بازدید 7231
۶

شرکت های بزرگ روسی در راه ایران

هیأت ۲۸ نفره مدیران شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه انرژی روسیه امروز جهت شرکت در کارگاه قراردادهای جدید نفتی به تهران سفر می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 17 November 2016
هیأت ۲۸ نفره مدیران شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه انرژی روسیه امروز جهت شرکت در کارگاه قراردادهای جدید نفتی به تهران سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی سنایی سفیر کشورمان در مسکو در کانال تلگرام خود نوشت: کارگاه مذکور که به‌طور خاص برای شرکت‌های نفتی و گازی روسیه برگزار خواهد شد، در جریان ملاقات وزرای نفت دو کشور در حاشیه اجلاس اوپک در الجزیره مورد توافق قرار گرفت.

پس از توافق برجام و به‌ویژه پس از تصویب مدل جدید قراردادهای نفتی از سوی مجلس شورای اسلامی، استقبال شرکت‌های روسی جهت حضور در بازار ایران، روند شتابانی به خود گرفته و پیش‌بینی می‌شود این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

تاکنون یاداشت تفاهم‌های همکاری میان سه شرکت لوک اویل، زاروبژنفت و تات نفت با شرکت ملی نفت ایران امضا و سایر شرکت‌های بزرگ نفتی و گازی روسیه نیز در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری در میادین نفتی و گازی ایران و امضای یادداشت تفاهم مربوطه هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
نه غربی و نه شرقی ایا جمهوری اسلامی
مبارکه! منتظر جنس روسی پس از چینی باشید.
فاجعه است
اینها که خودشان گدا و گشنه اند. چنان تیتر زدید که مثل اینکه چی شده و کی می خواهد بیاید. برای دیدن اوضاع روسیه بروید این کشور و با مردم عادی صحبت کنید ببینید چی می گن.
آمده اند قرارداد ترکمنچای جدید ببندند. بعد از 50 سال تازه می فهمید چی شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
گدا گشنه شمایید که آخر ماه منتظر 44500 یارانه اید!
هیچی دیگه ،فاتحه صنعت نفت هم خوانده شد
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی