بازدید 8592
۶

خودکشی جوان 26 ساله در بهشهر

کد خبر: ۶۸۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 12 April 2017
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر، از خودکشی پسر جوان 26 ساله بهشهری در صبح امروز خبر داد.

افشین امیرخانلو در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز چهارشنبه 23 فروردین خانواده ای جنازه فرزند خود را که پسر جوان 26 ساله بهشهری بوده به بیمارستان امام بهشهر منتقل کردند اما متاسفانه پس از بررسی تیم اورژانس مشخص شد که چند ساعت پیش از انتقال به بیمارستان، فوت کرده است و علائم حیاتی ندارد.

امیرخانلو با بیان اینکه خانواده متوفی در مراجعه به بیمارستان اظهار داشتند که فرزند آن ها خودکشی کرده است، افزود: پس از بررسی علائم حیاتی و عدم امکان احیاء فرد، مرگ اعلام شده و بلافاصله جنازه به پزشکی قانونی انتقال یافت.

روابط عمومی دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب بهشهر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پسر جوان 26 ساله به نام " م.ک " بامداد چهارشنبه 23 فروردین در محله زیروان شهرستان بهشهر در منزل شخصی خود را حلق آویز کرده است.

سید عباس باقری افزود: بازپرس ویژه پرونده با حضور در محل خودکشی "م.ک" در حال بررسی و تحقیقات در مورد علت و عوامل دقیق و جزییات این خودکشی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
یه زمانی همیشه برام سوال بود آدمیزاد ممکنه کارش به کجا برسه که از جونش سیر بشه و خودکشی کنه و برام قابل درک نبود
الان با این وضعیت بیکاری، بی عدالتی، بی پولی پارتی بازی و هزار یک فساد دیگه، شرمندگی جلوی خانواده خودکشی که نه ولی دلم میخاست نبودم
تو یک کشوری که این همه امار افسردگی بالاست دست به خودکشی زدن اصلا هم عجیب نیست.بنده به این اقا حق می دهم دست به خودکشی بزند.البته قطعا این کار درست نیست ولی وقتی بیماری روانی زیاد بشود باید انتظار این چیزها راهم داشت.
اگر قرار باشد غمگین ترین ملت ها را درجه بندی کنند به یقین ما رکورد خواهیم زد و اول میشویم!
خود کشی در بیشتر نقاط جهان رایج است افسردگی و نا امیدی رنج بردن از موضوعی که شخص بیمار نمیتواند انرا بیان کند .احساس منفی نسبت به محیط پیرامون خود را میتوان از برخی عوامل خود کشی در ایران ذکر کرد
بيكاري، گراني، عدم وجود شادي، نااميدي به آينده و.. مسوولين ازخواب بيدار شين
چرا این همه خودکشی و افسردگی و رفتار های عصبی زیاد شده؟مشکل کجاست؟ باید پژوهشگران مرتبط بررسی کنند و راه و چاره ای برای حل این مشکلات پیدا کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر