بازدید 2138

تدوین دومین گزارش برجام به سال آینده موکول شد

کد خبر: ۶۷۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 11 March 2017
نایب رئیس کمیسیون‌امنیت ملی مجلس از موکول شدن تدوین و ارائه دومین گزارش ۶ ماهه اجرای برجام به سال آینده خبر داد.

به گزارش تسنیم، ابوالفضل حسن‌بیگی نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به زمان ارائه دومین گزارش 6 ماهه اجرای توافق هسته‌ای ایران و 1+5 از سوی این کمیسیون، اظهار داشت: کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت‌ملی مشغول تهیه مقدمات گزارش است.

وی با بیان اینکه پس از بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در صحن علنی مجلس، کمیسیون جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور آقای عباس عراقچی برای بررسی گزارش ارائه شده از سوی دستگاه دیپلماسی تشکیل داد، افزود: این یک جلسه قطعاً کافی نیست و قرار شد این جلسات با محوریت کمیته هسته‌ای کمیسیون ادامه یابد.

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه در فرصت باقی مانده تا عید نوروز قطعاً این گزارش تا انتهای سال تهیه نمی‌شود، تصریح کرد: برای تدوین این گزارش نیازمند وقت بیشتری هستیم و بر این اساس قطعاً ارائه گزارش به بعد از عید نوروز موکول می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با اشاره به بازید اعضای این کمیسیون از تاسیسات هسته‌ای کشور، گفت: هنوز برنامه‌ای برای بازدید از تأسیسات هسته‌ای در نظر گرفته نشده، البته در جلسه روز یکشنبه 22 اسفند کمیسیون درباره تدوین این گزارش بحث‌و تبادل نظر می‌شود و در صورت لزوم درباره بازدید از تاسیسات هسته‌ای نیز تصمیماتی اتخاذ می‌شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر