بازدید 24025

توضیح بازیگر دورهمی درباره کپی بودن این برنامه

کد خبر: ۵۷۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 26 March 2016
محمد نادری یکی از بازیگران برنامه دورهمی به کارگردانی «مهران مدیری» که این شب ها از شبکه نسیم پخش می شود درباره کپی بودن این برنامه توضیخ شوخ طبعانه ای در اینستاگرامش نوشت.

به گزارش مجله مهر، نادری در این پست می نویسد: ما کاپی می کنیم پس هستیم!

همونطور که احتمالا تا الان مستحضر شدین یک برنامه ای در گوشه ای از هندوستان ساخته شده که دکور خیلی قشنگی داره و ما چون اهل کپی چیزهای قشنگیم دکور برنامه مون رو از رو اونا کاپی!! کردیم. منتها چون باقی چیزاشون مثل شخصیتها و داستان و ... به قشنگی دکورشون نبود ما اونا رو رو کپی نکردیم که خوب بعد پشیمون شدیم. اما دیگه کار از کار گذشته بود و دورهمی ما با اونا کلا فرق داشت برای همین تصمیم گرفتیم تا اونجایی که می شه باقی چیزامونو کپی کنیم. در همین راستا گشتیم دیدیم گریمور هندوها یه چشمی یه و کلن عادت به زبون درازی داره برای همین از گریمورمون خواستیم خودشو از رو همکار هندیش کپی کنه. فکر کنم کاپی یه خوبی هم شده منم که خودم بهش کردیت می دم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳۰
کاملا اظهار نظر بی ادبانه و نژادپرستانه ای بود
البته انتظار بیشتری نمیرفت
رو كه نيست!!!!!
مهران مديرى خيلى وقته تموم شده
خوشم نیومد
ضرغامی ویرانه تحویل داد.
هه هه بی مزه خندیدیم
3 ستاره که از سیما توسط احسان علیخانی پخش شد از شبکه ماهواری من وتو برنامه استیج کپی برداری شده بود
تلویزیون که 75% برنامه هاش کپی است! از اخبار گفتن گرفته تا اون برنامه شب کوک مسخره
زهی وقاحت و بیشرمی. انتظار دیگه ای نداشتیم.
قابل توجه رئیس و معاونت صدا و سیما اگرچه در صدا وسیما متاسفانه روند کپی برداری از برنامه های شیطان بزرگ!!! و دیگر شیاطین!!! بطرز ناشیانه ای سالهاست که اجرا میشود اما در واقع این توهین آشکاری به شعور مخاطبان و شعور مدیران شبکه ها و رئیس و معاونت سازمان هم هست.!!!!!!!!
مسخره است. پس مشخص شد علاوه بر کپی از برنامه ترکیه ای کپی از برنامه هندی هم هست...
ادبیات وقیحانه این بازیگر در مورد کپی برداری برنامه دورهمی نشون میده که جناب مدیری و مدیران شبکه نسیم و مدیران بالاتر سازمان برای نظر مردم و شعور مخاطب ارزشی قائل نیستن.
آقای مدیری به نظرتون ادبیات کلاه مخملی بازیگرتون و عادی بودن مسئله کپی برداری نشونه چیه؟؟!!!بنظرم در انتخاب بازیگران تجدید نظر کنین.ادب مرد به ز دولت اوست.
از این آدم بیمزه تر هم وجود داره ؟!
قابل توجه آقایان سرافراز و پورمحمدی فکر نمیکنین عزیز دردونه هاتون مثل مدیری خیلی پررو شدن که بازیگرهاشون اینقدر وقیحانه به کپی کردنشون افتخار میکنن: ما کپی میکنیم پس هستیم!!!!!!!!!!!!
برنامه جذابی نیست و متاسفانه آقای مدیری رعایت ادب رو در برنامه نمی کنند.... دیشب بکبتر از لغت " به درک" در جواب یکی از بازیگران استفاده کردند و قبل از اون هم به جملاتی نه چندان شایسته درباره ملاک انتخاب منشی ها گفتند.. جالب اینجا بود که هنگامی که از یک زوج جوان در میان حاضرین دعوت کردند که به جلو دوربین بیان معلوم شد که تون خانم منشی هستند.... احساس شرم در لحن خودش هم پیدا شد. همون موقع کانال رو عوض کردم گفتم صد رحمت به...
واقعا که....به این میگن فرار به جلو ...هر چندنمیشه سر مردم ....مالید...
بی مزه و لوس
غیر از نمک هایی که ریختی حرف جدیدی نداشتی
برنامه ات هم کپه و هیچ خلاقیتی توش نیست. بامزه هم نیست.
مسخره
بی محتوی
حیف بیت المال
البته ماهیت برنامه دورهمی کپی برداری است و نشان می دهد مهران مدیری به بن بست فکری رسیده و پیر شده است
اين برنامه بسيار بي أدبانه برگزار ميشود و جاي تاسف دارد كه تلويزيون پول چنين چيزهايي را به اقاي مديري ميدهد !!!
با این حرفهای وقیحانه شاید مدیران صدا و سیما رو بتوننین فریب بدین ولی مردم رو نمیتونین.
کلا همه کارهای این مهران مدیری کپی کاریه
یک جور فرهنگ «سنگ پای قزوین» بین هنرمندان ایرانی باب شده. نقاشی، سینما، تلویزیون، هنرهای تجسمی و تمام اشکال دیگر هنر دارند به ضایع ترین شکل ممکن کپی می کنند و وقتی دستشان رو می شود، به جای عذر خواهی و شرمندگی زبانشان هم دراز است! (مثل همین عکس)
در شرایط معمول دنیا باید کلی غرامت داده می شد و تیم سازنده تا ابد ننگ این کار را می کشیدند. اما خوب، اینجا ایران است و خبری از قانون کپی رایت جهانی نیست و بنابراین نابغه بودن در متن و اجرا یعنی فقط «چه کسی زودتر فایل ارژینال را پیدا کرده است.»
خجالت آوره. به جای معذرتخواهی از مردم زبون دراز میکنین.
طزح کارلزصداوسیماست اجراهم ازهنرپیشه ها، منتها هنرپیشه هایی که فقط به پول فکر میکنند. برای مدیری متاسفیم خودش زآرزان فروخت.
کارگردان این برنامه مهران مدیری نیست ، اصلاح کنید لطفا
سلام
لطفا توهین زدن ریش یا موی افراد را در برنامه دور همی شبکه نسیم تمام کنید. واقعا چندش اور است که آقای مدیری برای اثبات قدرت داشته از مردم به تحقیر مردم بپردازد. چقدر واقعا فرهنگ ما سقوط کرده است؟ مدیران ناظر ما کجا هستند؟ این رفتار زشت و غیر انسانی و غیر اخلاقی را تمام کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل