بازدید 3570

پیش بینی فتح الله زاده از نتیجه دربی یکشنبه

کد خبر: ۶۶۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 10 February 2017
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی چیست؟گفت: به نظر من این بازی مساوی تمام می‌شود هر چند استقلال بازی سنگینی انجام داد و 30 دقیقه هم بیشتر بازی کرد ولی من می‌گویم بازی مساوی می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فتح‌الله زاده در خصوص دربی 84 نیز گفت: این بازی تعیین کننده است و من از تماشاگران می‌خواهم فرهنگ بالای خودشان را نشان داده و به نظرم هر تیمی تمرکز کند برنده این مسابقه است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه دو شب پیش بازیکنان استقلال و پرسپولیس در یک میهمانی نمادین در کنار هم قرار گرفتند گفت: باید از آنها تشکر کرد اما ای کاش اینگونه مراسم‌ها در روزهای دیگر سال هم برگزار شود. مثلا مهدی طارمی با تمام بازیکنان استقلال رفیق است یا امید نورافکن مثل پسر طاهری می‌ماند یا به طور مثال همین علی کریمی هر وقت ما را می‌بیند احترام می‌گذارد و درست است ما کری می‌خوانیم و رقیب هستیم اما باید قبول کرد در کنار هم دوست هستیم و احترام یکدیگر را نگه می‌داریم. هزاران بار شده ما با علی پروین و حسین کلانی‌ها یک جا نشسته‌ایم. من اعتقاد دارم اگر استقلال و پرسپولیس قوی باشند فوتبال کشور رشد می‌کند. وقتی به ورزشگاه نیوکمپ رفتم به یکی از دوستانم به نام علوی گفتم که تأسف خوردم که آن ورزشگاه را با آن همه امکانات دیدم چون ما یک استادیوم آزادی داریم که می‌تواند خیلی با شکوه‌تر از ورزشگاه‌های بزرگ دنیا باشد. جالب اینجاست که امروز دیدم ژاوی به هنگام ترک ایران گفته جو ورزشگاه آزادی فوق‌العاده بود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان