بازدید 8009
۱

حمله خونین یوزپلنگ به مرد 40 ساله

مرد 40 ساله‌ای که با حمله یوزپلنگ در یکی از روستاهای الموت دچار جراحاتی در ناحیه سر، گردن و دست شده بود، توسط تیم درمانی این مرکز درمان شد و از مرگ حتمی نجات یافت.
کد خبر: ۶۷۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰ 12 March 2017
مرد 40 ساله‌ای که با حمله یوزپلنگ در یکی از روستاهای الموت دچار جراحاتی در ناحیه سر، گردن و دست شده بود، توسط تیم درمانی این مرکز درمان شد و از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، عابدینی پرستار بخش آی سی یو مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی قزوین اظهار کرد: مرد 40 ساله‌ای که با حمله یوزپلنگ در یکی از روستاهای الموت دچار جراحاتی در ناحیه سر، گردن و دست شده بود، توسط تیم درمانی این مرکز درمان شد و از مرگ حتمی نجات یافت.
 
عابدینی خاطرنشان کرد: بیمار بعد از حمله یوز ایرانی، بر اثر ضربه وارده، بیهوش شده بود و زخم‌های عمیق در سر و دست بیمار، آثار گاز گرفتن وی توسط دندان‌های یوزپلنگ را نشان می‌داد.
 
بنا بر اظهارات پرستار بخش آی سی یو مرکز آموزشی - درمانی شهید رجایی قزوین، بعد از پذیرش بیمار، اقدامات درمانی در اورژانس و بخش مراقبت‌های ویژه توسط تیم پزشکی و پرستاری آغاز شد و مصدوم توانست سلامتی خود را بعد از چند روز بستری شدن به دست آورد.
وی افزود: بیمار بعد از 10 روز بستری، با وضعیت مطلوب مرخص شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
اولا یوزپلنگ جثه اش به اندازه یک سگ معمولی است و چون تکرو است توان حمله به انسان را ندارد. گذشته های نزدیک یوز پلنگ حتی بعنوان حیوان دست آموز برای شکار استفاده میشد.. دوم اینکه زیستگاه یوز پلنگ دشتهای مرکزی و جنوبی ایران است و در کوهستان ونقاط سردسیر نظیر الموت زیست نمیکند. این مرد چهل ساله احتمالا توسط پلنگ یا گرگ گزیده شده و یا از کوه پرت و دچار اوهام شده. این آخری خیلی محتمل تر است. چون گزارش زیست پلنگ در الموت را هم تاکنون نداشته ایم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی