بازدید 18805

ایوبی: 12 تن از افردی که به جم رفته بودند به ایران بازگشتند

ایوبی در پاسخ به اینکه این افراد پس از بازگشت ممنوع‌الفعالیت خواهند بود، گفت: تا به امروز حدود 10-12 تن از این مهاجرین بازگشته‌اند و اظهار ندامت کرده‌اند. ما نیز بر صندلی پدری نشسته‌ایم؛ بنابراین، راه را بر فرزندان خطاکار نمی‌بندیم. اینکه چه برخوردی پس از بازگشت با این افراد خواهد شد، تنها در اختیار سازمان سینمایی نیست.
کد خبر: ۶۳۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 22 October 2016
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به بازگشت شماری از افراد فعال در شبکه جم تی وی، تاکید کرد: راه برای فرزندان خطاکار بسته نیست اما در عین حال، اینکه چه برخوردی پس از بازگشت با این افراد خواهد شد تنها در اختیار سازمان سینمایی نیست.

به گزارش «تابناک»؛ حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در برنامه متن حاشیه شبکه 3 پیرامون بازیگران پیوسته به شبکه GEM اظهار داشت: این یک حادثه تأسف‌بار بود و مدتی موجی را در کشور ایجاد کرد. این موج با کمک تبلیغات داخلی و خارجی ایجاد شد. این افراد فکر می‌کردند با مهاجرت به خارج از کشور زندگی بهتری خواهند داشت؛ بنابراین، آرام آرام شاهد خروج تعدادی از بازیگران بودیم.

وی گفت: با توجه به اینکه همه کسانی که مهاجرت کردند از بازیگران و عوامل تولید شناخته شده در سینما نبودند و جزو چهره‌های مطرح شناخته نمی‌شدند و تنها در تلویزیون و شبکه‌های خانگی شاغل بودند، همان ایام پس از این مهاجرت‌ها دلنوشته‌ای را منتشر کردم و توضیح دادم به عنوان فردی که فضای خارج از کشور را می‌شناسد، نوشتم که در خارج خبری نیست و این افراد پشیمان خواهند شد.

به گفته رئیس سازمان سینمایی، پس از انتشار این نامه، آرام آرام پشیمانی‌ها شروع شد و به نوعی این دلنوشته و نامه تیر خلاصی برای افرادی بود که امید واهی داشتند.

وی با بیان اینکه برخی از این مهاجرین طی تماس‌هایی ابراز ندامت کردند و بخش حراست نیز برخوردهای خوبی با این افراد داشت، اظهار داشت: راه بازگشت به خانه پدری را نبسته‌ایم تا اگر خواستند بازگردند با این افراد باید چه کرد. بنابراین با بخش‌های مختلف صحبت کردیم چرا که رأفت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران این گونه است؛ هرچند برخورد لازم و قانونی با بازیگران پیوسته به شبکه GEM صورت خواهد گرفت و آنها نیز این موضوع را پذیرفته‌اند.

ایوبی در پاسخ به اینکه این افراد پس از بازگشت ممنوع‌الفعالیت خواهند بود، گفت: تا به امروز حدود 10-12 نفر از این مهاجرین بازگشته‌اند و اظهار ندامت کرده‌اند. ما نیز بر صندلی پدری نشسته‌ایم؛ بنابراین راه را بر فرزندان خطاکار نمی‌بندیم. اینکه چه برخوردی پس از بازگشت با این افراد خواهد شد، تنها در اختیار سازمان سینمایی نیست.

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه بازیگران، هنرمندان و نویسندگان همه از سرمایه ملی و امکانات کشور استفاده کرده‌اند، بنابراین عرق به این کشور دارند، تصریح کرد: ما قرار نیست فرش قرمز برای خاطیان پهن کنیم و اینکه چه برخوردی با این افراد خواهد شد، فراتر از سازمان سینمایی است، ولی حتماً با تعامل با سازمان‌های تصمیم‌گیرنده تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

وی در پایان گفت: اینکه بلافاصله این تعداد بازیگران بخواهند در تلویزیون بازی کنند، قطعاً این گونه نخواهد بود. اغلب این افراد سینمایی نبودند و تصمیماتی که گرفته خواهد شد، فراتر از سازمان سینمایی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۶
تو رو خدا سر به سر این بخت برگشته ها نگذارید . همینطوری هم کلی تنبیه شده اند .
- ﻣﮕﺮ ﭼﻪ ﺟﺮﻣﻲ ﻣﺮﺗﻜﺐ ﺷﺪﻥ ﻛﻪ اﻇﻬﺎﺭ ﻧﺪاﻣﺖ ﻛﺮﺩﻩ اﻧﺪ?
- اﻳﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﭘﺪﺭﻱ ﺭا ﭼﻪ ﻛﺴﻲ ﺑﻪ ﺁﻗﺎﻳﻲ اﻳﻮﺑﻲ ﺩاﺩﻩ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺭا ﭘﺪﺭ و ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ اﻳﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ?

ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﻧﺸﺎﻥ ﺁﻭاﺭﻩ و ﺑﻴﻜﺎﺭ ﺷﺪﻩ اﻧﺪ و ﻃﻮﺭﻱ ﺣﺮﻑ ﻣﻲ ﺯﻧﻨﺪ ﻛﻪ اﻧﮕﺎﺭ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺭﻓﺘﻦ ﺗﺎﺝ ﭘﺎﺩﺷﺎﻫﻲ ﺩﺭ اﻳﺮاﻥ ﺩاﺷﺘﻨﺪ.

ﺑﺎ ﺗﺸﻜﺮ
سلام عزیزان پدر میبخشد
پدر خیلی مواقع میخواهد نبیند ! می بیند ولی خودرا به ندیدن میزند! چون میداند که فرزند آن چیزی را که باید ....دانسته است.و...
"ما نیز بر صندلی پدری نشسته‌ایم"
باید دید پل های پشت سرشون رو هم خراب کردن یا نه .
خو کرده را تدبیر نیست
نگو مرا تقصیر چیست
پدر؟!!! بعضيا خيلي جدي گرفتن خودشونو! صندلي پدري!!!
فلکشون کنید . اون پاهای رابعه و پردیس . ای اوخ !!!!!!!!!!!!!!
شرم به این نوع هنرمندی باد!!
اونا فکر کردن اگه برگردن میتونن تو ایران دوباره مشغول بشن. زهی خیال باطل. نباید میرفتی. حالا که رفتی نباید برمیگشتی.
کاش در خانه پدری بروی بقیه مثل بهروز وثوقی نیز باز میشد
مبارکه!!! کل بدبختی های مردم و جامعه حل شده فقط مونده برگشت یه عده بیچاره و فلک زده سینمایی به کشور!
بجای این حرفها بروید چند سریال مردم پسند بسازید تا مردم به جای کانال جم شبکه های خودی ببینند
این یک توطئه است که دقیقا در این زمان صدا و سیما اصلا سریال ندارد!!!!
آقای پدر اینها که آدم که نکشتند به خاطر اوضاع بد فیلمسازی یک انتخاب کردند و حالا برگشتند. اینها مجرم نیستند.
اينكه به جم رفته بودند به ايران بازگشتند يعني چه چرا ايشان جم را درمقابل ايران قرارداده اند مگر جم يك كشور است
پدر؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار