بازدید 90952
۳

مترو تهران - کرج جمعه‌ها تعطیل است

کد خبر: ۶۸۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 14 April 2017

قطار شهری تهران- کرج تا پایان شهریورماه امسال (سال 96)جمعه ها به علت انجام عملیات بهسازی تعطیل است و مسافر جابجا نمی کند.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی شرکت بهره برداری متروی تهران و وحومه، احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین الملل این شرکت گفت: خط 5 مترو تهران به علت انجام عملیات های بهسازی تا پایان شهریور سال جاری در روزهای جمعه پذیرش مسافر ندارد.
 
 
وی با اشاره به ضرورت انجام بهسازی خط 5 مترو تهران افزود: بیش از 18 سال از بهره برداری خط مترو تهران-کرج می گذرد و به همین خاطر شرکت بهره برداری مترو تهران بهسازی تمام تأسیسات این خط را طبق استانداردهای جهانی از دی ماه سال گذشته آغاز کرده است.
 
 
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به گستردگی این عملیات و برای تسریع در روند کار، تغییراتی در سرویس دهی به مسافران این خط ایجاد شده است که براین اساس تا پایان شهریور در روزهای جمعه پذیرش مسافر در خط 5 مترو تهران انجام نمی شود.
 
 
وی همچنین از تغییر ساعت فعالیت این خط در روزهای عادی خبر داد و گفت: ساعت پایانی سرویس دهی خط 5 نیز تغییر می کند که براساس برنامه ریزی انجام شده آخرین حرکت قطار از مبادی تهران و گلشهر کرج ساعت 21:30 خواهد بود.
 
 
مقدم افزود: در صورت برگزاری برخی مسابقات مهم در ورزشگاه آزادی یا برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در روزهای جمعه؛ عملیات بهسازی متوقف و مسافرگیری طبق اطلاع رسانی قبلی انجام می شود.
 
 
مشاور مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: سرویس دهی در روزهای تعطیل نیز طبق روال ادامه خواهد داشت و در صورت وجود تغییر در پذیرش مسافر اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 

روزانه حدود 160 هزار مسافر از طریق خط تهران - گلشهر کرج جابجا می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
من هر روز برای رفتن به محل کارم از متروی تهران کرج استفاده میکنم. متاسفانه در ایام عید و تعطیلات حرکت قطارها با تاخیر خیلی زیادی از مسیر صادقیه به سمت کرج انجام میشد. طوری که قطاری که باید ساعت 6:50 دقیقه حرکت میکرد حدود ساعت 7:20 حرکت میکرد. یک روز هم که کلا بدون اطلاع قبلی خط تعطیل شد و واقعا اون روز با دردسر زیاد به محل کارم رسیدم. امیدوارم هم اطلاع رسانی ها و برنامه ریزی ها بهتر بشه و هم ساعت حرکت قطارها به خاطر کم بودن مسافر با تاخیر مواجه نشه! به هر حال ما هم کارمندیم کوچکترین تاخیر در محل کار برابره با کسر حقوق!!! مدیران مارو خواهشا لحاظ کنن. ممنون
اول گفته جمعه ها مسافرگیری نمیکند و آخر گفته در ایام تعطیلی طبق روال کار می کند!!
ظاهرا كه هيچگونه بهسازي اي صورت نميگيره و اين فقط دروغي براي تعطيل كردن متروي تهران كرج و كاهش هزينه ها در ساعات كم مسافر بوده
چوب اين سودجويي رو هم اقشار كم درآمد ميخورن
حداقل ايكاش راستش رو ميگفتن كه بخاطر كاهش هزينه هاشون بوده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار