صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل

راهی برای جلوگیری از سکته مغزی

کد خبر: ۶۲۸۴۳۹
| |
4954 بازدید

با مصرف کمی سرکه سیب در طول روز به راحتی می‌‌توان ابتلا به سکته مغزی و حمله قلبی را کاهش داد.

به گزارش فارس، با وجود تحقیقات گسترده در زمینه مصرف سرکه سیب و فواید آن، مطالعات جدید خاصیت‌های ناشناخته این خوراکی را کشف کرد.

دکتر جیمز براون، از دانشگاه استون در بیرمنگام می‌گوید: خوردن 30ml سرکه سیب می‌تواند کلسترول را 13 درصد کاهش دهد.

سرکه سیب به طور چشمگیری قادر به کاهش کلسترول و خطر ابتلا به سکته مغزی و یا حمله قلبی است. از این ماده خوراکی می‌توان در جهت از بین بردن آکنه، تسکین درد آرتریت و کاهش وزن در دراز مدت نیز استفاده کرد.

طبق نظر دانشمندان  30ml سرکه سیب باید در 200ml آب رقیق شود و برای تأثیر آن روی کاهش کلسترول هر روز و به طور مرتب مصرف شود.

با توجه به این‌که مردم انگلیس دارای بالاترین سطح کلسترول در جهان هستند، هر چیزی که به پایین آوردن آن کمک کند ارزشمند محسوب می‌شود.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
اشتراک گذاری
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا
نظرسنجی
آیا جام جهانی می‌تواند مانع جنگ آمریکا با ایران شود؟