بازدید 9588
۷

خودکشی یک دانشجو در چابهار

کد خبر: ۶۴۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 07 December 2016
 دانشجوی پسر متولد شیراز به نام (ش.ه) امروز صبح در خوابگاه بهشت دانشگاه دریا نوردی چابهار خودش را حلقه آویز کرد. 

رییس حراست دانشگاه دریانوردی چابهار در گفت وگو با روزنامه سیستان و بلوچستان با تأیید مرگ این دانشجو گفت: وی دانشجوی ترم سوم مترجمی زبان و اهل شیراز بوده است که بر اثر حلق آویز کردن جان خود را از دست داده است.

«مقدم» افزود: در بررسی اولیه مشخص شد شکست عشقی عامل خودکشی دانشجوی شیرازی در دانشگاه چابهار بوده است چرا که پس از اطلاع از فوت این دانشجو، یادداشتی در جیب او پیدا شد که روی آن نوشته بود: عشق من را دزدیدند.

وی خاطر نشان کرد: این دانشجو که شاعر نیز بوده است براساس گفته های اطرافیان از روحیه ای حساس برخوردار بوده و علیرغم اینکه از وی دعوت شده بود تا در مراسم شب گذشته دانشگاه شعر خوانی کند اما پس از اعلام اسم وی از سوی مجری، این دانشجو در جلسه حاضر نشده بود. 

وی عنوان کرد: طبق گفته هم اتاقی وی، او نیز در شب حادثه در اتاق نبوده است و صبح زمانی که وارد اتاق می شود با چنین صحنه ای رو به رو شده است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
برو دنبال نون، که خربزه هم آبه. عشق دیگه رفت به تاریخ با این وضعیت.
شگفتاازاین همه خودکشی
عزیزم آخه مگه عشق تو اراده نداشت! مگه به زور دزدیدنش؟ چرا همه ما سیاه و سفید به زندگی نگاه میکنیم. کلی رنگ در وسط اینا هست. کلی زندگی. کاش سعی میکردی راه دیگه ای پیدا میکردی.
چقدر حساس بوده، خدا رحمتش کنه اسید پاشی نکرد.

کاش والدین به فرزندان بیاموزند که هیچ شکستی در دنیا ارزش پایان دادن به نعمت زندگی رو نداره.
خداوند او را رحمت کند.حداقل به خاطر معشوق خودش رو فنا کرد.واسه معشوق چاقو نکشید و اسیدپاشی هم نکرد.عکس معشوق رو هم تو تلگرام پخش ننمود.چیزی که این روزها به وفور میبینیم.
اي كاش كسي مرا جدي ميگرفت. اي مرگ بيا كه زندگي ما را كشت. عشق من را جدي گرفتيد؟ خداوند با حوري بهشتي از جنس معشوقت همنشينت كند. چه حيف و صد افسوس است كه از خوابگاه بهشت به جهنم بروي. من از خداوند طلب مغفرت ميكنم برايت.
چرا روز‌دانشجو؟!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار