بازدید 32983

از «فاسد ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری» تا «یک توصیه جدی به لاریجانی»!

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتو نیوز، مقامات با شما بی روتوش از همیشه و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز، «فوتونیوز» حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش خودشان الصاق می‌کند، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۰۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 04 July 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.   
 
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۰
آقای حداد ما نوتلابار ندیده ایم که نگران اسمش باشیم شما بخورید نوش جانتان و هر اسمی هم بگویید قبولیم
نوتلا اصلا چی هست . باشه اگه اسمشو شنیدیم درست تعریف میکنیم
نان داغ شکلات داغ؟؟؟!!؟
مردم تهران به ایران خیانت بزرگی کردند. حداقل تا زمانی که این بزرگوار مجلس حضور داشتند زیاد از این حرف ها نمی شنیدیم الان که رای نیاورده صبح تا شب می شینه واژه تولید می کنه.
گر عهد شود که مست گیرند
در شهر هر آنچه هست گیرند
دکل نفتی که تهش مشخص شد به کجاها و کدام اقازاده ها میرسید .شما دیگه چرا مغلطه میکنید. الان این مطلب یعنی اصلا کار خوبی کرده صفدر. چون چیزی نیست در قیاس با ان . اونوقت فردا نگید خوردن دکل هم در قیاس با کرسنت چیزی نیست و الی اخر که خوب نیست.
تابناک خجالت بکش و جسارت کن و یکبار چاپ کن
جناب کاپیتان مردم هم باور کردند .
اگر دکل نفتی به احمدی نژاد ربط داشت مطمئن باشین تا الآن به سیخ کشیده بودنش
سردار قالیباف خودشان نیز صلواتی کار میکنند راستی این اقایان هیچگاه قصد بازنشست شدن ندارند اجازه دهند دیگران نیز بیایند و همسرانشان صلواتی خدمت کنند
دلیل استفاده از تصویر اوباما در پوستر 5 کلینیک چیه؟
با سلام. خسته نباشيد به همه . و آرزوي قبولي طاعات ، بايد بگويم هم دكل نفتي زشت است و هم حقوق بي حساب 57 ميليوني ، هر دو رسيدگي مي خواهد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار