بازدید 4639
سوژه

تعریف وتمجید عجیب کی‌روش از تاج!

سرمربی تیم ملی فوتبال که در یک مقطع زمانی با مهدی تاج مشکل داشت، امروز در گفت وگویی از او تعریف کرد! گفته می شود تمجید مرد پرتغالی از مدیر اصفهانی با شانس وی در انتخابات آتی فدراسیون بی ربط نیست.
کد خبر: ۵۷۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 14 March 2016

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز در صحبت‌های خود از مهدی تاج رییس سازمان لیگ و کاندیدای ریاست فدراسیون به جای کفاشیان تعریف کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش در تمرین تیم ملی اظهار داشت: روز اول اردوی ماست و در نخستین روز این فرصت را به بازیکنان جوان دادیم که آمادگی خود را نشان دهند در آینده هم خواهیم دید که می‌توانند تیم ملی را همراهی کنند یا خیر.

کی‌روش درباره اینکه اولین تمرین ملی‌پوشان در سالن برگزار شد، گفت: این جزیی از برنامه ما بود.

وی در مورد اینکه تاج اعلام کرده در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال شود او را در راس کادرفنی تیم ملی حفظ می‌کند، تاکید کرد: تاج را مدت زمان طولانی می‌شناسم دستاوردهای او بسیار بزرگ بوده است! مطمئنا اگر او بتواند رئیس شود می‌تواند کمک زیادی به فوتبال ایران بکند. او کارهای بزرگی انجام داده است.

سرمربی تیم ملی در مورد زمین‌های تمرین تیم ملی تصریح کرد: من هیچ صحبتی در مورد زمین نمی‌کنم. در 5 سال گذشته به اندازه کافی در این مورد صحبت کردیم.

وی در مورد اینکه تمرینات تیم ملی در چه زمینی برگزار می‌شود گفت: هیچ صحبتی نمی‌توانم انجام دهم و اطلاعی ندارم باید با پیروانی در این زمینه صحبت کنم.

کی‌روش در مورد بازی‌های تیم ملی تاکید کرد: هند و عمان بازی‌های حساس مقدماتی جام جهانی هستند. اینکه می‌گوییم مقدماتی جام جهانی یعنی با اهمیت است. برای شخص بنده بسیار مهم است که این 6 امتیاز را به دست بیاوریم. وقتی در رده‌بندی بهتر فیفا قرار بگیریم برای قرعه‌کشی جایگاه خوبی خواهیم داشت و این بازی‌ها موثر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال یادآور شد: از آذر سال گذشته مدت زمان زیای می‌گذرد و ما هم علاقه داشتیم که گسترده‌تر برگزار کنیم اما بازیکنان باید به خاطر لیگ قهرمانان آسیا در اختیار باشگاه‌هایشان باشند و به همین دلیل اردویی برگزار نکردیم.

وی در مورد اینکه آیا امکانات تیم ملی در حد مطلوبی است یا خیر گفت: مسئله‌ای که حال حاضر مهم است این است که از لحاظ روحی و روانی تمام تمرکز خود را برای 2 بازی آینده بگذاریم و بعد از این 2 بازی زمان کافی است. توقع این بوده که امکانات در اختیار تیم ملی قرار بگیرد و فکر می‌کنم این اتفاق هم بیفتد. جام جهانی بسیار نزدیک است اولین بازی مرحله بعدی ما در شهریور سال اینده برگزار می شود و فدراسیون هم هر آنچه از دستش بر می‌آید انجام دهد تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان