308
بسته خبری «تابناک»؛

آشنا: آقای شریعتمداری، فتنه سال ۸۸ در ۹۶ قابل تکرار نیست/واکنش تند مولاوردی به ادعای فاطمه آلیا/دهقان: فردا نقاب از چهره «دولت اشرافی 4 درصدی» خواهد افتاد/اولین شاکی رسمی از رساله دکتری روحانی

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان تغییر ایجاد می‌شود؟»، «راست ها اگر عاقل باشند باید ناز روحانی را بخرند»، «حمله به خودروی ابتکار تکذیب شد»، «کنایه محمد هاشمی به رقبای روحانی» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶ 11 May 2017
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان تغییر ایجاد می‌شود؟
در حالیکه روز گذشته شایعه‌ای در مورد تشکیل جلسه اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای تصمیم‌گیری درباره لیست انتخابات شوراها و رسیدگی به اعتراض‌ها منتشر شده بود، اعضای هیات رییسه این شورا با تکذیب این خبر اعلام کردند که دیروز تنها یک جلسه توسط عارف و فرامرزیان با اعضای لیست انتخابات شوراها تشکیل شده است. این در حالی ست که در خبرها مطرح شده بود که حجت‌الاسلام موسوی لاری نیز در جلسه رسیدگی به اعتراض‌ها حضور دارد در حالی که نایب رییس شورای عالی سیاست‌گذاری هم‌اکنون در سفر استانی است و چنین جلسه‌ای اساسا تشکیل نشده است. بر اساس اعلام شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان امکان تجدید نظر در لیست اعلام شده وجود ندارد و تنها در صورتیکه صلاحیت معروف صمدی مورد تایید قرار نگیرد مرضی الویری جایگزین وی خواهد شد. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

آشنا: آقای شریعتمداری، فتنه سال ۸۸ در ۹۶ قابل تکرار نیست
حسام‌الدین آشنا، در یادداشتی خطاب به حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت:جناب آقای حسین شریعتمداری                                                                  سلام علیکم       
به استحضار می رساند فتنه های سال 88 در سال 96 قابل تکرار نیست. همان گونه که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند نظام اسلامی در برگزاری انتخابات، تازه کار نیست . تجربیات امنیتی آموخته شده در فتنه های 88 در برگزاری امن و امانت دارانه انتخابات 92 بکار گرفته شده است و این تجربه در سال 96 با رشد فکری مردم، مراقبت بیشتر ستادهای انتخاباتی، عاقبت اندیشی داوطلبان و هماهنگی نهادهای اجرایی،نظارتی،انتظامی و امنیتی به شکوفایی خواهد رسید. برادر عزیز از جنابعالی و همقطاران عزیزتان خالصانه درخواست می کنم مراقبت بفرمایید در چند روز آینده القای تقابل بنیادین میان جریان های رقیب از طریق  تحلیل های کذایی می تواند نگران کننده باشد. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

میرسلیم هم اصلح شد
اسدالله عسگراولادی در گفت‌وگو با روزنامه شرق در پاسخ به سوال «از بين اين كانديداها هم بي‌ترديد اقاي ميرسليم را حتما كانديداي اصلح مي‌دانيد؟» گفت: بله. ايشان خيلي منطقي وارد مناظره‌ها شده. اگر دقت هم كنيد تنها كسي كه وارد شعار و شعر نشده آقاي ميرسليم است. اميدوارم به عنوان كانديداي نهايي اصولگرايان معرفي شوند و راي بياورند. 

واکنش تند مولاوردی به ادعای فاطمه آلیا
شهیندخت مولاوردی در کانال تلگرامی‌اش در واکنش به سخنان اخیر فاطمه آلیا نوشت: الان کلیپی تحت عنوان افشاگری تکان دهنده!!! (بخوانید دروغ شاخدار) فاطمه آلیا که توسط قرارگاه سایبری عمار بازنشر می شود به دستم رسید. در این کلیپ که ثانیه هایی از آن مزین به شعار دولت کار و کرامت! هست ایشان با دروغ پردازی و وارونه نمایی محض اتهامی را به معاونت امور #زنان و خانواده ریاست جمهوری وارد می کند که به یقین قابل پیگرد قضایی بوده و این معاونت تا ارائه مستندات و مدارک و دلایل محکمه پسند برای اثبات این ادعای واهی از پا نخواهد نشست. شنیده بودیم هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم آتش حمله و تخریب علیه اعضای دولت و همکاران و همراهان رییس جمهور شدت خواهد گرفت، اما در باورمان نمی گنجید که این مدعیان پایبندی به ارزش ها چنین بی محابا به دین و ایمان خود چوب حراج بزنند! آبرو و حیثیت مومنان که در آموزه های دینی ما از خون مومن هم بالاتر است جای خود دارد. اگر برادران بازنشر کننده این گفتگو مدعی هستند که در جریان این اقدام معاونت در آن زمان بوده اند که باید کلاهشان را بالاتر گذاشته و بر شرف و غیرتشان درود فرستاد که تاکنون دم برنیاورده اند! و گرنه با چه مجوز اخلاقی و شرعی به خودشان اجازه می دهند با انتشار این یاوه گویی ها که زاییده ذهن های متوهم و مالیخولیایی است جامعه را در معرض ناامنی روانی قرار دهند؟واقعا در این اتاق فکرهایی که با هزینه های گزاف تشکیل شده چه می گذرد؟ اگر ماحصل فکرهایشان این سناریوها باشد، باید گفت بیش از آنکه شعور مخاطب را نشانه رفته باشد، از شیرینی عقل هایشان پرده برمی دارد!!!


راست ها اگر عاقل باشند باید ناز روحانی را بخرند
سعید حجاریان در خصوص وضعیت کنونی انتخاباتی کشور گفت:این انتخابات آینه‌ای از کشمکش این سه جریان برای به دست گرفتن قدرت در ایران است و نتیجة انتخابات هرچه باشد این کشمکش در آینده نیز ادامه خواهد داشت. آیندة قدرت در ایران بستگی به وزن هرکدام از این جریان‌ها دارد. آیا در آینده با حذف حسن روحانی یک قدرت ربانی‌سالار در بالا قرار می‌گیرد و دیپ استیت (دولت پنهان)، جریان اول خواهد بود؟ یا با رأی به قالیباف، گروه دوم دست بالا را پیدا می‌کنند و ربانی‌سالاری در حاشیة آن‌ها قرار خواهد گرفت؟ یا اینکه با رأی به روحانی، بوروکرات‌ها دست بالا را خواهند گرفت و دیپ استیت در دست گروه اول یا دوم، یا ترکیبی از آن‌ دو خواهد بود؟ در وضعیت امروز، قدرت اجرایی با بوروکرات‌ها است اگرچه در دیپ استیت شاهد حضور ترکیبی از دو گروه دیگر هستیم؛ اما وضعیتی که امروز وجود دارد می‌تواند در این انتخابات و در آینده، به نفع هر کدام از این سه جریان تغییر کند. در چهار سال گذشته سرمایه‌داری صنعتی در ایران قدرت گرفته و اگر چهار سال دیگر روحانی سر کار بماند سرمایه‌داری صنعتی بیشتر قدرت می‌گیرد. هرچه پای سرمایۀ بیشتری وسط بیاید و هر چه وضعیت کشور نرمال‌تر باشد، از چندلایگی قدرت در ایران کاسته خواهد شد. البته رسیدن به این وضعیت راحت نیست و روحانی باید بخشی از هر دو جریان را به سوی خود جذب کند. ویژگی مثبت روحانی این است که از یکسو سال‌ها دبیر شورای عالی امنیت ملی و در کنار نظامی‌ها بوده و از سوی دیگر لباس روحانیت دارد و دغدغه‌های آن‌ها را می‌شناسد. او تنها کاندیدایی است که با هر دو جریان می‌تواند کنار بیاید و از همین‌رو بهترین اتفاق برای آیندة قدرت در ایران است. یک بار گفته بودم که اگر راست‌ها عقلانی عمل کنند، باید ناز روحانی را بکشند تا رئیس دولت در ایران باشد.

حمله به خودروی ابتکار تکذیب شد
معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران خبر حمله هواداران حامی کاندیدای رقیب به خودروی معصومه ابتکار را تکذیب کرد.سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران، ضمن تکذیب خبر حمله به خودروی خانم ابتکار اظهار داشت: خبر مبنی بر حمله جمعی از هواداران به خودروی رئیس سازمان محیط زیست در شهریار صحت نداشته و هیچ گزارشی تاکنون در این راستا به نیروی انتظامی داده نشده است.درهمین راستا امین الله یامینی فرمانده سپاه شهرستان شهریار نیز با تکذیب این خبر اعلام کرد: چنین شایعاتی فقط برای تخریب اذهان عمومی و فضای امن انتخابات است.بنابر این گزارش روز گذشته معصومه ابتکار معاون و رئیس محیط زیست کشور، در سفری بی صدا و به دور از چشم رسانه‌ها وارد شهرستان شهریار شده و در بین اعضای ستاد جوانان حامیان روحانی به ایراد سخن پرداخت.خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان مدعی شده بود که جمعی از هواداران کاندیداهای رقیب به خودروی معصومه ابتکار حمله کرده‌اند.

مهر علیزاده از حضور در انتخابات شورای شهر انصراف داد

محسن مهر علیزاده، معاون رییسجمهور دولت اصلاحات از حضور در انتخابات شورای شهر تهران انصراف داد.یک منبع نزدیک به محسن مهرعلیزاده ضمن تایید این خبر به رویداد۲۴ گفت: دکتر مهرعلیزاده دیشب طی نامه رسمی از حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران انصراف داد. این منبع آگاه اعلام کرد برنامه های بعدی ایشان در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد

دهقان: فردا نقاب از چهره «دولت اشرافی 4 درصدی» خواهد افتاد

محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در صفحه شخصی خودطی مطلبی، عنوان کرد که آخرین مناظره انتخاباتی شگفت‌انگیز خواهد شد.متن کامل این مطلب به شرح زیر است:یقین دارم آخرین مناظره شگفت‌انگیز خواهد شد.فردا در مقابل همه ملت ایران نقاب از چهره دولت اشرافی 4 درصدی خواهد افتاد.

اولین شاکی رسمی از رساله دکتری روحانی

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری طی نامه‌ای به ریاست کمیسیون آموزش به سرقت علمی حسن روحانی از کتاب وی اعتراض کرد.پس از افشاگری دانشجویان ایرانی مقیم امریکا درباره رساله دکترای حسن روحانی رئیس‌جمهوری که در آن تصریح شده بود بخشی از این رساله از کتاب حکم ثانوی در تشریع اسلامی تالیف آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان کپی شده، این موضوع با اعتراض رسمی نامبرده مواجه شد.آیت‌الله کلانتری امروز در نامه‌ای رسمی خطاب به رئیس کمیسون آموزش مجلس، رسما به این سرقت علمی اعتراض کرده و خواستار رسیدگی قانونی به این کار غیر اخلاقی و شرعی شده است.

کنایه محمد هاشمی به رقبای روحانی

برادر آیت‌الله هاشمی می‌گوید: صحبت‌های مطرح‌شده در مناظره‌ها نشان می‌دهد آقایان هیچ درکی از مسئولیت‌های ریاست جمهوری ندارند. یکی دو جمله از رهبری درباره اشتغال و تولید گرفته‌اند و همه جا مطرح می‌کنند.محمد هاشمی رفسنجانی درباره فرآیند برگزاری مناظره‌های انتخاباتی و وعده‌ها و اظهارنظرهای نامزدها بیان کرد:‌ آقای قالیباف می‌گوید دولت 4درصدی؛ این کاری بود که ترامپ در آمریکا کرده، اما در ایران مفهوم میدانی و واقعیت ندارد. یک سری جملاتی است که با تقلید از جنبش 99درصدی در آمریکا مطرح شده است و زمینه ای در جامعه و فرهنگ ما ندارد. اینجا همه مسئولان از جمله رهبری و امام و روسای جمهور همه می‌گفتند رئیس‌جمهور، رئیس‌جمهور همه است.رئیس اسبق سازمان صداوسیما ادامه داد: نکته‌ای که رقبا به آن بی‌توجه هستند این است که کار رئیس‌جمهور تنها در یک بخش و دو بخش نیست، رئیس‌جمهور مجری قانون اساسی و دومین شخصیت نظام است و جایگاه ویژه و مسئولیت‌های متعددی دارد. هر روز یک حادثه در کشور و این منطقه پرحادثه اتفاق می‌افتد و رئیس جمهور باید آنها را حل و فصل کند.وی افزود:‌ بنابراین بحث تنها این نیست که باید اشتغال ایجاد کند یا به اقتصاد برسد، به نظر من اشتغال و اقتصاد جزو ابتدایی ترین کارهای دولت است. وظایف او بسیار سنگین و شرایط بسیار حساس است و صحبت‌های مطرح‌شده در مناظره‌ها نشان می‌دهد آقایان هیچ درکی از مسئولیت‌های ریاست جمهوری ندارندهاشمی رفسنجانی تصریح کرد: آنها . یکی دو جمله از رهبری درباره اشتغال و تولید گرفته اند و همه جا مطرح می‌کنند. هر سوالی که از ایشان می‌شود،‌ کاری به ارتباط بحث ندارند، همان حرف را می‌زنند. معروف است که می‌گویند در مجلسی آقازاده ای بی ربط حرف می‌زد، پرسیدند شما چرا بی ربط حرف می‌زنید؟ گفت: مرحوم والد قائل به ربط نبود. ظاهرا والد آقایان نیز به ربط قائل نیستند.

سیلوهای موشکی سپاه ماست آمریکا را کیسه کرد

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: سیلوهای موشکی سپاه باعث شد تا امریکا از گزینه نظامی دم نزند و ماست ها را کیسه کند.محمد حسین صفار هرندی مشاور فرمانده کل سپاه در همایش بازنشستگان نزسا که در سالن همایش‌های مجتمع غدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه راه امام حسین(ع) چراغ راه و کشتی نجات است اظهار داشت: آنان که خود را جزو مکتب سیدالشهدا (ع) می‌دانند باید از امامشان الگو بگیرند و پاسداران ما باید اینگونه باشند. صفار هرندی با اشاره به اینکه برخی یاران امام راحل راه ایشان را ترک کردند، گفت: برخی نامزدها در روزهای اخیر سخنانی خطرناک را مطرح کردند. این کار نظام است که با ضد انقلاب مقابله کند و منافقینی که سر سفره افطار مردم را می‌کشند را از بین ببرد.

تحرک جدید احمدی نژادی ها

علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای دولت های نهم و دهم امروز چهارشنبه فهرست دیگری از اتهامات متعدد نسبت داده شده از سوی برخی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را به کمیته بررسی تبلیغات انتخابات تسلیم کرد.اولین فهرست از اتهامات مطرح شده در جریان تبلیغات انتخاباتی برخی نامزدها از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه گذشته به احسان قاضی زاده سخنگوی کمیته بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تسلیم شده بود.جوانفکر امروز پس از ارائه مستندات خود به کمیته مزبور ، در این زمینه به خبرنگاران گفت که اتهامات منسوبه از سوی برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ، مصادیق مجرمانه محسوب می شود و ما خواستار وقت قانونی و در شکل مشابه برای پاسخگویی هستیم.وی تاکید کرد که پاسخگویی به اتهامات بی پایه و اساس علیه دولت قبل و تلاش در جهت پیشگیری از ترویج بی اخلاقی و از بین رفتن ارزش های انسانی در جامعه یک مطالبه عمومی است .افترا ، اشاعه اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی ، دادن اطلاعات غلط به افکار عمومی ، توهین و فریب کاری از جمله موارد مجرمانه ای است که به گفته جوانفکر روشنگری و ابهام زدایی از افکار عمومی را ضروری ساخته است.

واکنش عارف به انتقادات از لیست ۲۱نفره شوراها

رییس فراکسیون امید با قدردانی از همراهی جمع کثیری از نامزدهای اصلاح طلب در روند تهیه لیست انتخاباتی با شورای عالی سیاست گذاری از جمله جوانان و فرزندان برخی مسئولان، گفت: باید راهبرد قابل دفاعی که از دهه ۹۰ آغاز کردیم ادامه دهیم. اگر در لیست نهایی قرار نگرفتیم به گونه‌ای عمل نکنیم که با گفتمان اصلاحات زاویه داشته باشد.او تاکید کرد: برای تهیه یک لیست انتخاباتی قرار نیست آخرت خودمان را فدا کنیم. به عنوان رئیس شورای عالی سیاست گذاری به همه نامزدهای محترم اطمینان خاطر می‌دهم با همان مکانیزم‌هایی که مورد قبول همه داوطلبین بود لیست نهایی با رأی گیری اعضای شورای عالی تهیه شد و هیچگونه اعمال سلیقه‌ای صورت نگرفت.عارف با تاکید بر اینکه باید همه از ۲۱ نامزدی که در لیست نهایی قرار گرفتند دفاع کنند، گفت: اعضای لیست امید باید محکم و استوار و با همبستگی و وحدت وارد کارزار انتخابات شوند و یکصدا از گفتمان اصلاحات دفاع کنند و بدون درگیر شدن با حاشیه‌ها هدف نهایی خود را پیروزی در انتخابات قرار دهند تا انشالله در شورای شهر پنجم منشاء خدمات ارزشمندی برای شهروندان عزیز تهرانی شوند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۰
رفع مشکل بی کاری گرد و غبار حاشیه نشینی با هم

تخصیص بودجه برای اشتغال مهاجرین و افراد بی کار جهت کاشت و بیابان زدایی در مناطق نزدیک محل تولدشان
کاش هر کی دروغ می گفت حناق می گرفت و خفه می شد .
سعید حجارین در هنگامه های سیاسی تقریبا نظراتش محتمل به واقع هست. واینکه پس از مدتی سکوت برای روحانی با استدلال گدایی رای میکند دلیل واضحی است بر باخت روحانی
اقای دهقان ، افاضه فرمودند که فردا نقاب از چهره «دولت اشرافی 4 درصدی» خواهد افتاد. کاش باور می کردید که با این روشی که اقای قالیباف در حین ثبت نام اتحاذ کردند نصف بیشتر رای خود را به آقای روحانی یا دیگر نامزدها داد.
ایکاش 4سال رییس جمهور نداسته باشیم
تا راحتتر زیست کنیم
همراهان و همفكران هاله دست بهر تلاش نا بخردانه خواهند زد چون مثل مار زخمي دارند بر خود مي پيچند
فاطمه آلیا چی میگه؟
خیال شریعتمداری و دیگران راحت ،به شرطی که روحانی رای بیاره وگرنه!!!!!تقلب شده !!!!مردم بریزن تو خیابونا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
بدبختی اصلاح طلبا اینه که دولت مستقر و ناظر دولت خودشونه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
چی مصرف مکنی؟
برا تخریب روحانی چنگ زدی به مدرک
" اولین شاکی رسمی از رساله دکتری روحانی" علی برکت الله!! بعید نیست شروع به پرونده سازی برای باقی نامزدها بکنن! از اینا بعید نیست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
اینکه چشاتو بستی و با واقعیت رو به رو نمیشی ذات اصلاح طلبیه
ناشناس
| China |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
شما برو بخون ببین چی تو ی مدرکش هست
سیلوهای موشکی سپاه ماست آمریکا را کیسه کرد
آقای آشنا ظاهرا که دوباره ایران دوباره روحانی همون افراد و همون خط فکری و همون شعارهای سال 88 داره تکرار میشه.
مردم دروغگو را تشخیص میدهند و مظلوم رایش بیشتر میشود.
علی برکت الله
حسین شریعتمداری
ح شین
خوبست آقای روحانی تدبیرش رابرای پیشگیری از وقوع آشوب احتمالی توسط طرفدارانشان را اعلام کنند
"در این اتاق فکرهایی که با هزینه های گزاف تشکیل شده ..." یعنی چه!؟
اتاق فکر با هزینه گزاف؟!؟!
جالبه که همه شان هم ادعای مسلمانی دارند.
دم آشنا گرذم
روحانی (اااا ببخشید دکتر روحانی) الان با این رساله دکتری چرا باید تایید صلاحیت می شد؟؟
من نمیدونم تا کی باید جناح بندی سیاسی پایه و اساس نظر افراد باشه؟!؟
بابا خسته نشدید از این حمایت های کورکورانه؟ٌ!؟!؟!؟!
با سلام ، به این شریعتمداری آین قدر بها ندهید .
اقای روحانی هم ماشالله بله دیگه
این فرد چه کسی است؟!
همینی که عکسش را بزرگ در این صفحه زده اید؟!
اشتباه نکنید مردم از شعور و علانیت بالایی برخورد دارند و هیچ عقل سلیمی نمیگه وقتی حتی میزانی از پیشرفت رو از جایی نبینی و تغییر و لمس نکنی بیایی بگی همه چی خوبه
برخی از حضرات برای از میان برداشتن رقیب دست به هرکاری می زنند
آقاي آشنا اتفاقا ميخواستم پيشنهاد بدهم همانگونه كه احمدي نژاد در سال 88 هوچي گري كرد و با ايجاد فتنه رياست جمهوري خودش را مسجل كرد، شما هم اگر ديديد كار به جاهاي باريك ميكشد همانكار را بكنيد.
آقای هاشمی اشتغال واقتصادراازامورجزئی وپیش پاافتاده میداندکه البته دولت دراین امورچزئی هم عاجزبوده
از هشتادو هشت بدترش هم میتونه اتفاق بیفته آگر ...
به خواست ملت احترام بگذارید
این اقای دهقان چرا این چنین نا ارام وناراحت هستند
تلاش در جهت پیشگیری از ترویج بی اخلاقی و از بین رفتن ارزش های انسانی در جامعه یک مطالبه عمومی است .
از کی تو ایران قانون کپی رایت اجرا میشه
آشنا: آقای شریعتمداری، فتنه سال ۸۸ در ۹۶ قابل تکرار نیست
پس شما خودتون قبول دارید که در سال 88 تقلبی در کار نبوده و بلکه فتنه ای عظیم از سوی اصلاح طلبان بوده برای ضربه زدن و ضربه فنی کردن نظام اسلامی
اقای محمد هاشمی، مناظره ها را اگر بتوان مناظره گفت که بصورت غیر زنده پخش میشد اگر بتوان زنده گفت، چه جایی برای معرفی کردن کاندیداها بود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر