بازدید 3957

اعلام زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای خبرگان

کد خبر: ۶۷۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 08 March 2017
دبیرستاد انتخابات کشور، گفت: کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مدت ۵ روز از تاریخ ۲۲ فروردین ماه تا ۲۶ فروردین ماه می توانند با مراجعه به ستاد انتخابات وزارت کشور در این انتخابات ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، علی پورعلی مطلق در گفت‌وگویی رادیویی، با بیان اینکه در ۲۹ اردیبهشت ماه سه انتخابات از جمله انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان برگزار خواهد شد، ادامه داد: البته مقدمات برگزاری این سه انتخابات هر کدام براساس زمان بندی جداگانه‌ای پیگیری می‌شود.


وی با بیان اینکه بعد از ثبت نام کاندیداها در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان براساس زمان بندی مشخص شده صلاحیت افراد ثبت نام کننده را مورد بررسی قرار می‌دهد، ادامه داد: بعد از اینکه شورای نگهبان نظر نهایی خود را در ارتباط با بررسی صلاحیت ها به ما اعلام کرد، کاندیداهای این انتخابات ۲۰ روز فرصت دارند که تا  تبلیغات خود را انجام دهند.

این مقام مسئول در وزارت کشور با بیان اینکه هرگونه تبلیغات زودهنگام از سوی کاندیداهای انتخابات ممنوع و مورد پیگیری قرار می گیرد، در پاسخ به این سوال که اکنون در حال حاضر شاهد تبلیغات برخی از افراد به عنوان کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در فضای مجازی و رسانه ها هستیم، افزود: قطعا این امر تخلف است و دستگاه‌های مسئول این تخلفات را ثبت و ضبط می‌کنند و شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها این تخلفات را مدنظر قرار می‌دهد.

پورعلی مطلق با بیان اینکه تا این لحظه تخلف فراگیری نداشته‌ایم که قابل کنترل نباشد، اظهار کرد: انتخابات میان دوره‌ای خبرگان در ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار نمی‌شود و بر اساس نظر هیات رئیسه خبرگان این انتخابات  همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر