بازدید 6495

ستاره‌پرسپولیس تصمیمش برای جدایی را قطعی کرد

نوراللهی با انصراف از تحصیل که به‌زودی اتفاق خواهد افتاد، مجبور است به خدمت سربازی برود و تیم تراکتورسازی بهترین مقصد برای اوست تا هم دوران خدمتش را سپری کند و هم در تیم مدعی قهرمانی به میدان برود.
کد خبر: ۶۴۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 28 November 2016
 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم خود را برای جدایی از این تیم گرفته است و به احتمال زیاد در نیم‌فصل به جمع تراکتورسازان ملحق خواهد شد.
به گزارش تابناک ورزشی،نیمکت‌نشینی‌های طولانی مدت احمد نوراللهی در پرسپولیس او را مجاب کرده تا ضمن تغییر تیم، دوران خدمت مقدس سربازی خود را هم پشت‌سر بگذارد.
بحث انصراف از تحصیل نوراللهی و رفتن او به خدمت سربازی چند وقتی است که در رسانه‌ها سوژه شده و برخی این موضوع را این طور برداشت کرده‌اند که نوراللهی برای حضور در ترکیب پرسپولیس این بحث را به راه انداخته و مربیانش را تحت فشار قرار داده است تا به نوعی بیشتر بازی‌اش دهند.
حقیقت امر این است که نوراللهی بسیار امیدوار بود در این فصل با درخشش در تمرینات بتواند دوباره به بازیکن اصلی پرسپولیس تبدیل شود، اما بی‌توجهی برانکو به او در نهایت باعث شد تصمیم به رفتن بگیرد. شاید تا قبل از بازی پرسپولیس برابر پیکان نوراللهی برای جدایی از این تیم کمی تردید داشت، اما نیمکت‌نشینی دوباره او در این مسابقه باعث شد این بازیکن تصمیم قطعی‌اش را بگیرد.
نوراللهی در اردوی پرسپولیس در امارات تلاش خود را برای جلب رضایت برانکو چند برابر کرد، اما این موضوع تأثیری در تفکرات سرمربی کروات سرخ‌ها نداشت و این مربی در شهرقدس باز هم از یک هافبک دفاعی در ترکیب ثابت خود استفاده کرد. البته نوراللهی این قابلیت را دارد که حتی در پست پشت مهاجم و هافبک کناری هم به میدان برود و از این رو این انتظار را داشته و دارد تا برانکو از او به جای علی علیپور و فرشاد احمدزاده که دوران اُفت را پشت سر می‌گذارند، استفاده کند که  تا به امروز به تناوب این اتفاق افتاده است.
نوراللهی با انصراف از تحصیل که به‌زودی اتفاق خواهد افتاد، مجبور است به خدمت سربازی برود و تیم تراکتورسازی بهترین مقصد برای اوست تا هم دوران خدمتش را سپری کند و هم در تیم مدعی قهرمانی به میدان برود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر