بازدید 3591
۱

قطع شدن برق 50 روستا در ملایر

کد خبر: ۶۶۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 14 February 2017
فرماندار شهرستان ملایر با بیان این‌که تقریباً برق 50 روستای شهرستان ملایر قطع است، گفت: هم‌اکنون برق مناطق شهری این شهرستان قطع شدن برق 50 روستا در ملایروصل بوده و عملیات وصل برق نقاط روستایی در حال انجام است.
«عبدالعظیم رضایی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که 6 دکل اصلی ورودی شهرستان ملایر به‌علت بارش برف دچار شکستگی شده بود، افزود: پیش از نیمه شب گذشته برق نقاط شهری این شهرستان وصل شد اما قطعی برق مناطق روستایی همچنان ادامه دارد که اکیپ‌های فعالی برای رفع مشکل به این مناطق اعزام شدند.

وی با بیان این‌که قطعی برق، این شهرستان را با مشکلات جدی مواجه کرده بود، افزود: طی روز گذشته فقط 20 نانوایی در سطح شهرستان ملایر فعال بود که برای سایر نانوایی‌ها ژنراتور تأمین کرده و از ظرفیت پخت نان سنتی استفاده حداکثری به عمل آمد تا شهرستان با مشکلاتی در این زمینه مواجه نشود.

رضایی از باز بودن همه محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: مسیر راه‌های روستایی که در این شهرستان مسدود شده بود، اکنون بازگشایی شده است.

وی به تأمین آب در این شهرستان اشاره کرد و گفت: قطعی آب ناشی از شکستگی و یا یخ‌زدگی انشعابات آب به صورت موردی در این شهرستان بوده و مشکلات جدی در این زمینه در شهرستان مشهود نبوده است.

فرماندار ملایر با تأکید بر این‌که مواردی از اسکان اضطراری در این شهرستان مشاهده نشده است، یادآور شد: گرچه موردی از کارتن‌خواب‌ها در این شهرستان مشاهده نشده اما مکانی برای نگهداری این افراد در نظر گرفته شده و اکنون در حال تجهیز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باید علت افتادن دکل با برف سی سانتی مشخص شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار