بازدید 6637

گوشت قرمز تقلبی در بازار

کد خبر: ۶۶۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 31 January 2017
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو، گفت: استفاده از رنگ برای تقلب در فرآورده های گوشت مرغ به جای گوشت قرمز وجود دارد.
 
به گزارش میزان، بهرام دارایی با بیان اینکه صحبت هایش با رسانه ها صرفا درباره رنگ کردن  فرآورده های گوشت مرغ و ارائه آنها تحت عنوان فرآورده های گاو و گوسفند بوده است و نه خود گوشت آنها، تصریح کرد: اصولا امکان تبدیل گوشت مرغ تازه به گوشت گرم و مصرفی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: استفاده از رنگ های غیرمجاز در مواد غذایی به ویژه استفاده از رنگ برای تقلب در فرآورده های گوشت مرغ به جای گوشت قرمز به واقع وجود دارد.

دارایی افزود: این قبیل تقلب ها به دلیل اختلاف قیمتی است که بین گوشت قرمز و مرغ وجود دارد و متاسفانه توجیه اقتصادی مناسبی برای متقلبانی است که فرآورده هایی مثل سوسیس و کالباس را به اصطلاح زیر پله ای تولید می کنند.

وی ضمن توصیه به دقت در خرید و رویت شماره پروانه بهداشتی و نشان سازمان غذا و دارو در بسته بندی فرآورده های گوشتی، به مردم اطمینان داد که سازمان غذا و دارو به صورت مستمر سطح عرضه را پایش می کند و محصولاتی که در آنها تقلب صورت گرفته باشد، از سطح عرضه خارج می نماید بنابراین دلیلی برای نگرانی آنها وجود ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر