بازدید 1591

تأکید وزیر دفاع مصر بر پاکسازی سینا از تروریست‌ها

وزیران دفاع و کشور مصر امروز از العریش بزرگ‌ترین شهر شبه‌جزیره سینا که از سه سال پیش شاهد حملات تروریستی گروه «ولایت سینا» (شاخه داعش) است، بازدید کردند.
کد خبر: ۶۷۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 17 March 2017
وزیران دفاع و کشور مصر امروز از العریش بزرگ‌ترین شهر شبه‌جزیره سینا که از سه سال پیش شاهد حملات تروریستی گروه «ولایت سینا» (شاخه داعش) است، بازدید کردند.
 

به گزارش فارس، سخنگوی ارتش مصر در صفحه فیس‌بوک ارتش نوشت که «صدقی صبحی» وزیر دفاع و سرلشگر «مجدی عبدالغفار» وزیر کشور امروز جمعه از شهر العریش بازدید و با نیروهای مسلح و پلیس مستقر در این شهر دیدار کردند.

شبکه اسکای‌نیوز در این باره گزارش داد که وزیر دفاع مصر در این دیدار تأکید کرد که هرگز در امر حمایت از امنیت ملی مصر و پاکسازی سینا از تمامی اشکال افراطی‌گری و تروریسم کوتاهی نخواهند کرد.

وی همچنین اهمیت اتحاد ساکنان سینا و ایستادگی آنها در یک سنگر واحد و مبارزه در کنار نیروهای مسلح و پلیس را مورد تأکید قرار داد.

بنابر این گزارش، وزیران دفاع و کشور مصر در بازدید از العریش از نزدیک با شهروندان ساکن این شهر گفت‌وگو کردند و آنها نیز گفتند که به ایفای نقش نیروهای مسلح و پلیس و تلاش آنها برای نابودی تروریسم و بازگرداندن امنیت و ثبات به شهرهای شمال سینا افتخار می‌کنند.

سفر این دو وزیر به سینا در حالی است که سه هفته پیش ده‌ها نفر از قبطی‌های مسیحی به دلیل تهدیدات داعش و حملات تروریستی این گروه که به کشته شدن 3 نفر منجر شد، از شمال سینا به استان‌های دیگر مصر فرار کردند.

گروه تروریستی أنصار بیت‌المقدس که پس از بیعت با داعش نام خود را به «ولایت سینا» تغییر داد، از سه سال پیش حملات تروریستی علیه ارتش و پلیس را آغاز کرده و تا کنون صدها نفر از نیروهای ارتش و پلیس کشته شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها