بازدید 21428
فرصت مناسب برای چشیدن لذت مسافرت های بهاری؛

آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ دوشنبه هفتم فروردین

در حالی که بارش برف در سراسر کشور دو روزی است متوقف شده، خبر از کاهش بارش باران به گوش می رسد، به گونه ای که اکنون تنها در محورهای مواصلاتی یک استان بارندگی گزارش شده است. مه گرفتگی نیز پایان یافته و بر خلاف روز گذشته که تردد در برخی محورها را کند کرده بود، هیچ خللی در آمد و شد خودروها ایجاد نخواهد کرد؛ بماند که برخی محورها بی وجود مه و باران نیز دچار اختلالاتی جدی هستند!
کد خبر: ۶۷۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 27 March 2017
از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و تلاش می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، تلاش خواهیم داشت، برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان بگذاریم.
 به گزارش «تابناک»، با پشت سر گذاشتن چند روزِ پر بارش در بسیاری از نقاط کشور، اکنون هوای آفتابی و ترافیک روان در اغلب نقاط کشور گزارش می شود که نوید مسافرت های دلچسبی برای هموطنانمان می دهد. مسافرت هایی بهاری که امروز زمان مناسبی برای ثبتشان به نظر می رسد و فردا با افزایش ابر، ممکن است با مشکلاتی همراه باشد.
 
ابن هوای مطلوب در حالی گزارش می شود که تهران از آغاز تعطیلات نوروزی، هوایی بسیار مطبوع را تجربه می کند و به مانند ایام نوروزی هر سال، روزهایی با وضعیت هوای «پاک» را پشت سر می گذارد که برای مسافران اندکی که در نوروز عازم این شهر می شوند، خاطراتی کم نظیر از این کلانشهر مشهور به آلودگی به یادگار خواهد گذاشت.
 
آخرین وضعیت ترافیکی

 
بر پایه گزارش پلیس راهور ناجا، در حالی که بارش برف در سراسر کشور دو روزی است متوقف شده، خبر از کاهش بارش باران به گوش می رسد، به گونه ای که صبح امروز تنها در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان بارندگی گزارش شده است.
 
این در حالی است که مه گرفتگی نیز پایان یافته و بر خلاف روز گذشته که تردد در برخی محورها را کند کرده بود، هیچ خللی در آمد و شد خودروها ایجاد نخواهد کرد. بماند که برخی محورها، بی وجود هر گونه مه گرفتگی یا بارندگی نیز دچار اختلالاتی جدی هستند؛ از جمله باند جنوبی آزادراه کرج قزوین (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، باند شمال به جنوب محور کرج چالوس، باند جنوب به شمال محور هراز و باند جنوب به شمال محور فیروزکوه (محدوده زیرآب و شیرگاه) که در آنها ترافیک سنگین و کند در جریان است.
 
نکته مهم بعدی در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور، افزوده شدن بر شمار محورهای مسدود در کشور است که دلیل عمده آن، آبگرفتگی معابر است. ساير محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

*محور شمشک ـ دیزین در استانهای تهران و البرز
*محور پونل ـ خلخال در استانهای گیلان و اردبیل
*محور سرو آباد ـ پاوه در استانهای کردستان و کرمانشاه
*محور اولنگ ـ شاهرود در استانهای گلستان و سمنان
*محور فرعی سی سخت ـ پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد
*محور شیراز ـ جهرم در استان فارس
*محور فرعی گنجنامه ـ تویسرکان در استان همدان
*محور استهبان ـ نی ریز در استان فارس
*محور فرعی رودبار ـ کهنوج  قلعه گنج در جنوب استان کرمان
*محور امیدیه ـ دیلم در استان خوزستان
*محورهای فرعی بندر چارک ـ بندر آفتاب و ارمک ـ باوردان در استان هرمزگان
* مجور خمیر لنگه در استان هرمزگان
*محور فرعی کازرون _فراشبند و داراب _فسا در استان فارس شمالی به علت سیلاب و آبگرفتگی معابر مسدود می باشد.
*محور فرعی سنا شنبه تا روستای درويشی در استان بوشهر به علت تخريب پل و آبگرفتگی
*محور فیروزآباد _جم ـ عسلویه در استان فارس جنوب به علت ريزش کوه
*محور فرعی درودگاه سعدآباد در استان بوشهر به علت آبگرفتگی
*محور دلوار ـ دير در استان بوشهر به علت آبگرفتگی
 
آخرین وضعیت آب و هوایی
 

در حالی که اغلب نقاط کشور آسمانی آفتابی را تجربه می کنند، ساکنان برخی مناطق جنوب کشورمان با سیلاب دست به گریبان هستند و نیروهای امدادی در حال یاری رساندن به ایشان هستند؛ وضعیتی که بیشتر عشایر را تحت تاثیر قرار داده و امید می رود با یاری رسانی بموقع نیروهای امدادی همراه شده و به نجات جان و مال هموطنانمان منجر شود.

 
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ دوشنبه هفتم فروردین
 
وضعیت آب و هوایی استان های مختلف در ساعات آینده بدین ترتیب پیش بینی می شود؛
  
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ دوشنبه هفتم فروردین 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار