بازدید 3458
۴

قیمت مرغ در بازار به ۸۰۰۰ تومان رسید

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز چهارشنبه قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی ۸۰۰۰ تومان است.
کد خبر: ۶۰۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 27 July 2016
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز چهارشنبه قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی ۸۰۰۰ تومان است.

مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر از کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت مرغ نسبت به روزهای ابتدایی هفته جاری در بازار خبر داد و اظهارداشت: امروز چهارشنبه نرخ مرغ زنده ۵۵۵۰ تومان است.

وی اضافه کرد: قیمت مرغ آماده به طبخ امروز در عمده فروشی میدان بهمن  ۷۳۰۰،   درب کشتارگاه  ۷۴۰۰ و توزیع درب واحدهای صنفی ۷۵۰۰ تومان است.

قیمت مرغ در بازار به ۸۰۰۰ تومان رسید

رئیس اتحادیه پرنده وماهی افزود: نرخ این کالا در مراکر خرده فروشی ۸۰۰۰ تومان است؛ ضمن اینکه هرکیلوگرم ران مرغ با کمر ۷۰۰۰  و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ و ۸۰۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود.  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
شوما مطمئن باش به 10 هزار تومن هم که برسه اولا مردم ایران باز هم میخرند ثانیان مسئولین ایران باز هم کنترل نمیکنند.قیمت اصلی مرغ به ازای هر کیلو در صورتیکه حداکثر 50 روز هم دانه خوری کند بیشتر از کیلوئی 11237 ریال نمیشود. با احتساب 50 درصد سود برای چرخه تامین تا مصرف کننده این مبلغ به کمتر از 19000 ریال میرسد. هر کسی هم غیر از این محاسبه کنه . خودش عامل گرانیست و از این گرانی سود میبرد.
بوشهر مرغ 9000 تومن است.
من امروز در شهرستان کنگان مرغی کیلویی 9200 گرفتم چرا قیمت واقعی بازار رو نمی گید بخدا در کنگان 9200 تومان به فروش می رسد . لطفا بررسی کنید البته همیه مغازه های این شهر رسما روی شیشه هر کیلیویی 9200 تومان نوشته اند
اهواز هم مرغ 9000 تومن است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست