بازدید 2866
۷

برخورد قاطع پلیس با توزیع‌کنندگان مواد محترقه

پلیس با قاطعیت با کسانی که با توزیع و تولید مواد محترقه، امنیت جامعه را به خطر می اندازند، برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۵۷۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 15 March 2016
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: پلیس با قاطعیت با کسانی که با توزیع و تولید مواد محترقه، امنیت جامعه را به خطر می اندازند، برخورد خواهد کرد.

به گزارش مهر، سرهنگ هادی احمدی شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران شهرستان پیشوا در مسجد امام رضا(ع) این شهرستان اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با کسانی که با توزیع و تولید مواد محترقه، امنیت جامعه را به خطر می اندازند، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا افزود: پلیس رویکرد فرهنگسازی و آگاهی بخشی در میان خانواده ها و جوانان و نوجوانان را دنبال می کند، به همین خاطر جلسات و نشست هایی طی روزهای اخیر برگزار شده است.

وی ادامه داد: همکاری خانواده ها و مردم در کاهش خطرات و حوادث روزهای پایانی سال بسیار مهم است و باید تعامل و همکاری مردم با پلیس در پیشگیری از حوادث احتمالی دنبال شود.

وی بیان داشت: پلیس با جدیت برای برخورد با کسانی که در روزهای پایانی سال، امنیت و آرامش مردم را بر هم می زنند، مصمم است و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، شاهد تلفات و حوادث چهارشنبه آخر سال نباشیم.

سرهنگ احمدی یادآور شد: قطعا هر گونه سهل انگاری و بی توجهی به نکات ایمنی، سبب بروز حوادث جبران ناپذیری خواهد شد که به فرد و خانواده  آسیب جدی وارد می کند، به همین خاطر باید به هشدارهای پلیس توجه کرده و همکاری لازم را برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
برخورد جدی پلیس را هم دیدیم. ضلع غربی ترمینال جنوب تهران روز روشن و با حضور خودرو گشت پلیس ، بساط فروشان داشتن ترقه و سایر لوازم انفجاری برای چهارشنبه سوزی می فروختن .
تو همه خیابونا براحتی دارن میفروشن. دلتون خوشه . پلیس خوابش برده
ما که ندیدیم. سر چهارراه پل مدیریت مملو از فروشندگان مواد محترقه است و هیچ کاریشون ندارن.
ما که چیزی ندیدیم همش دروغه
از این تیتر و گزارش تان خنده ام گرفت

روز جمعه 94/12/21برای کاری در بازار مولوی تهران از شهرستان به تهران آمدم باور کنید از شدت ازدهام جمعیتی که در حال فروش انواع مواد بسیار قوی و خطرناک محترقه در پیاده روهای این خیابان بودند به خودم لرزیدم
چند دقیقه یکبار هم برای نشان دادن و آزمایش قدرت انفجار مواد منفجره آنها را تست میکردند بخدا قسم یه وضعی بود و البته اصلا ترس و نگرانی از هیچ ماموری هم نداشتندچون ماموری دیده نمی شد( حداقل من ندیدم)
الان چند سال است که مردم در سه شنبه آخر سال با ترس و لرز از کارشان ، چه دولتی و چه خصوصی دست میکشند و سریع میروند خانه !! که مبادا آسیب نبینند.!! انگار نه انگار که مملکت نیروی انتظامی داره!! برای امنیت مردم کسی هست !!!
مردم پلیس و نیروی امنیت را مجری برقراری امنیت شان جدی نمیگیرند و میدانند که همه اش شعار است !!!
درخيابانهاي اراك وجلوچشم مامورين فروخته ميشود . چراقانون اجرا نميشود ....... اشكال كجاست ......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل