بازدید 5508

صورت‌حساب جنایت حله را باید به نام آمریکا نوشت

کد خبر: ۶۴۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 25 November 2016
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه حادثه روز پنجشنبه تروریستی در حله را باید به نام آمریکا نوشت، تصریح کرد: بدون تردید این حادثه، عزم عراق و ایران را برای مبارزه جدی‌تر با تروریست‌ها بسیار راسخ‌تر خواهد کرد.
 
به گزارش خانه ملت، «علاءالدین بروجردی» در واکنش به حمله تروریستی داعش به زوار اربعین در حله عراق که تعدادی از آنها نیز ایرانی هستند، گفت: با توجه به شکست های متعددی که تروریست ها از نیروهای مردمی و ارتش عراق متحمل شدند و تعداد بسیار زیادی از آنها عملا به درک واصل شدند، این حرکت‌های مذبوحانه و بزدلانه به نوعی انتقام گیری از مردم عراق و همچنین مردم ایران است چراکه در میان راهپیمایان اربعین به طور شاخص، وجه غالب ایرانی‌ها بودند.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به مواضع جدی ضدتروریستی جمهوری اسلامی ایران، جنایت تروریستی در حله، به نوعی انتقام گیری از همه کشورهایی است که اینگونه قاطعانه علیه آنها عمل می کنند.
 
بروجردی تصریح کرد: بدون تردید این حادثه، عزم نیروهای عراقی و نیز حشدالشعبی -که نیروهای مردمی عراق هستند- و همچنین عزم جمهوری اسلامی ایران را در یک مبارزه جدی تر با تروریست ها بسیار راسخ تر خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: امروز تروریست ها هم در عراق و هم در سوریه نفس های آخر خود را می کشند و واقعیت این است که صورت حساب این جنایت ها از جمله جنایت امروز حله را باید به نام آمریکا نوشت؛ ضمن آنکه آمریکا و کشورهای هم پیمان او در منطقه نیز که سالهاست تروریست پروری می کنند و به آنها تسلیحات و آموزش می دهند، باید به دلیل سیاست های حمایتی خود از تروریست ها برابر جامعه جهانی پاسخگو باشد.
 
بروجردی گفت: بدون تردید تمام کشورهایی که در منطقه حامی تروریست ها هستند، در این جنایت شریک هستند و دود این آتشی که در منطقه برافروخته اند به چشمان آنها خواهد رفت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان به خانواده های عزیزانی که در این حادثه بسیار تلخ جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار