بازدید 7164
۱
نایب رئیس فراکسیون امید در گفت و گو با تابناک:

اصلاح‎طلبان با استراتژی تک کاندیدایی در انتخابات شرکت خواهند کرد/رقبای ما آرزو دارند که چند کاندیدا برای اتخابات داشته باشیم

شورای عالی اصلاح‎طلبان به عنوان متولی اصلی نحوه حضور اصلاح‎طلبان در انتخابات ریاست‎جمهوری وشوراهای شهر در حال حاضر تمامی سازوکارهای موردنیاز جریان اصلاحات را برای ورود به انتخابات تبیین می‎کند از این رو در شرایط فعلی استراتژی مبنی بر معرفی یک گزینه دیگر از سوی اصلاح‎طلبان در انتخابات آنیده مطرح نیست.
کد خبر: ۶۷۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 03 March 2017
در حالی که کمتر از سه ماه تا موعد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصت باقی است، گمانه زنی های زیادی در خصوص افراد مورد نظر جریان اصولگرا و اصلاح طلب برای کاندیداتوری می شود.
 
به گزارش «تابناک»؛ البته در مورد برخی افراد هم نیازی به گمانه زنی نیست، چون چند وقتی است فعالیت خود را علنی کرده اند. با این حال، گویا تحرک انتخاباتی در جناح اصولگرا بیش از جناح اصلاح طلب به چشم می خورد و اصولگرایان در روزهای گذشته توانسته اند انسجام بیشتری برای تشکیلات خود ایجاد کنند و حتی کاندیداهای احتمالی خود را نیز تا حدودی معرفی کرده اند.
 
اما در طرف دیگر ماجرا، همچنان تحرک چندانی به چشم نمی خورد؛ هرچند اصلاح طلبان استراتژی های مختلفی برای انتخابات از خود نشان داده بودند و حتی صحبت از معرفی برخی چهره های موثر خود در کنار روحانی داشتند، به نظر می رسد در تصمیم خود برای حمایت از روحانی به توافق رسیده اند و بنابراین، نیازی به سبک ـ سنگین کردن افراد دیگر ندارند.

عبدالکریم حسین‎زاده عضو فراکسیون امید مجلس در گفت وگو با تابناک درباره انتشار اخباری مبنی بر اینکه اصلاح‎طلبان بنا دارند در کنار روحانی گزینه دیگری را برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 معرفی کنند اظهارکرد: شورای عالی اصلاح‎طلبان به عنوان متولی اصلی نحوه حضور اصلاح‎طلبان در انتخابات ریاست‎جمهوری وشوراهای شهر در حال حاضر تمامی سازوکارهای موردنیاز جریان اصلاحات را برای ورود به انتخابات تبیین می‎کند از این رو در شرایط فعلی استراتژی مبنی بر معرفی یک گزینه دیگر از سوی اصلاح‎طلبان در انتخابات آنیده مطرح نیست.

وی افزود: ما در حال حاضر تمامی اولویت‌ها و اقدامات خود را بر حمایت از حسن روحانی در انتخابات سال 96 قرار داده‎ایم و قطعا اگر شرایط به شیوه فعلی باشد از هیچ گزینه دیگری اعلام حمایت نخواهیم کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: ما هیچ مصداق و معیاری را در شرایط فعلی برای معرفی نامزد دیگری در کنار روحانی برای انتخابات ریاست‎‌جمهوری نداریم از این رو اخبار متشر شده در باره این موضوع کذب محض است.

حسین‌زاده تاکید کرد: اصلاح‎طلبان هنوز تحلیل و آنالیزی را از فضای سیاسی انتخابات انجام نداده‎اند و در حال حاضر کارهای اقداماتی را برای ورد به انتخابات شوراهای شهرو ریاست‎جمهوری انجام می‎دهند.

این نماینده مجلس گفت: بسیاری از رقبای ما آرزو دارند که ما چندین نفر برای انتخابات کاندیدا کنیم تا تنش هایی را ایجاد کنند و از این فضا تا جایی که می توانند بهره ببرند، اما تصمیم ما این است که یک نفر را برای انتخابات معرفی کنیم.

وی افزود: به هر حال رقبای ما بیکار نخواهند نشست و استراتژی های مختلفی برای حضور در انتخابات طرح و اجرا خواهند کرد، اما ما باید بدترین حالت را در نظر بگیریم و حتی اگر تصور ما این است که طرف مقابل در حال برنامه ریزی برای کشاندن انتخابات به دور دوم است، باید طوری برنامه ریزی داشته باشیم که اگر به دور دوم هم کشیده شد یک گام جلو تر از رقیب قرار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بنده به شخصه بر این باورم که اصلاح‎طلبان باید برای انتخابات ریاست‎جمهوری آینده گزینه دیگری را معرفی کنند تا استراتژی‎های آنها در عرصه انتخاباتی کشور به مانند گذشته با رویکرد موفقیت‎آمیز به مانند انتخابات ریاست‎جمهوری سال 92 و انتخابات مجلس ادامه دار باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: ما قطعا در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 با استراتژِی تک کاندیدایی وارد عمل خواهیم شد و اگر نامزدی را هم در کنار وی معرفی کنیم تنها جنبه حمایتی دارد و بدون شک در مراحل آخرین انتخابات به نفع روحانی کنارخواهد کشید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
نترس عزیزم اصول گرا ها هم با یک کاندید میاند و بین روحانی و نامزد اصول گرا .اصول گراها با رای بالایی پیروز می شند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست