بازدید 27099

ابهام کیهان به انتصاب جدید احمدی نژاد

کد خبر: ۶۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۳ 08 September 2009
رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حکم رئیس جمهور و با حفظ سمت، سرپرست دبیرخانه شورای مناطق آزاد شد.

کیهان نوشت:

این حکم، در پی انتصاب محمود صلاحی (دبیر شورای عالی مناطق آزاد) به عنوان استاندار خراسان رضوی صادر شده است. حمید بقایی رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، قائم مقام اسفندیار رحیم مشایی در سازمان بود و انتصاب وی به ریاست این سازمان با انتقادهایی مواجه شده بود.

فارغ از ابهامات و انتقادات موجود درباره رئیس جدید میراث فرهنگی، معلوم نیست ارتباط این سازمان با مناطق آزاد و شورای آن چیست. مگر این که مناطق آزاد اقتصادی و تجاری را نیز زیرمجموعه گردشگری تعریف کنیم همان گونه که زمانی تلاش شده بود سازمان حج زیرنظر میراث فرهنگی و گردشگری تعریف شود!

رهبر انقلاب چند سال پیش در دیدار با رئیس و مدیران صدا و سیما تذکر داده بودند: من یک وقت زمان ریاست جمهوری، در شورای عالی انقلاب فرهنگی جمله ای را از کتاب «سیاست نامه» خواجه نظام الملک نقل کردم. این کتاب، یکی از متون بسیار زیبا و فاخر ادبی ماست. با این که هفتصد، هشتصد سال از آن زمان می گذرد - دوره سلطان سنجر یا ملکشاه- در عین حال انصافاً مطالبش همچنان تازه است و انسان وقتی آن را می خواند، لذت می برد، به هر حال، یکی از توصیه هایی که به شاه زمان خودش می کند، این است: «زنهار! مردی را دو کار مفرمایی، مردی و کاری».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل