بازدید 13252
۱

راز موهای عجیب ترامپ

دکتر هارولد درمورد داروهایی که ترامپ بصورت روزانه از آنها استفاده می کند می‌گوید ترامپ برای داشتن موهای زیبا و پرپشت حاضر است بیمار شود.
کد خبر: ۶۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 07 February 2017
  دکتر هارولد درمورد داروهایی که ترامپ بصورت روزانه از آنها استفاده می کند می‌گوید ترامپ برای داشتن موهای زیبا و پرپشت حاضر است بیمار شود.
 
باشگاه خبرنگاران نوشت: در حالی که هنوز یک ماه از آغاز کار رئیس جمهور جدید آمریکا دونالد ترامپ نگذشته است همچنان بازار خبرهای جالب و جنجالی در مورد وی داغ است. وی که از روز ثبت نام برای انتخابات آمریکا و همچنین بعد از پیروزی اش در این انتخابات و بخصوص در روز مراسم تحلیف با بی اعتنایی به همسر جوانش " ملانیا" سر و صدایی زیادی در فضای مجازی بپا کرده است حالا نیز با موهای عجیبش تبدیل به سوژه ای داغ در فضای مجازی شده است.

به تازگی دکتر "هارولد ان بورنستین"، که مدت 37 سال به عنوان پزشک ترامپ فعالیت داشته است در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز از راز موهای عجیب چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا پرده برداشت.

هارولد در این خصوص گفت: " ترامپ از داروی " پروپسیا" که در درمان بزرگی خوش خیم پروستات نیز کاربرد دارد برای رشد موها و جلوگیری از ریزش و طاسی آنها استفاده می کند. خوشبختانه این دارو در 90 درصد موارد جواب می دهد اما با عوارضی مانند گیجی همراه است.

وی همچنین با اشاره به سایر داروهایی که وی استفاده می کند گفت: " ترامپ همچنین از آنتی بیوتیک هایی برای کنترل "روزاسه" (rosacea) نوعی مشکل شایع پوستی و از استاتین ها مخصوصا "آسپرین بچه" برای کنترل کلسترول خون و چربی استفاده می کند. وی همچنین تاکید کرد که موهای ترامپ واقعی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
این اظهار نظر پزشک ترامپ بسیار عجیب است چرا که در آمریکا پرونده پزشکی همه مردم محرمانه است و افشای آنها توسط پزشک جرم بوده م منجر به تعقیب و مجازات قضایی خواهد شد!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر