بازدید 4242
۱

هشدار جدید به مدیران برای جلب رضایت ارباب رجوع

کد خبر: ۶۴۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 05 December 2016
روزنامه خراسان نوشت:
 
بر اساس تاکیدات یک مسئول مهم اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه، از آنها خواسته شده است براساس گزارش های واصله از نمایندگان خود، استانداران و سازمان مدیریت در زمینه رضایت ارباب رجوع، ضمن انجام تشویق ‌ها و تقدیرهای لازم، در مورد مدیران بی ‌تفاوت و غیرمؤثر که موجبات رفع مشکلات مردم را فراهم نمی‌ کنند، درصورت عدم توجه به ‌تذکرات مربوط، نسبت به برخورد با آنها و همچنین انعکاس موضوع برحسب اهمیت در محیط سازمانی و خارج از آن یا سایر برخوردهای قانونی، اقدام کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
اقدام بسیار مناسب ، قانونی و البته لازم است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان