بازدید 3470
۳

دستورالعمل پیشگیری از آسیب چهارشنبه سوری

آموزش‌وپرورش در آستانه چهارشنبه آخر سال دستورالعمل ویژه‌ای را با هدف پیشگیری از حوادث و آسیب‌های دانش‌آموزان به مدارس ارسال کرده است.
کد خبر: ۵۷۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 07 March 2016
آموزش وپرورش دستورالعمل چهارشنبه آخرسال را به مدارس ارسال کرده است که بر اختصاص بخشی از مراسم صبحگاه مدارس به موضوع حوادث شب چهارشنبه آخر سال با دعوت از کارشناسان آتش‌نشانی جهت آگاه‌سازی دانش‌آموزان تأکید شده است.

 به گزارش تسنیم، آموزش‌وپرورش در آستانه چهارشنبه آخر سال دستورالعمل ویژه‌ای را با هدف پیشگیری از حوادث و آسیب‌های دانش‌آموزان به مدارس ارسال کرده است.

در این دستورالعمل آمده است:‌ با عنایت به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال و احتمال گرایش عده‌ای از دانش‌آموزان به استفاده از مواد محترقه و منفجره و با توجه به حوادث و آسیب‌های وارد شده در سنوات قبل، به منظور ترویج فرهنگ پیشگیری و جلوگیری از خسارات جانی و مالی در بین این قبیل از دانش‌آموزان رعایت و اجرای موارد ذیل ضروری است:

تشکیل جلسه کارگروه سلامت با موضوع کاهش اثرات حوادث و سوانح مرتبط با آتش سوزی و اتخاذ تدابیر مناسب برای مدارس با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی نظیر دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی.

آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی پیام‌های مرتبط با موضوع با استفاده از ظرفیت استانی.

اختصاص بخشی از مراسم صبحگاه به موضوع حوادث شب چهارشنبه آخر سال با دعوت از کارشناسان هلال احمر،  آتش‌نشانی و اورژانس جهت آگاه‌سازی دانش‌آموزان.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
بچه ها از هفته دیگه مدرسه نمی رند دستورالعملش به درد نمی خوره
به جای این کارا تو مدرسه یه ساعتی رو اختصاص بدن به جشن چهارشنبه سوری یه اتیش هم روشن کنن بچه ها از روش بپرن. اگه فرهنگ درستش جا نیفتاد.
باید دولت سعی کنه چهارشنبه سوری که هر سال هم داره برپا میشه رو به خوبی کنترل کنه و وسایل این چشن رو خودش در اختیار مردم قرار بده تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم وقتی سختگیری بیش از اندازه بشه حوادث ناگوار بیشتر بوجود میاد چون وسایل خطرناک رو خود جوون ها میسازن و حادثه افرینی می کنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار