بازدید 4465

مرگ مغزی دختر خردسال براثر کتک ناپدری

دختر خردسالی که به علت ضرب و شتم ناپدری سنگدلش در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد بستری شده بود دچار مرگ مغزی شد.
کد خبر: ۶۸۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 29 April 2017
دختر خردسالی که به علت ضرب و شتم ناپدری سنگدلش در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد بستری شده بود دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در این رابطه اظهارکرد: در پی انتقال کودک خردسال ۵ ساله در تاریخ هفتم اردیبهشت، توسط اورژانس ۱۱۵ به این مرکز و اعلام شکستگی و آسیب های شدید ناشی از ضرب و شتم،تیم اورژانس بیمارستان وارد عمل شده و مراقبتهای لازم را برای وی انجام دادند.

تقی زاده با اشاره به اینکه آثار جراحت متعدد ناشی از ضرب و شتم بر روی شکم، سر و صورت قابل مشاهده بود خاطر نشان کرد: پس از اقدامات پاراکلینیکی و تصویر برداری مشخص شد که کودک علاوه بر شکستگی های پا و لگن، دچار آسیب های مغزی نیز شده است.

وی تصریح کرد: این دختر خردسال با هوشیاری بسیار پایین و پس از سه ساعت از ضربه وارد شده به وی به بیمارستان منتقل شده بود و پس از اقدامات اولیه به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.
مرگ مغزی دختر خردسال براثر کتک ناپدری
مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد افزود: بنا بر اظهارات مادر کودک، ناپدری سنگدل پس از مشاجره با مادر ، کودک را چندین بار بر زمین می کوبد که این امر موجب بروز آسیب های شدید بدنی و در نهایت مرگ مغزی می شود.

تقی زاده خاطر نشان کرد: کودک در حال حاضر علائم حیاتی نداشته و دچار مرگ مغزی شده است و تنها با کمک دستگاه حیات دارد.

شایان ذکر است پس از اعلام مددکاری بیمارستان، ناپدری این کودک توسط نیروی انتظامی دستگیر و به جرم خود نیز اعتراف نموده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر