بازدید 63343
بسته خبری «تابناک»؛

اظهارات جنجالی اردوغان درباره ایران/ محل اختفای خلیفه داعش کجاست؟/ روایتی از تخریب کارخانه سلاح ساخت ایران در حلب/ مخالفت با اقتصاد گانگستری روسیه!/ زمان خداحافظی کی روش از تیم ملی؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«خسرو معتضد: شعور درک گفته‌های مرا ندارند!»،«چرا مجلس در برابر اظهارات علم الهدی سکوت کرد؟»،«تاثیر بی سوادی بر بیماری و طلاق»،«سفر خارجی «ابتکار» در دوران اوج آلودگی‌ها»و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 14 November 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

 محل اختفای خلیفه داعش کجاست؟

سخنگوی رسمی نیروهای الحشد الشعبی اعلام کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش در محلی نزدیک تلفعر پنهان شده است. ابوبکر بغدادی سرکرده داعش در منطقه ای بین تلعفر و البعاج نزدیک مرز سوریه است. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

 

صدف طاهريان تکذیب کرد

صدف طاهريان اعلام كرد خبرى كه اين روزها از شرايط زندگى من منتشر شده را تكذيب مى كنم و هيچ كدام حقيقت ندارد * من بر خلاف ميل قلبى و به خاطر نبود شرايط براى بازى كردنم، ايران را ترك كردم. * با اين وجود از اوضاع الآنم راضى هستم و زندگى راحت و با آرامشى دارم. بزودى در یک کار که توسط يك كارگردان ايرانى ساخته خواهد شد بازی خواهم کرد. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

 

چرا هاشمی رفسنجانی هر روز ماهواره می‌بیند؟

آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (دوشنبه 24 آبان) با روزنامه آرمان مصاحبه ای تفصیلی داشته است. بخشی از این مصاحبه را که درباره تماشای ماهواره توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است، در ادامه می‌خوانید: چندی قبل اعلام شد که ۷۵ درصد مردم تهران تمایل به دیدن ماهواره دارند. آیا شما ماهواره تماشا می‌کنید؟ هاشمی رفسنجانی: بله. بیشتر به چه برنامه‌هایی علاقه‌مند هستید؟ هاشمی رفسنجانی: بیشتر اخبار را می‌بینم. حداقل یک بخش را در شبانه‌روز می‌بینم که می‌خواهم بفهمم آنها چه می‌گویند و دنبال چه موضوعاتی هستند. از مسائلی که مطمئن هستم به خاطر دارم؛ امام(ره) هم رادیویی داشتند و همه خبرهای یک شبکه خبری خاص را می‌شنیدند. وقت اخبار این شبکه خارجی به هیچ کس وقت ملاقات نمی‌دادند. چون می‌خواستند اخبار را بشنوند.

 

مخالفت نماینده جنجالی با اقتصاد گانگستری روسیه

نادر قاضی پور نماینده جنجالی ارومیه در مخالفت با «لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین ایران و دولت فدراسیون روسیه و پروتکل آن» که در دستور کار مجلس است، اظهار کرد: بلا هم با وام از روسیه مخالف بودم و خواهم بود. مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد. از کجا بدانیم، آن بلایی که روسیه بر سر ترکیه آورد، در مورد ایران تکرار نخواهد شد. معادلات اقتصادی روسیه گانگستری هست یعنی شبکه های غیرقانونی، اقتصاد روسیه را در دست دارند. در این شرایط هیچ تضمینی برای از بین نرفتن سرمایه و ثروت ایرانی نیست. تا امروز هیچ موافقت نامه خارجی در ایران متضرر نشده است و اما همیشه ما متضرر شده ایم. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

مصلحت نظام برای ماجرای مینو خالقی تعیین تکلیف می کند

اصغر سلیمی عضو هیات رییسه مجلس گفت: استفساریه تبصره 4 ماده 52 قانون انتخابات در راستای قضیه ای شکل گرفت که برای یکی از نمایندگان اصفهان پیش آمد و بعد از انتخاب رد صلاحیت شد و قرار شد قانون در قسمتی که ابهام دارد تعیین تکلیف شود قطعا نمایندگان مجلس بر موضع خود در این استفساریه اصرار کرده و طبق مسیر قانونی به مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت رفع تکلیف نهایی ارجاع می شود که در نهایت مجلس و شورای نگهبان تابع نظر مجمع خواهند بود. خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

 

خسرو معتضد: شعور درک گفته‌های مرا ندارند!

خسرو معتضد در گفت و گویی با یکی از روزنامه ها گفته است: در فضای مجازی شبکه‌های متعددی راه‌اندازی شده‌ که تعدادی خبری و علمی و فنی و مفید و تعداد زیادی جلف، کثیف بلکه مستهجن و فسادبرانگیز است؛ به مثابه علف‌های هرز در کنار درختان میوه و ثمرده. معتضد با انتقاد شدید از برخی سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی، ابراز عقیده کرد: مرا که از ایران، وحدت و عظمت ایران می‌گویم تحریفگر تاریخ می‌نامند، زیرا اراذل و اوباش بی‌سواد شعور درک گفته‌ها و نوشته‌های مرا ندارند. وطن امروز این خبر را منتشر کرد.

 

اظهارات جنجالی اردوغان درباره ایران

رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در بازگشت از روسیه سفید طی سخنانی اتهام عجیبی متوجه ایران کرد.به گزارش شبکه خبری الجزیره، اردوغان در سخنانی اظهار داشت: «اینک نفوذ "فارسی" در عراق گسترش پیدا کرده است و موضعگیری شبه نظامیان الحشد الشعبی در حمایت از این نفوذ فارسی پسندیده نیست.»اردوغان در ادامه گفت: «الحشد الشعبی همچنان به تهدیدی برای اهالی موصل و ترکمن ها تبدیل شده است. ما تحولات عراق و آنچه که در تلعفر و سنجار موصل رخ می دهد را از نزدیک پیگیر هستیم.»

 

دولت روحانی باید در ماه‌های آینده برگ‌های جدید رو کند

ابراهیم اصغرزاده در این رابطه به اشکال دیگری اشاره کرد و یادآور شد: دولت آقای روحانی در طول سه سال گذشته تمرکز خود را بر برجام گذاشته و در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در داخل برای اینکه بتواند برجام را به سرانجام برساند، دست به عقب‌نشینی زده است. حالا اگر برجام دچار مشکل شود به‌احتمال قوی در حوزه‌های دیگر دستاوردی ندارد که به نمایش گذارد، البته در حوزه اقتصاد انصافاً ثبات و انضباط مالی که آقای روحانی سعی کرد ایجاد کند، قابل‌توجه است ولی اشتباهات دولت ممکن است کار دستش دهد.وی در ادامه اضافه کرد: دولت آقای روحانی باید آمادگی داشته باشد تا در ماه‌های آینده برگ‌های جدید به نمایش گذارد و افکار عمومی را با خود نگه دارد. به‌خصوص به افکار عمومی و مردم نشان دهد که دولت دوم چه‌کاری می‌خواهد انجام دهد اگر این چشم‌انداز برای مردم روشن نباشد در انتخابات 96 هم اصلاح‌طلبان به‌عنوان حامیان دولت و هم خود دولت دچار مشکل می‌شوند.این مطلب در رویداد 24 منتشر شده است.

 

چرا مجلس در برابر اظهارات علم الهدی سکوت کرد؟

نماینده اصلاح طلب مجلس به هیات رئیسه تذکر داد که چرا در برابر اظهارات امام جمعه مشهد سکوت کرده است.مصطفی کواکبیان طی تذکری در اواخر جلسه علنی امروز مجلس ابتدا به فتنه گر خوانده شدن نمایندگان مجلس ازسوی امام جمعه مشهد و سکوت هیات رئیسه مجلس اعتراض کرد و گفت:‌ هیات رئیسه مجلس برای دفاع از اقتدار و شان مجلس و نمایندگان سوگند خورده است. همین امروز یک سری از دوستان بحث فتنه را مطرح کردند. هیات رئیسه و رئیس مجلس در برابر امام جمعه محترمی که کل خانه ملت را فتنه حساب کرد هیچ واکنشی نشان نداد. مجلس خانه ملت است و قطعا این مسائل نباید علیه مجلس مطرح شود و رئیس مجلس هم موظف بود از مجلس دفاع کند.

 

افزایش تصادفات به علت کاهش بارندگی‌ در همدان!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: متأسفانه کاهش بارندگی‌ها در مهرماه امسال منجر به افزایش 100 درصدی تصادفات درون‌شهری شده است.سرهنگ علی فکری از کاهش 10 درصدی تصادفات درون‌شهری در سالجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش تردد موتورسیکلت‌سواران به علت کاهش بارندگی‌ها، افزایش حجم تردد اتومبیل‌ها در مناسبت‌های مختلف، چهار بانده شدن برخی بلوارها و افزایش سرعت رانندگان منجر به افزایش تصادفات در حوزه درون‌شهری همدان شده است.وی با اشاره به اینکه عاملان اصلی تصادفات درون‌شهری موتورسیکلت‌سواران هستند که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند، افزود: طی سالجاری عابران پیاده عامل 58 درصد و موتورسیکلت‌سواران عامل 40 درصد تصادفات بوده‌اند.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.

 

پست جنجالی فرزند ناصر حجازی

آتیلا حجازی مطالب قابل تاملی را درباره مرحوم حجازی در اینستاگرام خود منتشر کرد، اما پس از ساعتی پست خود را به خاطر درخواست هواداران پاک کرد!

اظهارات جنجالی اردوغان درباره ایران/ محل اختفای خلیفه داعش کجاست؟/ روایتی از تخریب کارخانه سلاح ساخت ایران در حلب/ مخالفت با اقتصاد گانگستری روسیه!/ زمان خداحافظی کی روش از تیم ملی؟ 
 

تاثیر بی سوادی بر بیماری و طلاق

علی باقرزاده هدف سوادآموزی را کمک به بهبود شرایط زندگی عنوان کرد و افزود: آموزش و سوادآموزی در مقطع ابتدایی در کاهش فقر موثر است و سوادآموزی در حد خواندن و نوشتن منجر به کاهش 12 درصدی فقر می‌شود.وی با بیان اینکه اگر شخصی تا مقطع متوسطه تحصیل کند درآمدش 27 درصد بیشتر می‌شود، تصریح کرد: یک سال افزایش در مقطع تحصیلی منجر به افزایش تولید ناخالص ملی به مقدار 0.5درصد می‌شود.رئیس سازمان نهضت سوادآموزیی با اشاره به اینکه یافته‌های یونسکو نشان می‌دهد با آموزش، میزان مرگ و میر کاهش می‌یابد، عنوان کرد: آموزش تا مقطع ابتدایی احتمال ابتلا به بیماری را تا 10 درصد کاهش می‌دهد.باقرزاده 93درصد معتادان را کم سواد و با سابقه ترک تحصیل عنوان کرد و گفت: 90 درصد از عابرانی که در تصادفات فوت می‌کنند کم سواد یا بی‌سواد هستند.باقرزاده میزان طلاق در بی‌سوادان را بیشتر از باسوادان اعلام کرد و گفت: براساس آمار سازمان بهزیستی طلاق در افراد کم سواد و یا بی‌سواد رایج‌تر از افراد باسواد است.این مطلب در آنا منتشر شده است.

 

توضیحات داماد محمدرضا رحیمی درباره آزادی‌اش

در حالیکه یک مامور سرشماری در توییتر خود مدعی شده بود که محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد که طبق حکم دادگاه باید هم‌اکنون در زندان باشد، در خانه است،وکیل و داماد محمدرضا رحیمی شایعه آزادبودن معاون اول محمود احمدی‌نژاد را رد کرد.کوروش روشن در اینباره گفت: خانواده رحیمی اساسا امسال مورد سرشماری حضوری قرار نگرفتند و هیچ مامور سرشماری را ملاقات نکردند و ابلاغ عدم حضور الصاقی توسط مامور سرشماری را در دست دارند.خبر منتشره از قول یک مامور کذب بوده چراکه آقای رحیمی مدتها پیش صرفا از زندان به مرکز درمانی اعزام و بلافاصله به زندان بازگشتند و همچنان در زندان هستند.فلذا لازم است مرکز آمار از رسانه ای که اقدام به انتشار این خبر کذب که منبعی مجهول دارد و اعتماد مردم را به چنین نهادی که قاعدتا باید امین و مرجع باشد سلب می کند، جویا شود.بدیهی است حق شکایت را برای خود محفوظ میدانیم.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.

 

گزارش یک نهاد نظارتی از آخرین وضعیت فیش‌ های نجومی

بر اساس پیگیری و بررسی های یک نهاد نظارتی، بیش از هزار و 260 نفر در کشور منهای تهران حقوق‌های نجومی داشتند، یعنی بالای 20 میلیون داشتند.در میان این تعداد، کمترین حقوق حدود 20 میلیون تومان و بیشترین آن 238 میلیون بوده است.580 نفر از این تعداد بالای 50 میلیون می‌گرفتند.از نفر 580 به بعد تا هزار و 260 زیر 50 میلیون تومان یعنی از 50 تا 20 میلیون می‌گرفتند.در تهران 238 نفر بالای 20 میلیون می‌گرفتند که بالاترین آن 70 میلیون و پایین‌ترین آن 20 میلیون و 300 هزار تومان است.همه این حقوق‌ها میانگین سال 94 است خیلی از این موارد نیز متاسفانه دست‌کاری و اصلاح شده است.این گزارشات برای دولت نیز ارسال شده که تاکنون کمترین واکنشی نسبت به آن انجام نشده است.این مطلب در سایت پارس منتشر شده است.

 

سفر خارجی «ابتکار» در دوران اوج آلودگی‌ها

در حالی‌که مردم تهران و بسیاری از کلانشهرها امروز ششمین روزی است هوای سیاه و الوده را تنفس می کنند اما رئیس سازمان محیط زیست که به گفته بسیباری از کارشناسان و نمایندگان مجلس متولی اصلی این موضوع در کشور است همچنان ترجیح می‌دهد در مورد این موضوع صحبتی نداشته باشد و چمدانش را برای فرار از آلودگی هوای تهران ببندد. این اولین باری نیست که در اوج آلودگی هوا ابتکار رئیس محیط زیست آلودگی هوا را بر نمی‌تابد. سوم و دهم دی ماه سال گذشته نیز در حالی که مردم 18 روز در آلودگی شدید هوا نفس می‌کشیدند خانم رئیس به آذربایجان غربی و کیش سفر کرد. آنگونه که در سایت سازمان محیط زیست آمده است، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر ضمن شرکت در کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوا (COP22) که از 7 نوامبر (17 آبان ) در مراکش فعالیت خود را آغاز کرده است، در دوازدهمین کنفرانس اعضای پروتکل کیوتو نیز حضور دارد.فارس این خبر را منتشر کرد.

 

انتقاد «سایه» به انتشار بی‌اجازه کتابش

هوشنگ ابتهاج (ه.ا. سایه) به انتشار کتاب «بانگ نی» و قیمت آن واکنش نشان داد و گفت در جریان انتشار این کتاب نبوده‌ است. او همچنین بر رعایت حال مخاطب در قیمت‌گذاری کتاب تاکید دارد. ند روزی است که دفتر شعر «بانگ نی» سروده هوشنگ ابتهاج (ه.ا. سایه) از سوی نشر کارنامه منتشر شده است. این کتاب ۱۳۶ صفحه‌ای ۹ سال قبل یک بار توسط این نشر منتشر اما توقیف شده و امکان توزیع پیدا نکرده بود. حالا این کتاب در بازار کتاب ایران است و علاقه‌مندان سایه دوست دارند سرگذشت آن را بدانند. نکته دیگر در این میان قیمت‌گذاری چاپ جدید کتاب است که ۴۵ هزار تومان است و برای خیلی از مخاطبان گران. این موضوع را با هوشنگ ابتهاج در میان گذاشتیم و او نیز چنین پاسخ داد: واقعیت این است که من در جریان انتشار این کتاب نبوده‌ام و متاسفانه ناشر بدون اطلاع من کتاب را منتشر کرده است. ناشر با من قراردادی برای چاپ این کتاب نداشته است. موضوع قیمت بالای این کتاب را هم باید از ناشر پرسید که آن را چاپ کرده است.ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

پیش‌بینی عسگراولادی از سرانجام برجام

اسدالله عسگراولادی خطر ترامپ را برای تمام روابط تجاری ایران رد می‌کند و می‌گوید:«ما با امریکا که روابطی نداریم و پس برای ما فرقی ندارد. انشاءالله که برای روابط مان با اروپا هم تاثیر نگذارد. ارزش یورو هم پایین نیامده اما دلار مقداری ارزش خود را از دست داده است. در نتیجه حداقل تا سه ماه آینده برای ما اثری نخواهد داشت.» عسگراولادی که ریاست اتاق ایران و چین را نیز بر عهده دارد، معتقد است تا دو ماه آینده برجام استحکام بیشتری پیدا خواهد کرد. او می‌گوید:«تا ۲ ژانویه، ترامپ بر مسند کار نخواهد آمد و هنوز دو ماه اوباما در کاخ سفید باقی خواهد ماند. بالاخره در این دو ماه اوباما کارهایی انجام می‌دهد که ترامپ وقتی روی کار آمد، نتواند آن را خراب کند.». پایگاه خبری اتاق ایران این خبر را منتشر کرد.

 

زمان خداحافظی کی روش از تیم ملی؟

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی سوریه زمان خداحافظی اش از فوتبال را بعد از جام جهانی روسیه اعلام کرد. کی روش چندین مرتبه از سرمربیگری تیم ملی استعفا داده بود که مورد پذیرش قرار نگرفته بود اما گویا این بار تصمیمش برای کناره گیری جدی است. اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نشان می دهد که سرنوشت وی به صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه بستگی دارد. به هر حال باید دید وضعیت کی روش بعد از جام جهانی روسیه به چه صورت می شود ؟!

 

امضای عجیب ترامپ

«دونالد ترامپ» در نهایت توانست میان شگفتی همگان رئیس جمهور آمریکا شود. اما آقای ترامپ میان تمام ویژگی‌های خاصی که دارد؛ یک امضای عجیب هم دارد که احتمالا در آینده بیشتر درباره آن خواهیم شنید.

 اظهارات جنجالی اردوغان درباره ایران/ محل اختفای خلیفه داعش کجاست؟/ روایتی از تخریب کارخانه سلاح ساخت ایران در حلب/ مخالفت با اقتصاد گانگستری روسیه!/ زمان خداحافظی کی روش از تیم ملی؟

ایران چند میلیارد دلار تسلیحات از روسیه می خرد؟

خبرگزاری ریانووستی به نقل از یک مقام ارشد روس خبر داد که روسیه و ایران مشغول مذاکره در مورد امضای قرارداد نظامی 10 میلیارد دلاری هستند.این مقام آگاه گفت که بنابر این قرارداد مسکو تانک‌های T-90، سیستم‌های توپخانه‌ای، هواپیما و هلیکوپترهای جنگی را به تهران تحویل خواهد داد.ویکتور اوزروف، رییس کمیته امنیت و دفاع در مجلس اعلای روسیه به خبرنگاران گفت که مذاکرات در مورد این قرارداد احتمالی در جریان یک دیدار پارلمانی از ایران آغاز خواهد شد.

 

روایتی از تخریب کارخانه سلاح ساخت ایران در حلب

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از اهداف آمریکا در منطقه از بین بردن ارتش کشورهای اسلامی است، اظهار کرد: آمریکا در همین راستا کارخانه سلاح زمین به زمین را که ایران در شهر حلب سوریه ساخته بود ، از بین برد.سردار حاجی زاده در یادواره پنجمین سالگرد شهادت شهید حسن تهرانی مقدم که عصر امروز (دوشنبه) در دانشگاه امیرکبیر و به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد،‌گفت:‌ یکی از اهدافی که آمریکا در منطقه ما دنبال می‌کند از بین بردن ارتش کشورهای اسلامی است و نمونه آن را در کشور لیبی دیدیم که با ضمن اعتراضات مردمی برای از روی کار رفتن قذافی،‌با حمله ناتو ارتش آن کشور نابود شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۲۱
اردوغان تحت فشار شکست های اخیر داعش داره از حسادت میترکه امیدوارم کردها ترکیه رو تجزیه کنن تا دیگه امثال عردوغان چشم به خاک کشور های دیگه نداشته باشه
مگه قاضی پور حرف بدی گفته چرا تخریبش میکنید و فقط جنجالی میگید بهش
با همه انتقادات وبی علاقگی که به سخنان ورفتار آقای قاضی پور دارم ,اما این موضعش را در باره روسیه قبول دارم ,
اقای معتضد تاریخ نویس حال حاضر خودشان نمی دانند وقتی به سیما می آیند بعضی وقتها چنان جو گیر میشوند که آن صداقت گفتاری تل یخ نویس را زیر سوال میبرند .و در بیننده چنین القا میشود که اگر ایشان هم به هر دلیلی از وطن بروند مثل سایرین آنوقت چنان صحبت های بکنند که بقولی آدم شاخ در بیاره منطور دست به تحریف تاریخ ایشان بدک نیست میشود از این بابت نمره 17 داد
عملکرد هر مسئول دولتی رو باید با (امکانات ، نفرات، بودجه و جایگاهی که قانون براش تعریف میکنه) سنجید.آیا خانم ابتکار با معاونت محیط زیست ریاست جمهوری مسئول آلودگی هوای تهران و خشک شدن تلاب ها و رود ها و نشست زمین و سیل و زلزله و اصولا هر چیز مربوط به طبیعت است؟ مشکلات پیچیده باید به جنبه های مختلف تجزیه بشن و سهم هر کس در به وجود اومدن اون مشکل مشحص بشه.این که کل یک مسئله ای به بزرگی هوا به خاطر شباهت اسم به یک ارگان و به یک نفر تحویل بشه و درخواست حل از او بشه کار عاقلانه ای نیست و هیچ وقت جواب نمی ده.مسئولیت تجزیۀ این مسئله به اجزا و تحویل اون به بخش های مربوط ( دولت، ارگان ها، مردم، قشر های خاص مثلا راننده ها و ...) یک کار فکریه که رسانه ای مثل تابناک میتونه در اون سهم داشته باشه.
اقای خسرو معتضد لطفا در خصوص گزارش وقایع تاریخ تا سال ۵۷ پیش امدید حال از سال۵۷ تاکنون را نیز برای نسلهای جدید ادامه دهید
با سلام
تحولات در گذر است و خبر.............
هیچ میدونید این ""گذر تحولات"" شما چقدر تکراری شده؟؟؟؟!!!!
معتضد جان درگ گفته هات یه بی شعوری خاصی میخواد که هر کسی نداره
بسمه تعالی
بدون تردید اظهارات غیرشرعی جناب آقای علم الهدی امام جمعه محترم مشهدکه برخلاف سیره پیامبر اکرم ص وعلی ع وامام خمینی ره وحتی مقام معظم رهبری دامت برکاته است لطمه بزرگی برای اتحاد ووحدت وهمدلی در میان براداران است . وظیفه یک امام جمعه عادل ومنصف ایجاد الفت وبر ادری است نه تولید شکاف وشقاق ونفرت د ر میان امت .
بشین تا اوباما برات کار انجام بده
خخخخخخخخخخخ
اردوغان حرف مفت زیاد میزنه یکی نیست بش بگه تو اگه بیل زنی برو باغچه خودتو بیل بزن
جناب اردوغان
هم تورا خوب میشناسیم
هم اربابانت و ناتو را
خواهی دید ترسو کیست؟
رجب با این کاراش کاری می کنه که یکبار دیگر بر ضدش کودتا بشه
امضای ترامپ بیش‌ تر به نوار قلب یا لرزه نگار شبیهه. شاید نشانه شخصیتش باشه که ممکنه در دنیا لرزه ایجاد کنه.
اقای معتضد شما تحریف نمیکنی .شما میفروشی .خدا را شکر که همه بیسواد شدند .ولی شما هم تاریخ فروش خوبی هستی
چرا کسی از مسئولین ایرانی جواب این همه توهین اردوغان پانترک رو نمی ده آیا مسئولین خرده برده ای از این یارو دارند
در پستهای بالا هر وقت از اردوغان انتقاد شده تعداد زیادی منفی می بینیم. اگر شیفته اردوغان و ترکیه هستی برو ترکیه زندگی کن. اینجا ایرانه، نه ترکیه
پاسخ ها
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
اگر منظورت از اینکه اینجا ایران است یعنی تو و بعضی دیگر افکار نزاد پرستانه تان را هر جا که کلمه ترک یا عرب می بینید اشکار کنید و کسی هم کاری به کارتان نداشته باشد اشتباه می کنی و ما اجازه توهین به تو و امثال تو نمی دهیم. اگر توان استدلال و منطقی صحبت کردن را دارید این گوی و این میدان و الا ساکت بودنتان مفید تر است.
مهدی
| United Kingdom |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
کلا بعضی ها از خود بیزارن و برای غیر ایرانی صوت وکف میزنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
ناصر خان من قبل اینکه برای قومیتم تعصب داشته باشم برای کشور تعصب و غیرت دارم چون تا خاکی نباشد هیچ قوم و نژادی نمیتونه وجود داشته باشه
آريو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
كجا توهين شده به ترك يا عرب؟ آقاي ناصر به نظر ميرسه شما ن‍‍ژاد پرستانه فكر مي كنيد...اردوغان ودوستانش اگر توانايي دارند كشور خودشون رو از تروريسم وجنگ داخلي نجات بدند..بهتر هست كه كمي مطالعه سياسي داشته باشيد تا ببينيد اطراف ايران چه خبره وفقط ايران هست كه امنيت داره..اردوغان با قطر عربستان واسراِئيل نقشه هاي شومي برعليه ايران وديگر ملتهاي منطقه در سردارند وغافلند از اينكه زمان عثماني واعراب سپري شده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار