بازدید 3877

ترافیک خودروها در مرزهای خوزستان

کد خبر: ۶۴۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 17 November 2016
با توجه به ورود و خروج زائران در مرزهای خوزستان ترافیک در این مناطق به اوج خود رسیده است و از زائران خواسته شد با خودروی شخصی به این مسیرها وارد نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، تنها چند روز بیشتر به اربعین سید و سالار شهیدان باقی نمانده و تردد زائران و دلدادگان این امام در مسیر به اوج خود رسیده است.

با توجه به بسته شدن مرز مهران در چند روز اخیر، تردد زائران از طریق مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان در حال انجام بوده و این در حالی است که ترافیک شدید باعث شده که عبور و مرور خودروها به کندی انجام شود و پارکینگ‌های این مناطق نیز تکمیل شوند.

با توجه به اینکه طی هفته‌های گذشته حرکت زائران به سمت عتبات عالیات عراق آغاز شد تعداد زیادی از این افراد از مسیر همین مرزها در حال ورود به کشور هستند و گروه‌های زیادی نیز برای رسیدن به روز اربعین در تلاش برای عبور از مرز هستند.

با این وجود ترددها در مرزها باعث به وجود آمدن ازدحام بیش از حد جمیعت شده و از این رو ترافیک خودرویی در این مناطق به اوج خود رسیده است.

با توجه به تکمیل شدن پارکینگ در مرز چذابه و تکمیل بیش از 80 درصد پارکینگ مرز شلمچه پلیس راه استان خوزستان اعلام کرده است که زائران از آوردن خودروهای شخصی به این مناطق خودداری کرده و با پارک کردن خودروها در شهرهای اطراف، با وسایل حمل و نقل عمومی تردد کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر