بازدید 2670
فغانی: همه بازی مشغول جداکردن بازیکن ها بودم

آخربازی کارت را در آوردم تا بازیکنان بترسند!

بازیکنان متأسفانه در برخی از صحنه‌ها برای خودشان احترامی قائل نبودند و رفتارهایی انجام دادند که مناسب نبود. دیروز همه بازی زیبایی را شاهد بودند و این بازی زیبا پرگل هم بود اما ما به جای قضاوت کردن باید به دنبال جدا کردن بازیکنان از یکدیگر بودیم تا درگیر نشوند.
کد خبر: ۶۶۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 13 February 2017
علیرضا فغانی در خصوص قضاوت دربی 84 و صحنه‌ای که در انتهای بازی کارت‌های قرمز و زرد را از جیب درآورد، گفت: در آخر بازی و زمانی که سوت پایان را به صدا در آوردم بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که در آن صحنه کارت زرد و قرمز را از جیب بیرون آوردم و به بازیکنان گفتم که همه چیز تمام نشده و هنوز هم می‌توانم به شما کارت بدهم که این موضوع باعث شد تا بازیکنان سریعا به رختکن بروند.

به گزارش تابناک ورزشی، داور بین‌المللی فوتبال کشورمان درباره اتفاقات دربی 84 هم تصریح کرد: ما قبول داریم که قضاوت‌های ما و کلیه داوران در همه جای جهان بی‌اشتباه نیست اما همیشه تلاش می‌کنیم صحنه‌ای را که می‌بینیم سوت بزنیم و این وسط شاید یک بار به سود یک تیم و شاید به ضرر یک تیم دیگر باشد. از طرف دیگر بازیکنان متأسفانه در برخی از صحنه‌ها برای خودشان احترامی قائل نبودند و رفتارهایی انجام دادند که مناسب نبود. دیروز همه بازی زیبایی را شاهد بودند و این بازی زیبا پرگل هم بود اما ما به جای قضاوت کردن باید به دنبال جدا کردن بازیکنان از یکدیگر بودیم تا درگیر نشوند.

آخربازی کارت را در آوردم تا بازیکنان بترسند!

وی درباره خداحافظی محسن ترکی از قضاوت هم گفت: به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد و خوشحالیم که ترکی با خوبی و خوشی رفت. ما هم طبق وظیفه، او را در زمان خداحافظی همراهی کردیم و از تیم استقلال مهدی رحمتی و از تیم پرسپولیس جلال حسینی و تعداد دیگری از بازیکنان این تیم محسن ترکی را در زمان خداحافظی مشایعت کردند. امیدوارم او در همه مراحل زندگی موفق باشد و روز گذشته هم فدراسیون فوتبال و شرکت نامی‌نو از ترکی تقدیر کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر