بازدید 8684
ترکیب مجلس جدید ایران کاشی هفت‌رنگ است

گزارش المیادین از انتخابات در ایران

شبکه المیادین که انتخابات ایران را از پایتخت و چند شهر بزرگ دیگر مستقیما پوشش می‌دهد، پیش‌بینی کرد که ترکیب مجلس جدید ایران، شبیه به پاره‌چین رنگارنگ متفاوت است.
کد خبر: ۵۷۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 26 February 2016
شبکه المیادین که انتخابات ایران را از پایتخت و چند شهر بزرگ دیگر مستقیما پوشش می‌دهد، پیش‌بینی کرد که ترکیب مجلس جدید ایران، شبیه به پاره‌چین رنگارنگ متفاوت است.

به گزارش فارس، شبکه خبری المیادین در پوشش ویژه انتخابات خود، مدیر شبکه در تهران را به همراه حداقل چهار خبرنگار دیگر، در سه نقطه تهران و دو استان اصفهان و قم مستقر کرده است.

وزارت کشور

محمد البحرانی مدیر دفتر شبکه در تهران -که در وزارت کشور در تهران مسقر است- به مخاطبان خود در خاورمیانه و دیگر نقاط دنیا از تمدید مدت اخذرأی در ایران خبر داد و گفت که ساعت 18 به وقت تهران، نتایج اولیه اعلام خواهد شد و مهلت اخذ رأی سه ساعت تمدید شده است.

 گزارش المیادین از انتخابات در ایران

اصفهان

علی مرتضی خبرنگار اعزامی المیادین به اصفهان گفت: چهره انتخاباتی اصفهان، چهره واقعی این شهر است. مردم از صبح برای رأی دادن حاضر شده‌اند و حضور فشرده آنان همچنان ادامه دارد. زنان، دختران و پسران جوان اکنون حاضرند تا تاریخ کشورشان و آینده‌شان را با دست خودشان بسازند.

علی افزود: صحنه انتخاباتی در اینجا مانند صفحه پاره‌چین یا کاشیکاری هفت‌رنگی است که مخصوص هنرهای اصفهان است. صحنه سیاسی [ایران] با رنگ‌های مختلف خواهد بود. طبق آنچه دیده می‌شود، و به همین دلیل مشود گفت که ترکیب سیاسی مجلس جدید با رنگ‌های متعدد و چهره‌ای متفاوت خواهد بود.

او همچنین با اشاره به حضور اقلیت مسیحی و ارمنی در استان اصفهان، اعلام کرد که اقلیت‌ها نیز در این انتخابات شرکت دارند و اقلیت‌های منطقه جنوب‌‌ (ایران) از میان چهار نامزد به نامزد مد نظر خودشان رأی می‌دهند. ما امروز کلیسای وانگ را بازدید کردیم و مردم را دیدیم که مشغول شرکت در انتخابات هستند.

 گزارش المیادین از انتخابات در ایران

جنوب تهران

هبة محمود خبرنگار المیادین در جنوب تهران گزارش داد: از طریق پرس‌وجوهایی که از مردم کردیم، فهمیدیم که مردم قبل از ورود به مرکز اخذ رأی تصمیم خود را گرفته‌اند و با تصمیم قطعی مشارکت می‌کنند.

او از این نکته که علاوه بر مراکز ثابت اخذ رأی، صندوق‌های سیار نیز وجود دارد که به برخی مراکز مانند بیمارستانها و مراکز مشابه برده می‌شود تا مردم بتوانند در انتخابات شرکت‌ کنند، به نام نکته‌ای بسیار جالب توجه یاد کرد.

 گزارش المیادین از انتخابات در ایران

قم

علی مرتضی از قم گزارش کرد که بعد از نماز جمعه مردم با حجم گسترده‌تری به پای صندوق‌های رأی آمدند. تمدید سه ساعته اخذ رأی فرصتی است برای مردمی که نتوانسته‌اند هنوز رأی بدهند.

او با بیان اینکه «علی لاریجانی نیز از این شهر در انتخابات شرکت کرده و در این شهر رأی خود را به صندوق انداخت»، در پاسخ به سوالی درباره حضور معلولان و افرادی که شرایط خاص دارند، گفت بله این مسئله مشهود بود و بیشتر این افراد که برای آنان امکاناتی در نظر گرفته شده بود، صبح که زمان مناسبتری است، رأی خود را به صندوق انداختند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل